rii.pl wiadomosci.rii.pl
 
Redakcja
|
Kontakt
|
Oferta
|
Zasady
 
Reklama
reklama
Ostatnie 5 wiadomości: 
  • Dyskusja o statucie (6)
  • Dni otwarte Birdgestone (1)
  • Rekordowe dofinansowanie Kolegiaty (13)
  • Transport na wybory dla niepełnosprawnych (3)
  • Wybieramy okładkę kalendarza (2)
  • Nowe RTG za 750 000 zł (19)
  • Tematy wcześniejsze
  • Hala produkcyjna w więzieniu
  • Zmiany w planie Ceglanej
  • Witkiewicza, Spółdzielcza i Norwida w przyszłości
  • Młodzież przy prezydencie zakończyła kadencje
  • Mariola Łada-Siwiec kontra Rafał Zając
  • Spichrzowe wspomnienia
  • Jak przez internet dorobić 2.200zł do pensji?
  • Pomoc publiczna dla centrum LIDLA
  • Łzy wzruszenia i moc podziękowań
  • Farma za ponad 10 mln zł
  • Coraz bliżej końca prac przy al. Żołnierza
  • Ksiądz pedofil zapłaci milion
  • Dobra energia Zlotu Gwiaździstego
  • Stargardzkie Dni Seniora
  • Bema i 11 Listopada przejezdne
  • 18-latek opuści areszt
  • Strzyżenie w szlachetnym celu
  • Otwarcie nowego silosu
  • Sieć stargardzkiego monitoringu
  • Pieniądze na żłobek i nianię czekają
  • Stargard nominowany za inteligentny rozwój
  • Radni pytają – Prezydent odpowiada
  • Nowoczesne kamery w Stargardzie?
  • MPGK w Prokuraturze?
  • Co z remontem amfiteatru?
  • Nowe ronda na ukończeniu
  • Plac Wolności w przyszłości
  • Zrezygnowali, ale nagrody dostali
  • Szlak oznakowany
  • Rynek mieszkaniowy w Stargardzie ma się dobrze
  • Komendant wyjaśniał okoliczności tragicznego driftu
  • Rondo Pajora, a nie Czerwonego Kapturka
  • Korekta rozkładów jazdy
  • Lechicka na finiszu
  • Centrum Przesiadkowe im. Sławomira Pajora?
  • Jesienią zaparkujemy na Tysiącleciu
  • Były Dom Małego Dziecka - sprzedany
  • Zmiany w organizacji ruchu
  • Stargardzkie remonty
  • e – dowody od marca 2019
  • Szansa na rozładowanie kolejek
    Tagi: wydział komunikacji, Starostwo powiatowe, Stargard
    Ilość wyświetleń: 1577

       

       Według informacji Starostwa Powiatowego, 15 maja ma zostać usprawniona obsługa petentów w Wydziale Komunikacji. Nowe rozwiązania mają rozładować tłok na parterze budynku Starostwa. Cyfrowy system obsługi klientów Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Stargardzie zainstaluje firma QMS. Decyzję o wyborze firmy spośród trzech oferentów, którzy ubiegali się o zamówienie, podjął Zarząd Powiatu.

       Jak zapewniają przedstawiciele firmy QMS, instalowany system ułatwi organizację pracy w salach obsługi interesantów. Uporządkuje też ruch przed drzwiami Wydziału Komunikacji, gdzie w tej chwili tworzą się kolejki. Ma też skrócić czas oczekiwania na obsługę. Podstawowe udogodnienie sprowadza się do tego, że wszyscy będą wiedzieć, kto, kiedy oraz gdzie zostanie obsłużony.

        - Po uruchomieniu systemu każda osoba, która zamierza załatwić sprawę otrzyma wydruk z informacją o planowanej godzinie usługi. Będzie również możliwość internetowej rezerwacji. Korzystający z internetu zapewnią sobie jednak miejsce dopiero w następnym, lub kolejnym dniu roboczym. Pozwoli to na uniknięcie sytuacji „nakładania się” zgłoszeń zarówno tych z Sieci, jak i dokonywanych za pośrednictwem terminalu w urzędzie - informuje Marek Synowiecki ze Starostwa Powiatowego w Stargardzie.

       W budynku Starostwa Powiatowego specjalny automat wydawać będzie wydruki z datą i godziną, przypisaną konkretnej osobie. Na bilecie pobranym z automatu znajdą się informacje o zakresie sprawy, numerze biletu oraz pozostałym czasie oczekiwania. Istotna okaże się też informacja o liczbie osób, które czekają na obsługę. Wydrukowanie i pobranie biletu z terminala zostanie jednocześnie odnotowane na stanowisku pracy urzędnika, który dzięki temu zyska możliwość kontroli sytuacji. 

       Jak informuje Marek Synowiecki ze Starostwa Powiatowego, nie będzie pukania do drzwi, dowiadywania się o swoją kolej czy wrażenia niepewności. - Zarówno urzędnicy, jak i klienci Wydziału Komunikacji będą wiedzieć o kolejności swojej sprawy w czasie rzeczywistym. Narzędzie nadzoru zyska również dyrektor wydziału, dzięki podglądowi on-line pracy poszczególnych stanowisk - wyjaśnia Marek Synowiecki.

       Problemy z obsługą zaczęły się, z chwilą uruchomienia nowego programu rejestracji pojazdów i kierowców CEPiK 2.0. Nastąpiło to 13 listopada 2017 r. Obecnie system funkcjonuje w miarę sprawnie, co jakiś czas zdarzają się jednak trudności wynikające z wdrażania nowych aplikacji oraz dokonywanych poprawek. Wpływa to na tryb obsługi klientów- szczególnie w zakresie wydawania dokumentów rejestracyjnych. Średnio Wydział Komunikacji obsługuje od 110- 130 osób. Dodatkowo wydawaniem praw jazdy oraz Profilu Kandydata na Kierowcę zajmują się osobno pracownicy dwóch wydzielonych stanowisk. Dzięki temu możliwe jest wydawanie tych dokumentów na bieżąco.

        Trwają również przyjęcia nowych pracowników, którzy przejdą do wykonywania nowych obowiązków tak szybko, jak to możliwe. Wszyscy zostaną też przeszkoleni przez firmę, instalującą system zarządzania obsługą klientów w Starostwie.

     fot. Stoją! Stargard

    MM - 07.05.2018






    R
    e
    k
    l
    a
    m
    a
    1.
          Szkoda,że tylko szansa...
    H.W. (77.253.134...) 07-05-2018 20:19
    2.
          Ten system który ma powstać on się nie sprawdzi, to jest lipa, bo sa ludzie w różnym wieku stasri i młodzi inwalidzi itp, to jest darmo wydatek pienięzy. Lepiej było zwiększyć ilość pomieszczeń i zwiększyć ilość ludzi w zatrudnieniu, ale jak zwykle w Stargardzie niema ludzi zpomysłem im zależy tylko jak zarobić kasę. Kiedy wreście ta Stargardzka klika zniknie ze Sstargardzkiej Władzy
    zainteresowany (94.254.138...) 08-05-2018 09:22
    3.
          A czy ci nowi beda umiec od razu rejstrowac? Watpie w to. Wybory tuz tuz pamietajmy.
    wyborca (37.47.180...) 08-05-2018 09:59
    4.
          Ad 2. To, żę ktoś nie radzi sobie lub może się gubić w elektronicznym systemie rejestracji, to jeszcze nie powód by rezygnować z usprawnień. Zawsze ktoś życzliwy się znajdzie, kto pomoże starszej osobie bądź innej potrzebującej. Ale oczywiście zawsze też znajdzie się jakiś malkontent, który bez względu na wszystko musi krytykować bez jakiejkolwiek logiki. Zwiększyć ilość pomieszczeń i ludzi, wiesz w ogóle co mówisz?
    stargardzki mędrzec :) (83.11.73...) 08-05-2018 10:15
    5.
          Na większych pocztach w ENEA i w innych instytucjach jest system numerkowy i tam starsi ludzie od dawna sobie radzą,nikt z tego nie robi problemu, więc zapewne i tym razem tak będzie
    GG (83.21.54...) 08-05-2018 10:20
    6.
          a za ile będzie można sprzedać numerek?
    M. (81.190.32...) 08-05-2018 11:08
    7.
          Trzeba zwiększyć ilość pracowników bo same numerki nie pomogą . Trzeba też szanować pracowników którzy tam pracują . Bo dalej będą odchodzić .
    Ula (77.113.29...) 09-05-2018 22:43
    Przed dodaniem opinii konieczne jest zapoznanie się z regulaminem
    Autor: 
    Hasło: 
    Tylko zarejestrowani  
    Przepisz KOD: 
     
    Przed dodaniem tematu konieczne jest zapoznanie się z regulaminem
    Temat: 
    Autor: 
    Hasło: 
    Tylko zarejestrowani  
    Przepisz KOD: 
     
    Najczęściej czytane:
  • Ksiądz pedofil zapłaci ...
  • Śmiertelne potrącenie r...
  • Zdemolowali samochód ni...
  • Nieszczęśliwy wypadek a...
  • Sprzedali ziemię za bez...
  • ronda - ulica Szczecińs...
  • Kierowca BMW staranował...
  • Prezentacja kandydatów...
  • Pożar samochodu...
  • Nagła pomoc śmigłowca...
  • gg
    Galeria zdjęć
    Kontakt z redakcją

    przepisz kod: 
    Wykonał: info
    Copyright © 2011 - info-wiadomości - info T. Cywka, Stargard, wiadomości, informacje, aktualności, dziennik