logofacebook.jpg
Witaj
54.225.24.249
grafika_zmienna/banery/baner_225_1711035011.png

Zakaz handlu w niedzielę? Dla sklepów online to nie problem

Zakaz handlu w niedzielę? Dla sklepów online to nie problem.

1480523746.png
Artykuł sponsorowany
Ilość wyświetleń: 1484
   Obecny rząd zastanawia się nad wprowadzeniem zakazu handlu w niedzielę. W dużej mierze byłby to cios wymierzony w sklepy wielkopowierzchniowe, które tłumnie przyciągają  Polaków w weekendy, w tym w ostatni dzień tygodnia. Co ciekawe, sklepy wcale nie martwią  się polityką, gdyż zakaz handlu nie uderzy w sklepy online.
 
Sprzedaż w sieci z doskonałymi wynikami
 
   Sprzedaż produktów w Internecie jest wysoka, zarówno w dni powszednie, jak i w niedziele  oraz dni wolne od pracy. Sklepy online są dostępne zawsze, a zakaz handlu nie uderzy w nie z  tego względu, że żaden sprzedawca internetowy nie musi być fizycznie obecny w pracy.  Handel odbywa się automatycznie, w oparciu o różnorodne systemy i platformy sprzedażowe.  Zautomatyzowany jest również sam system płatności za zakupy.
 
   Handel w sieci jest w Polsce niezwykle popularny – Polacy kupują przez Internet nawet  częściej niż Niemcy. Przeciętny polski internauta, kupujący online, wydaje w ten sposób  średnio 273 euro (źródło: http://www.dlahandlu.pl/handel-wielkopowierzchniowy/wiadomosci/ekspert-niedziela- to-dzien- najwiekszych-obrotow- sklepow-online,56031.html). Można spodziewać się, że zamknięcie sklepów stacjonarnych  jeszcze bardziej wzmocni pozycję sklepów internetowych, a być może wpłynie nawet na  podwojenie ich zysków. Sklepy wielkopowierzchniowe oraz sieciowe starają się wykorzystać  nawyki zakupowe Polaków, otwierając w Internecie własne sklepy, w których często  dodatkowo jest dostępny asortyment wycofany już ze sklepów stacjonarnych.
 
Promocja sklepów internetowych
 
   Wysokie zainteresowanie ofertą sklepów internetowych w Polsce w dużej mierze wynika nie  tylko z dostępności różnorodnego asortymentu i niskich cen. Sklepy online budują także trwałe relacje z klientami, poprzez publikowanie różnego typu porad, inspiracji, dodawanie  recenzji produktów stworzonych przez klientów oraz prowadzenie profili w mediach społecznościowych. Wraz ze zwiększaniem się ilości sklepów online w Polsce, rośnie zapotrzebowanie na usługi oferowane przez agencje takie jak https://www.internetum.com/marketing/. William Holeksa z Internetum podkreśla, że polski marketing internetowy jest w fazie intensywnego rozwoju, co sprawiło, że jego agencja rozpoczęła ekspansję poza jej rodzimy, brytyjski rynek.
 
   Nawyki zakupowe najmłodszego pokolenia dorosłych Polaków wskazują, że w ciągu najbliższej dekady liczba kupujących online będzie rosnąć w szybkim tempie. Wszystko wskazuje zatem na to, że działania rządu ograniczające handel w niedzielę będą miały jedynie pozorny efekt.
inf. pras. - 30-11-2016


Artykuły powiązane:
  • Pierwsza niedziela z zakazem handlu (08-03-2018)

  • Reklama
    Dodanie opinii jest jednoznaczne z zatwierdzeniem regulaminu
    Autor:
    Dodanie wiadomości jest jednoznaczne z zatwierdzeniem regulaminu
    Autor:
       Polecane przez INFO
    baner_5_1570135131.jpgbaner_8_1658156824.jpgbaner_9_1570642654.jpgbaner_10_1570145489.jpgbaner_13_1587714979.jpgbaner_16_1570645259.jpgbaner_21_1672648553.jpgbaner_28_1677653215.jpgbaner_30_1680645093.jpgbaner_31_1695228839.pngbaner_32_1708625514.jpgbaner_33_1708625553.jpg
    Copyright © Regionalny Informator Internetowy
    info..pl M. Cywka
    Robotnicza 9b
    73-110 Stargard
    tel. +48 609 804 424 / 91 578 42 10
    e-mail: info.wiadomosci@gmail.com