rii.pl wiadomosci.rii.pl
 
Redakcja
|
Kontakt
|
Oferta
|
Zasady
 
Reklama
reklama
Ostatnie 5 wiadomości: 
  • MPK reaguje na uwagi (0)
  • Wyburzanie kamienicy (wideo) (7)
  • Deszczówka pod kontrolą (4)
  • Pamiętaj o podatku od nieruchomości (0)
  • Zima – trudny czas dla osób bezdomnych (0)
  • Tragiczny stan I Brygady (15)
  • Tematy wcześniejsze
  • Szczerość, spontaniczność i prezenty
  • Medale na Złote Gody
  • Przez rok biegał codziennie
  • Nieodpłatna pomoc prawna w zasięgu ręki
  • Kamienice odzyskują blask
  • Kobiety ostrzegają - uwaga na złodziei!
  • Budują parking za Janem
  • Zamiast pętli spory parking
  • Mleko będzie, ale nie wiadomo kiedy
  • Stargard pod koniec lat 80
  • Koniec zakazu
  • Rozbudowa cmentarza - prezentacja
  • Starostwo apeluje do posłów
  • 500 rodzin czeka na mieszkanie
  • Jedno się kończy, drugie zaczyna
  • Od 1 lutego nowy rozkład MPK!
  • Gorąca podwyżka w Spółdzielni
  • Parkujemy na Basztowej
  • Wspólnie podsumowali rok
  • Kwalifikacja wojskowa 2019
  • Parkujemy na Basztowej
  • Stargard dla Owsiaka
  • Seniorzy mają nową metę
  • Uruchomienie ZCP 1 lutego
  • O niepełnosprawności w nowym miejscu
  • Janił zrezygnował
  • Zgodnie z planem
  • Otwarcie centrum im. Sławomira Pajora
  • Wizyty wstrzymane do odwołania
  • Syreny i transmisja
  • Roman Janił złożył rezygnację
  • Placówki odwołują imprezy
  • Druga rocznica śmierci prezydenta
  • Nie odnotowano przypadków odry
  • Stargard łączy się z Gdańskiem w żalu
  • Najtaniej na stacji MPK
  • Stargard dla Owsiaka
  • Wiśniewska we władzach Konwentu Powiatów
  • Hanek i Szymonów rodzi się najwięcej
  • Ważne spotkanie dla przedsiębiorców
  • Wydział Komunikacji na nowych zasadach
    Tagi: numerki, komunikacja, Stargard
    Ilość wyświetleń: 1056

       

       Ekipy firmy QMS zakończyły instalację  cyfrowego systemu obsługi klientów Wydziału Komunikacji Starostwa w Stargardzie. Warszawska firma, specjalizująca się w rozwiązaniach tego typu, złożyła najkorzystniejszą ofertę w przetargu ogłoszonym przez Zarząd Powiatu Stargardzkiego. Trwają próby przed wdrożeniem systemu, połączone ze szkoleniami pracowników wydziału. Pełne wdrażanie systemu rozpocznie się od wtorku, 15 maja.

       Zainstalowane właśnie urządzenia razem z oprogramowaniem, ułatwią organizację pracy w pomieszczeniach obsługi interesantów Wydziału Komunikacji. Podstawowe udogodnienie, które ma przede wszystkim rozładować kolejki sprowadza się do tego, że wszyscy mają wiedzieć, kto i kiedy oraz gdzie zostanie obsłużony. Po uruchomieniu systemu każda osoba, która zamierza załatwić sprawę, otrzyma wydruk z informacją o planowanej godzinie usługi. Będzie również możliwość internetowej rezerwacji. Korzystający z internetu  zapewnią sobie jednak miejsce  dopiero w następnym, lub kolejnym dniu roboczym.  

       Na parterze budynku Starostwa Powiatowego ustawiono biletomat, który wydawać będzie wydruki z datą i godziną, przypisaną konkretnej osobie. O kolejności oczekujących poinformuje specjalny ekran przed wejściem do Wydziału Komunikacji. Zarówno urzędnicy, jak i klienci będą także wiedzieć o kolejności swojej sprawy. Dodatkowo dyrektor wydziału zyska nowe narzędzie, w postaci kontroli pracy podległych stanowisk w trybie on- line.

       Zarząd Powiatu i Dyrektor Wydziału Komunikacji mają nadzieję, że wprowadzane właśnie rozwiązania usprawnią obsługę interesantów. Potrzeba jednak trochę czasu na uzyskanie pełnej sprawności systemu- od chwili jego uruchomienia.  Wydział został również wzmocniony kadrowo.  Obecnie nowo przyjęci, wspólnie z dotychczasowymi pracownikami przechodzą  intensywne szkolenia pod nadzorem firmy, instalującej system zarządzania obsługą klientów w Starostwie.

    powiatstargardzki.eu - 15.05.2018






    R
    e
    k
    l
    a
    m
    a
    1.
          Przed wyborami jednak wszytko można załatwić !
    Zst (37.47.44...) 15-05-2018 17:18
    2.
          to niech jeszcze pomyślą o wydziale geodezji gdzie nie można nic załatwić bo nie ma ludzi do pracy!!! ponad 4 tysiące zmian ewidencyjnych nie zostało wprowadzonych i nie można pobierać żadnych dokumentów ! to się nadaje do CBA
    sad (83.11.240...) 16-05-2018 08:41
    3.
          podziękujcie temu, który zamienił samodzielny powiatowy ośrodek na wydział starostwa
    A.M. (87.205.68...) 16-05-2018 19:49
    Przed dodaniem opinii konieczne jest zapoznanie się z regulaminem
    Autor: 
    Hasło: 
    Tylko zarejestrowani  
    Przepisz KOD: 
     
    Przed dodaniem tematu konieczne jest zapoznanie się z regulaminem
    Temat: 
    Autor: 
    Hasło: 
    Tylko zarejestrowani  
    Przepisz KOD: 
     
    Najczęściej czytane:
  • Zmiany w rozkładzie MPK...
  • Stargard na ustach całe...
  • Prowokacja, kłamstwa? W...
  • Dlaczego odeszłam z PiS...
  • Adamowicz honorowym oby...
  • Koniec użytkowania wiec...
  • I po wyborach - bagno !...
  • Na ulicy Dalekiej pali ...
  • Wynagrodzenie wójta, pr...
  • Jedno się kończy, drugi...
  • gg
    Galeria zdjęć
    Kontakt z redakcją

    przepisz kod: 
    Wykonał: info
    Copyright © 2011 - info-wiadomości - info T. Cywka, Stargard, wiadomości, informacje, aktualności, dziennik