Rola reklamy telewizyjnej według Grzegorza Komsty.
Ilość wyświetleń: 1592
Wykład Grzegorza Komsty: „Rola reklamy telewizyjnej” odbył się dzisiaj w Zespole Szkół nr 2. Adresatami prezentacji była młodzież Zespołu Szkół nr 2 ucząca się w zawodzie technik organizacji reklamy.Na wykład zaprosił dyrektor szkoły Marcin Przepióra.
Grzegorz Komsta po maturze w Stargardzie Szczecińskim, ukończył Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Bydgoszczy. Obronił pracę magisterską w zakładzie psychologii z percepcji sztuki. W Francji zdobył pierwszy stopień doktorancki z socjologii na paryskiej Sorbonie. Od ponad 20 lat mieszka w Paryżu. Zarządzał budżetami Procter & Gamble, Whirpool, Philips, BNP Paribas, Volkswagen, British Airways i innych. Pracował w wielu międzynarodowych agencjach reklamowych (Ted Bates, Eurocom, Euro RSCG, Edicom), obecnie jest doradcą zarządu francuskiego koncernu mediowego Melody TV i uruchamia komercyjną telewizję muzyczną w Polsce.
MM - 30-10-2014
Reklama
1.
Może by tak młodzież matematyki się zaczęła uczyć i polskiego a nie w promocji wyborczej na siłe uczestniczy.
Matura za pasem !
* (83.25.13...) 30-10-2014 11:05
2.
Ale Lasencje ho,ho,hoooooo, palce lizać. Miam,mniam,mniam.....
buziaczek (93.105.176...) 30-10-2014 12:20
3.
No właśnie !!! REKLAMA DŹWIGNIĄ KANDYDATA NA PREZYDENTA...a kompetencje i wiedzę w zarządzaniu miastem on ma ?! Sama prezencja i piękne oczy oraz pustosłowie NIE WYSTARCZĄ !!! Kolejny wuefista robiący karierę...czyżby kryzys wieku średniego ?!