rii.pl wiadomosci.rii.pl
 
Redakcja
|
Kontakt
|
Oferta
|
Zasady
 
Reklama
reklama
Ostatnie 5 wiadomości: 
  • Uwaga konkurs! (1)
  • To się nadaje do kabaretu (3)
  • Książkowy konkurs (0)
  • Jajeczka, palmy i zajączki w Starostwie (4)
  • Wygraj bilety na spektakl (0)
  • Rzeźba pełna tajemnic (0)
  • Tematy wcześniejsze
  • Nasze exlibrisy docenione we Włoszech
  • Prometeusz 4K już wkrótce w Szczecinie
  • Cyfrowe wariacje Czerwonego Kapturka
  • Najlepsza przyjaciółka
  • Zaczarował publiczność
  • Tworzymy interaktywną sztukę teatralną
  • Czerwień kości - może być wasza
  • MDK – rekrutacja trwa
  • ArtFestiwal 2019 – trwa nabór
  • Wygraj bilety na spektakl
  • Stargard jakiego nie znaliście
  • O dzieciach przy kawie
  • MDK na międzynarodowej scenie
  • W intencji Żołnierzy Wyklętych
  • Fotograficzna podróż w czasie
  • Pasja z WTZ Stargard, jedzie do Krakowa
  • Twórcy kultury 2019
  • Walentynki z Hotelem Grodzkim i Restauracją Ratuszowa
  • Bazylia zaprasza na Dzień Pizzy!
  • XII tom Rocznika
  • Znamy nominowanych twórców kultury
  • Świętujemy w Pizzerii u Jana!
  • Momot w drodze po kolejny sukces
  • Moje życie to muzyka - Ewa Krysian
  • Usterki w wyremontowanym MDK
  • Wielka impreza w 2026
  • Kraina miniaturowych dzieł sztuki
  • Wystawa prac osadzonych
  • Wizyta rzadkiego gościa
  • Twórczość więźniów na parterze Starostwa
  • Ogromny sukces podopiecznej MDK
  • Bisom nie było końca
  • Wystawa studentek UTW
  • Cudze chwalicie swego nie znacie
  • Wygraj bilety na spektakl
  • Camerata ma już rok
  • Architektura cerkiewna w starostwie
  • Świąteczny spektakl Rupaków z MDK
  • Rodzinny Poranek Muzyczny
  • Jerzy Waliszewski o pasji do aptekarstwa
  • Z Kulturą na „Ty”
    Tagi: kultura
    Ilość wyświetleń: 897
    Artykuł sponsorowany

       

       Podobno firmy, instytucje czy też organizacje, które nie mają stron internetowych czy też fanpage w mediach społecznościowych nie istnieją i nieco prawdy w tym jest. Internet stanowi potężne źródło informacji i promocji i dlatego właśnie jest równie często wykorzystywany w promocji kultury co przez instytucje typowo komercyjne.

       Muzea, galerie, teatry czy też zabytki, kina i opery w większości docierają do klienta lokalnego, choć coraz częściej zdarza się, że na konkretną wystawę zjeżdżają wielbiciele z całej Polski, a nawet z zagranicy. Najbardziej popularne muzea mają ogromną ilość odwiedzających oraz śledzących wydarzenia na stronach internetowych oraz w kanałach społecznościowych.

    Jak działa promocja kultury?

    Najważniejsze w promowaniu wydarzeń kulturalnych jest ich lokalność. Stąd więc tendencje zarówno w Google, jak i wśród specjalistów z www.internetum.com, by pozycjonowanie konkretnej strony było związane z geotargetowaniem. Tutaj dokładność działań jest szczególnie istotna, ponieważ szczególnie obiektom kultury pozwalają dotrzeć do tych odbiorców, którzy potencjalnie w jakiś wydarzeniach mogą wziąć udział. Działania zwiększające lokalny zasięg nie zawsze muszą być bardzo pracochłonne. Po pierwsze, warto by wzmianki o firmie z danymi teleadresowymi pojawiły się na wielu stronach informacyjnych. Stworzenie jednolitej wizytówki jest w tym aspekcie bardzo pomocne. Warto pamiętać, że zarówno Google, jak i specjaliści od marketingu w sieci zalecają, by skupiać się na takich stronach i katalogach, które realnie wpływają na wyniki, a tym samym potwierdzają wiarygodność instytucji kultury.

    Pułapki wyszukiwarek

       Specjaliści od wizytówek NAP zalecają, by uczynić z numeru telefonu podstawowy składnik identyfikujący firmę. Pozostałe dane dość często się zmieniają, a obiekty kultury mają czasem podobnie brzmiące nazwy i odbiorca może je błędnie wpisać w wyszukiwarkę. Numer telefonu (poza formą prawną i adresem) jest według badań najbardziej stałym elementem.

       Promowanie kultury w sieci z jednej strony jest działaniem, by wyszukiwarka widziała naszą stronę, a z drugiej całym szeregiem akcji, które zachęcą potencjalnego odbiorcę do skorzystania z oferty instytucji. Do tych celów idealnie nadają się media społecznościowe, które ciekawą kampanią mogą sprowadzić na wydarzenia odbiorców, którzy nie byli do tej pory zainteresowani ofertą oraz podtrzymywać zainteresowanie stałych bywalców. Internet w tym aspekcie wygrywa z innymi mediami, choć nie należy ich lekceważyć, ponieważ docierają do ludzi, którzy z sieci korzystają w ograniczony sposób.

    inf.pras. - 07.12.2017






    R
    e
    k
    l
    a
    m
    a
    Przed dodaniem opinii konieczne jest zapoznanie się z regulaminem
    Autor: 
    Hasło: 
    Tylko zarejestrowani  
    Przepisz KOD: 
     
    Przed dodaniem tematu konieczne jest zapoznanie się z regulaminem
    Temat: 
    Autor: 
    Hasło: 
    Tylko zarejestrowani  
    Przepisz KOD: 
     
    Najczęściej czytane:
  • Znamy nominowanych twór...
  • Afera w gminie: To jest...
  • Adamowicz honorowym oby...
  • INTERNAUTA: Następcy Ku...
  • Gorąca podwyżka w Spółd...
  • Jedno się kończy, drugi...
  • Strajk nauczycieli w St...
  • Kontenery przy szkole w...
  • Przebudowa pływalni ...
  • ZS 2 dementuje plotki...
  • gg
    Galeria zdjęć
    Kontakt z redakcją

    przepisz kod: 
    Wykonał: info
    Copyright © 2011 - info-wiadomości - info T. Cywka, Stargard, wiadomości, informacje, aktualności, dziennik