rii.pl wiadomosci.rii.pl
 
Redakcja
|
Kontakt
|
Oferta
|
Zasady
 
Reklama
Ostatnie 5 wiadomości: 
  • Modlitwa w intencji Ofiar Zbrodni Katyńskiej (0)
  • Książkowy konkurs (0)
  • Wiosna w Galerii Jednego Obrazu (0)
  • Odcienia kobiecości (0)
  • Czekając na prawdziwą wiosnę (0)
  • Kolejne konkursy dla czytelników (0)
  • Tematy wcześniejsze
  • Książkowy konkurs
  • Dozwolone do lat 19
  • Wileńszczyzna po stargardzku
  • Sukces rozśpiewanej młodzieży z MDK
  • Ciąg dalszy być musi...
  • Koncert - Blisko daleko
  • Twórcy kultury nagrodzeni
  • Gala stargardzkiej kultury
  • Książkowy konkurs
  • Wystawa fotografii Reginy Skulskiej
  • Konkursy dla czytelników
  • Serial o książnicy
  • Hiszpańska mucha - konkurs!
  • Walentynkowy konkurs
  • Światowy sukces grafików z MDK Stargard
  • Archeologia Stargardu
  • Trzecia płyta zespołu Dice
  • Wystawa Stowarzyszenia BRAMA
  • Miniatury cerkwi i ekslibris
  • Walentynkowy konkurs!
  • Nowy album zespołu Dice
  • Debiut orkiestry Camerata Stargard
  • Koncert „Dziesiątka i Przyjaciele”
  • Podsumowanie konkursu plastycznego
  • Nowy rok i nowa galeria
  • Książkowy konkurs
  • Nowa płyta stargardzkiej kapeli
  • My dziewczęta z Pokoju 28
  • Książkowy konkurs
  • Z Kulturą na „Ty”
  • Prezent świąteczny dla męża - najbardziej oryginalne pomysły
  • III Stargardzkie Forum Kultury
  • Miłość do Ojczyzny w piosence
  • 15 lat Cantore Gospel
  • Stargard będzie miał orkiestrę
  • Książkowy konkurs
  • 70 lecie książnicy (wideo)
  • Książkowy konkurs
  • Wygraj bilety na spektakl
  • Spotkanie z Rafałem Ziemkiewiczem
  • Z Kulturą na „Ty”
    Tagi: kultura
    Ilość wyświetleń: 572
    Artykuł sponsorowany

       

       Podobno firmy, instytucje czy też organizacje, które nie mają stron internetowych czy też fanpage w mediach społecznościowych nie istnieją i nieco prawdy w tym jest. Internet stanowi potężne źródło informacji i promocji i dlatego właśnie jest równie często wykorzystywany w promocji kultury co przez instytucje typowo komercyjne.

       Muzea, galerie, teatry czy też zabytki, kina i opery w większości docierają do klienta lokalnego, choć coraz częściej zdarza się, że na konkretną wystawę zjeżdżają wielbiciele z całej Polski, a nawet z zagranicy. Najbardziej popularne muzea mają ogromną ilość odwiedzających oraz śledzących wydarzenia na stronach internetowych oraz w kanałach społecznościowych.

    Jak działa promocja kultury?

    Najważniejsze w promowaniu wydarzeń kulturalnych jest ich lokalność. Stąd więc tendencje zarówno w Google, jak i wśród specjalistów z www.internetum.com, by pozycjonowanie konkretnej strony było związane z geotargetowaniem. Tutaj dokładność działań jest szczególnie istotna, ponieważ szczególnie obiektom kultury pozwalają dotrzeć do tych odbiorców, którzy potencjalnie w jakiś wydarzeniach mogą wziąć udział. Działania zwiększające lokalny zasięg nie zawsze muszą być bardzo pracochłonne. Po pierwsze, warto by wzmianki o firmie z danymi teleadresowymi pojawiły się na wielu stronach informacyjnych. Stworzenie jednolitej wizytówki jest w tym aspekcie bardzo pomocne. Warto pamiętać, że zarówno Google, jak i specjaliści od marketingu w sieci zalecają, by skupiać się na takich stronach i katalogach, które realnie wpływają na wyniki, a tym samym potwierdzają wiarygodność instytucji kultury.

    Pułapki wyszukiwarek

       Specjaliści od wizytówek NAP zalecają, by uczynić z numeru telefonu podstawowy składnik identyfikujący firmę. Pozostałe dane dość często się zmieniają, a obiekty kultury mają czasem podobnie brzmiące nazwy i odbiorca może je błędnie wpisać w wyszukiwarkę. Numer telefonu (poza formą prawną i adresem) jest według badań najbardziej stałym elementem.

       Promowanie kultury w sieci z jednej strony jest działaniem, by wyszukiwarka widziała naszą stronę, a z drugiej całym szeregiem akcji, które zachęcą potencjalnego odbiorcę do skorzystania z oferty instytucji. Do tych celów idealnie nadają się media społecznościowe, które ciekawą kampanią mogą sprowadzić na wydarzenia odbiorców, którzy nie byli do tej pory zainteresowani ofertą oraz podtrzymywać zainteresowanie stałych bywalców. Internet w tym aspekcie wygrywa z innymi mediami, choć nie należy ich lekceważyć, ponieważ docierają do ludzi, którzy z sieci korzystają w ograniczony sposób.

    inf.pras. - 07.12.2017






    R
    e
    k
    l
    a
    m
    a
    Przed dodaniem opinii konieczne jest zapoznanie się z regulaminem
    Autor: 
    Hasło: 
    Tylko zarejestrowani  
    Przepisz KOD: 
     
    Przed dodaniem tematu konieczne jest zapoznanie się z regulaminem
    Temat: 
    Autor: 
    Hasło: 
    Tylko zarejestrowani  
    Przepisz KOD: 
     
    Najczęściej czytane:
  • Skandal w stargardzkiej...
  • Będzie nowe rondo...
  • Takie będzie rondo na p...
  • Stargardzki szpital...
  • Kłopoty MPK?...
  • OSiR oczami Chudzika...
  • Jazda na suwak rondo Mc...
  • Remont basenu na pewno ...
  • Parkingi os. Zachód...
  • Śmieciarka uderzyła w n...
  • Kontakt:
    Tel: 91 / 578 42 10
    Galeria zdjęć
    Kontakt z redakcją

    przepisz kod: 
    Wykonał: info
    Copyright © 2011 - info-wiadomości - info T. Cywka, Stargard, wiadomości, informacje, aktualności, dziennik