logofacebook.jpg
Witaj
3.15.151.214
grafika_zmienna/banery/baner_237_1713354284.png

Czy warto postawić na social media?

Czy warto postawić na social media?

1521628700.jpg
Artykuł sponsorowany
Ilość wyświetleń: 1304
   Coraz więcej przedsiębiorców ma świadomość, że działania w mediach społecznościowych dają wymierne korzyści. Nie ma znaczenia, jakiego typu prowadzi się działalność, warto tymi kanałami promować zarówno salon fryzjerski, usługi hotelarskie, jak i sprzedaż specjalistycznego sprzętu medycznego. Dlatego agencje digital jak Web Media mają coraz więcej klientów z branż biegunowo różnych.

Dla kogo media społecznościowe?

   Mimo tego, że z roku na rok coraz więcej użytkowników loguje się w wirtualnym świecie, wielu małych przedsiębiorców nie docenia roli mediów społecznościowych w promocji swojej działalności. Wychodzą z założenia, że to ewentualnie dobre rozwiązanie dla dużych graczy na rynku. Jeśli chcą postawić na social media, zwykle ograniczają się do stworzenia profilu na Facebooku, który ma opinię najchętniej odwiedzanego portalu społecznościowego. Jednak początkowy entuzjazm szybko zderza się z brakiem pomysłów na wpisy. Malejąca determinacja i regularność prowadzenia profilu sprawia, że strona przestaje spełniać swoją rolę. Dobra agencja digital wie, że działania w mediach społecznościowych wymagają odpowiedniej strategii i doboru właściwych kanałów.
 
Różne możliwości

   Wbrew potocznym opiniom, social media to nie tylko Facebook. Social media mogą występować pod wieloma postaciami, które warto wziąć pod uwagę. To na przykład blogi eksperckie, Blip, Twitter, ale także społeczności związane z plikami video jak Youtube czy Vimeo. Są również fora branżowe, które można znaleźć na portalach tematycznych. To agencja digital pomoże rozeznać, w którym z tych miejsc należy szukać grupy docelowej, na jakiej zależy przedsiębiorcom.
 
   Właściwie planowana kampania marketingowa w social mediach może stanowić źródło wielu wymiernych korzyści. Pomaga zwiększyć rozpoznawalność firmy, lepiej pozycjonować stronę www a także poznać opinie klientów na temat produktów i usług. Buduje również trwałe relacje z odbiorcami produktu.
inf.pras. - 21-03-2018


Reklama
Dodanie opinii jest jednoznaczne z zatwierdzeniem regulaminu
Autor:
Dodanie wiadomości jest jednoznaczne z zatwierdzeniem regulaminu
Autor:
   Polecane przez INFO
baner_5_1570135131.jpgbaner_8_1658156824.jpgbaner_9_1570642654.jpgbaner_10_1570145489.jpgbaner_13_1587714979.jpgbaner_21_1672648553.jpgbaner_28_1677653215.jpgbaner_30_1680645093.jpgbaner_31_1695228839.pngbaner_32_1708625514.jpgbaner_33_1708625553.jpg
Copyright © Regionalny Informator Internetowy
info..pl M. Cywka
Robotnicza 9b
73-110 Stargard
tel. +48 609 804 424 / 91 578 42 10
e-mail: info.wiadomosci@gmail.com