logofacebook.jpg
Witaj
18.221.222.47
grafika_zmienna/banery/baner_182_1682676969.jpg

Rewolucja czy kontynuacja?

Rewolucja czy kontynuacja? Rozmowa o planach PiS-u wobec Stargardu

1487080021.png
Ilość wyświetleń: 3590
   Kontynuacja polityki śp. Sławomira Pajora z rozszerzeniem - takie plany, w przypadku wygrania wyborów prezydenckich ma Prawo i Sprawiedliwość wobec naszego miasta. We wczorajszej rozmowie poseł Michał Jach poza tematem wyborów skomentował również wypowiedź, która wzbudziła kontrowersje wśród mieszkańców Stargardu. 

JF - 14-02-2017


Artykuły powiązane:
  • Antoni Macierewicz zawita do Stargardu (21-04-2016)

  • Co słychać w Sejmie? (29-03-2016)

  • Michał Jach zaprasza (19-01-2016)

  • Jach na czele korpusu ochrony wyborów (04-02-2015)

  • O Polskę, o Rzeczpospolitą, o demokrację (09-12-2014)

  • Reklama
    1.
            To sobie i PiS strzelil w kolano. Trwaja poszukiwania kandydata PiS na prezydenta, jak nie znajda to rozkaz wykona I.Rogowski!
    d..... nie polityk (89.163.148...) 14-02-2017 15:26
    2.
            Dość skoczków z 1 stołka na drugi stołek:)
    kadecyjność (95.160.152...) 14-02-2017 16:18
    3.
            pan Rogowski byłby najlepszym następca prezydenta Pajora .
    witek (83.20.206...) 14-02-2017 16:30
    4.
            kuzwa trzeba nam kandydata spoza układy xxl pis po bo dalej będzie bieda i rosnące spółki miejskie i urzędasy można pozyskiwać kasę z unii stowarzyszeń europejskich z królestwa dani szwecji światowej organizacji ochrony środowiska itp itd tylko trzeba znać języki i pisać dobre projekty a nasze urzędasy z sitwy to tylko podatki podnąszą od nieruchomości i ziemi okradając nas w imię prawa bo są nierobami dalej nie mozna wybierać nauczycieli wojskowych policjantów bo to są darmozjady całe życie na garnuszku podatników oni tylko będą nas okradać
    anty sitwa (91.226.236...) 14-02-2017 17:02
    5.
            zgadzam się z tobą witek
    jaro (178.235.42...) 14-02-2017 17:18
    6.
            Rafał Zając to jedyny rozsądny kandydat.
    wyborca (31.0.43...) 14-02-2017 17:57
    7.
            Tylko p.Zając ,jak przyjdzie nowa miotła to wszystko po śp.Prezydencie zamiecie pod dywan.Zresztą cały kraj próbują zmienić więc co im taki Stargard
    robo (37.248.154...) 14-02-2017 18:04
    8.
            Tylko Ireneusz Rogowski
    obywatel (91.204.154...) 14-02-2017 18:23
    9.
            Rogowski ..... a na czym on się zna ?
    akm (88.156.155...) 14-02-2017 18:46
    10.
            Jeśli to prawda, że Rafał Zając będzie kandydował, to moim zdaniem będzie JEDYNYM prawdziwym kontynuatorem polityki śp. Prezydenta Pajora. To odpowiedzialny człowiek, zrobi wszystko, żeby nie zawieść.
    zainteresowana (83.20.197...) 14-02-2017 19:20
    11.
            ten pan rogowski to stary paser niech opowie o swojej przeszlosci troche ludzi wie w stargardzie czym sie zajmowal
    sam (89.229.103...) 14-02-2017 19:36
    12.
            Jeśli p.Rogowski to będzie musiał wziąć ze sobą na wice panią Wisniewską bo to ona własnie podejmuje wszelkie decyzje. A poza tym...prezesi społek i ich rodziny (i portfele) mogą oddychać spokojnie. Ręka rękę zawsze myć będzie! Przyjaciele nie robią sobie krzywdy. Co najwyżej...zmieniają stołki.
    tubylec (89.229.101...) 14-02-2017 19:39
    13.
            Ad 11 Co ma wspólnego przeszłość Pana Rogowskiego ? Chyba Sam nie słuchać z zrozumieniem. Źałosne.
    olo (77.112.66...) 14-02-2017 20:32
    14.
            Żaden PiS-ior nie bedzie nam tu mówił co, który kandydat jest najlepszy. My tu mamy swoich sprawdzonych ludzi, którzy wiedzą, co społeczeństwo potrzebuje, a najlepszym kandydatem na prezydenta Stargardu jest Rafał Zając - gościu obeznany we wszystkim bo był najbliżej śp. Sławomira Pajora. PISiory ręce precz od Stargardu.
    Joker (94.254.132...) 14-02-2017 23:24
    15.
            Oni juz byli. Dość
    głos ludu (94.254.128...) 14-02-2017 23:24
    16.
            Zajac idz spac rano masz do roboty:)
    haha (94.254.128...) 14-02-2017 23:25
    17.
            Jak wygramy to ściągniemy kasę z Warszawy. Kontynuacja z rozszerzenie ... Ohydne przekupywanie. A jak PiS owski kandydat nie przejdzie to Pan Poseł nie będzie już ściągał funduszy z Warszawy?
    wt (89.229.101...) 15-02-2017 04:34
    18.
            Ludzie nie pozwólcie dojść do władzy w naszym mieście PiSowi!!! Widzicie co się dzieje w kraju, wszystko się sypie. Wolę już zagłosować na Zająca niż znosić pisowską gębę.
    ala (89.239.110...) 15-02-2017 08:01
    19.
            Ad. 18 a może przypomnisz nam ile to PISiorków ma pracę w urzędzie i spółkach miejskich właśnie dzięki panu Pajorowi, Ryglowi? A teraz Zając będzie to kontynuował! To ja już podziękuję teamowi Rygiel-Zając!
    Tomasz (31.0.35...) 15-02-2017 08:23
    20.
            Ad 12 Wiesz co mówisz bo już korzystasz z przywilejów w UM?Ad. 14 W Stargardzie urzędnicy( Zając) do biurek a nie do zarządzania miastem
    Zuza (94.254.128...) 15-02-2017 09:36
    21.
            ja i cała moja rodzina głosujemy na Pana Zająca
    Magda (83.11.171...) 15-02-2017 10:00
    22.
            Ad. 21 i może jeszcze wszyscy Twoi sąsiedzi iz klatki i ich rodziny? Co za gimbaza! Chcesz głosować głosuj jak uważasz ale za innych się nie wypowiadaj!
    Tomasz (31.0.35...) 15-02-2017 10:13
    23.
            wypowiadam się za swoją rodzinę bo wiem jak zagłosują , o sąsiadach się nie wypowiadam a to znaczy że że nie umiesz czytać ze zrozumieniem gimbazo
    Magda (83.11.171...) 15-02-2017 11:29
    24.
            Nic dziwnego, pewnie 3/4 rodziny pozatrudniane w urzędzie, szkołach i spółkach to i gorąco w gaciach się robi :-)
    Bożenka (37.248.161...) 15-02-2017 13:15
    25.
            I ja również zagłosuję na pana Zająca, dla dobra Stargardu.
    realista (31.0.43...) 15-02-2017 13:27
    26.
            3/4 rodziny pracuje w Szczecinie więc UM mam w poważaniu a gorąco to Ty masz Bożenko pod czaszką
    Magda (83.21.72...) 15-02-2017 14:34
    27.
            Ja zagłosuje na siebie
    realista2 (95.160.152...) 15-02-2017 14:50
    28.
            Następne wybory za 1,5 roku. Nie chce mi się głosować na nowych bo zapewne zaczną od zmiany . Dobrej zmiany. Aby wszyscy "przyjaciele i popieracze" mieli czas na nachapanie się przed kolejną zmianą. Wytrzymałem 14 lat z panem P. wytrzymam jeszcze 1,5 roku z panem Z.
    wykładającylaskę (178.235.41...) 15-02-2017 15:48
    29.
            Nie pieprz głupot. Kazdy ma szanse i jest dobry.
    kacyk (94.254.129...) 15-02-2017 18:56
    30.
            "Jak wygramy to ściągniemy kasę z Warszawy. Kontynuacja z rozszerzenie ..." Pan Michał Jach już obiecywał że jak wygra PiS to inwestorzy do Stargardzkich Parków Przemysłowych będą się pchać drzwiami i oknami. Obiecywał również że w Stargardzie będzie oddział WORD i Prawo Jazdy będzie można zdawać w Stargardzie. Obiecanki cacanki, a głupiemu radość.
    Stargard (83.21.64...) 15-02-2017 20:52
    31.
            Ad 12 - przestań ćpać, bo nie wiesz co piszesz. Ad 24 - masz rację w UM i podległych mu instytucjach siedzą klany rodzinne. Wystarczy sprawdzić np.: naczelników i ich rodziny, prezesów spółek i ich rodziny, itd.
    balbina (94.254.143...) 15-02-2017 21:20
    32.
            Bardzo pouczjąca wymiana zdań. Niewiele z niej rozumiem.
    obcy (83.11.179...) 15-02-2017 22:56
    33.
            Panie Michale media w tym mieście są wykupione przez cwaniaków spod znaku sierpa i młota co przez ostatnie lata zarobili najwięcej, co by Pan nie powiedział to przedstawią to jak chcą. Psy szczekają a karawana jedzie dalej - wyniki sondaży poparcia dla PIS są takie a nie inne Pozdrawiam
    kol (95.40.238...) 16-02-2017 09:43
    34.
            Dla mnie może być każdy tylko warunek, że nie był już w układzie jakimś.
    mieszkanka (95.160.152...) 16-02-2017 11:06
    35.
            A jak niedawno były wybory samorządowe to była gadka tylko nie Pajor bo sie nachapał, bo potworzył układy jak mafia itd. teraz okazuje ze był święty...(z całym szacunkiem dla niego) Czego nie dotknął zamieniało sie w złoto,a Stargard to kraina miodem i mlekiem płynąca..Wystarczy cofnąć się do historii postów tu na info żeby poczytać ile ciekawych informacji pisali o nim ludzi którzy mówia teraz jakim był świetnym prezydentem.Z całym szacunkiem dla pana Zająca. Ale on sie nazywa Zając a nie Pajor i Pajorem nie bedzie...Co to jest Korea Północna? Dziedziczenie stołków, kontynuacja...masakra z tym ludźmi we wsi Stargard.Może zmieńmy nazwę na Pajogród? Ludzi opanujcie sie.
    TeżMieszkaniec (87.205.102...) 16-02-2017 13:07
    36.
            Panie Jachu niech Pan startuje.
    dobra zmiana (95.160.152...) 16-02-2017 13:57
    37.
            Ad36 Jak chcemy mieć ciemnogród i pustkowie to oczywiście najlepszy kandydat. Wysłuchałam kilka jego wypowiedzi to były one nie do przełknięcia : puste, nijakie,"wkoło macieju" ,beznadzieja do kwadratu.
    jp (37.8.249...) 18-02-2017 19:00
    38.
            Jeżeli mam być szczery to mi jest obojętnie kto będzie Stargardzkim Prezydentem, ale pod warunkie aby nigdy nie był w Stargardzie Prezydentem kandydat z Parti PO i Nowoczesnej, to jest zakała Polskiego Narodu, Ci ludzie to z przeszłością patologi i komuny, Ci ludzie by Polskę sprzedały i zniszczyły, przez 8 lat Polska była w Europie na ostatnim miejscu, a ludzie były zamykani i za byle co były pałowani, Polski obywatel nic nie miał nic do powiedzenia, Te Partie sprzedawali co sie dało aby tylko swoje kasy napełniały i swiych rodzin i bliskich, to była patologia i rozbój w biały dzień. Jako mieszkaniec Stargardu nie życzę sobie aby Ci ludzie cokolwiek mieli do powiedzenia, a broń Boże aby doszły do władzy, to by była zagłada Stargardu, im nie wolno wogule pełnic jakiejkolwiek władzy, bo to są ludzie z patologi, przypomnę co robiły w Sejmie na siłe chcieli objąć Władzę, zastanawiam się dlaczego Polski Rząd ich nie rozliczył i umieścił ich tam gdzie jest ich miejsce ZK.Polacy nie powinni popierać na drugą kadencję Pana Tuska, ten Pan zamiast Polakom pomagac i Polskę bronic to on robi wszystko aby zniszczyć Polskę i robi wszystko aby objeła Władze PO, ale do tego nigdy nie dojdzie, bo za obecnej Władzy Polacy są szczęśliwi, mają pracę i pieniądze, a będzie jeszcze lepiej, ale trzeba być trochę cierpliwym.
    protestujący przeciw patologi (164.126.164...) 19-02-2017 14:42
    39.
            Widać, że ci którzy zarzucali śp. prezydentowi Pajorowi rożne układy, nepotyzm itd. mają blade pojęcie o zasadach rządzenia miastem. To była Jego wielkość, że potrafił tak ułożyć stosunki z rożnymi środowiskami,aby mieć większość w radzie miasta. Gdyby do tego nie doprowadził to były by ciągłe kłótnie i targi jak w Sejmie, a efektów nic. Łatwo jest wszystko totalnie wszystko i wszystkich krytykować. Łatwo też obwiniać o wszystko innych i wylewać na nich pomyje. Trudniej jest jednak dokonać czegoś pozytywnego. Trzeba patrzeć na sprawy miasta przez pryzmat zrównoważonego rozwoju i godzenia rożnych, często nawet sprzecznych i partykularnych interesów wybierając najlepsze rozwiązania dla ogółu społeczeństwa.Nigdy się nie zadowoli wszystkich. Nie można jednak zaprzeczyć, że taka polityka p. Pajora dała miastu niezaprzeczalne efekty, chociaż oczywiście nie wszystko udało się dotychczas zrealizować. Jest jeszcze wiele do zrobienia w naszym mieście ale trzeba to wszystko realizować z dużą rozwagą patrzeć na miasto perspektywicznie. Nie można też ulegać demagogi i składać obietnice bez pokrycia czy też chwalić jakie to się będzie miało poparcie w Warszawie jak wybierzemy prezydenta partyjnego. Nikt z Warszawy, łącznie z posłem Jachem nam problemów lokalnych nie będzie rozwiązywał. Dlatego też najlepszym kandydatem może być osoba sprawdzona i znająca sprawy miasta, a przy tym ciesząca się poparciem lokalnych środowisk. Na pewno taką osobą może być długoletni najbliższy współpracownik śp. prezydenta Sł. Pajora jakim jest p. R. Zając. Zna doskonale problemy miasta i wie jak dalej realizować program zrównoważonego rozwoju.Przecież nawet PiS chciał aby był on ich kandydatem. On nie che być jednak chorągiewką uzależnioną od partyjnych nacisków,jak to niestety widać na przykładzie powiatu, gdzie starosta jest z PIS. oraz w całym kraju. Pan Rafał chce być kandydatem spoza struktur partyjnych, a i tak wyborcy zadecydują ostatecznie czy ma zaufanie u Stargardzian. To, że jego kandydaturze udzielają poparcia lokalne środowiska w tym chociażby LPS, to tylko dobrze świadczy o tych ludziach. Należy mieć nadzieję, że także inni pójdą za przykładem LPS i przyłącza się licznie do poparcia p. Rafała. Dobrze by było aby zrobił to również PiS dając spokojnie dokończyć przerwaną kadencję i udzielać wsparcia, a nie wywoływać w Stargardzie konflikty. Niestety nie widać aby partia rządząca wykazała się w tym zakresie powściągliwością i kierowała się dobrem miasta. Daje wręcz zły przykład chcąc za wszelką cenę zdobyć choćby tymczasowo władzę w Stargardzie, czego najlepszym dowodem jest chociażby skok na funkcję komisarza Stargardu. A może jednak warto się zastanowić, czy władza ponad wszystko?
    zorientowany (37.47.167...) 20-02-2017 19:42
    40.
            Zorientowany - jak tam sie pracuje w UM...? Spoko? Pomozecie? Pomozemy... hi,hi Nic tak nie smierdzi, jak przyklepana kupa w ktora sie wdepnie, prawda? Stary, zmien buty i zasuwaj bruki szlifowac - czasem pomaga na bolesci glowy od "tworczego" myslenia!
    ruz (78.52.123...) 22-02-2017 20:53
    41.
            Ludzie nie wciskajcie sobie i innym ciemnoty! Pajor był już tym wszystkim po prostu zmęczony, nawet sobie częściowo odpuścił i rządy przejął Rygiel. Prezydent sam się zapętlił i na tak zwanych "swoich niewygodnych zaufanych" po prostu był skazany, nie miał wyjścia. KONTYNUATORZY, SPADKOBIERCY, TESTAMENT - co to za brednie! NIE MA LUDZI NIEZASTĄPIONYCH. Każdy kto wygra, poradzi sobie z tym grajdołem i nie trzeba być jego zastępcą. Każdy nowy sobie poradzi.
    Jarek (94.254.135...) 22-02-2017 23:01
    Dodanie opinii jest jednoznaczne z zatwierdzeniem regulaminu
    Autor:
    Dodanie wiadomości jest jednoznaczne z zatwierdzeniem regulaminu
    Autor:
       Polecane przez INFO
    baner_5_1570135131.jpgbaner_8_1658156824.jpgbaner_9_1570642654.jpgbaner_10_1570145489.jpgbaner_13_1587714979.jpgbaner_21_1672648553.jpgbaner_28_1677653215.jpgbaner_30_1680645093.jpgbaner_31_1695228839.pngbaner_32_1708625514.jpgbaner_33_1708625553.jpg
    Copyright © Regionalny Informator Internetowy
    info..pl M. Cywka
    Robotnicza 9b
    73-110 Stargard
    tel. +48 609 804 424 / 91 578 42 10
    e-mail: info.wiadomosci@gmail.com