logofacebook.jpg
Witaj
3.141.202.54
grafika_zmienna/banery/baner_237_1713354284.png

Najciekawsze akcje reklamowe Lidla

Najciekawsze akcje reklamowe Lidla

1516803237.jpg
Artykuł sponsorowany
Ilość wyświetleń: 2825
 Lidl to jeden z dyskontów, który lubi nas zaskakiwać. Swoimi produktami i akcjami reklamowymi. Oto przegląd tych najciekawszych.

Wittchen

Kolaboracja znanej polskiej marki ekskluzywnej z dyskontem spożywczym była strzałem w dziesiątkę! Na tej ciekawej akcji reklamowej zyskał zarówno sklep jak i marka modowa. Dzięki szerokiej gamie produktów Wittchena można zakupić nie tylko torebki, ale także paski, portmonetki czy portfele. Akcja reklamowa powtarza się kilka razy w roku, dlatego warto wyczekiwać na nią, szczególnie, że okazyjne ceny zachęcają do zakupów rzeczy nie tylko dla nas, ale także dla naszych bliskich.

Kwiaty tygodnia

Kwiaty tygodnia to oferta Lidla, która jest w stałej sprzedaży. Zmieniają się tylko gatunki kwiatów, ze względu na ich sezonowość. W Lidlu można dostać zarówno kwiaty cięte: polskie tulipany, róże czy goździki, ale także kwiaty doniczkowe. Dostępne w sprzedaży jest na przykład: storczyk, frizea czy kalanchoe. W lidlu kupimy także osłonki na doniczki do kwiatów, ziemię czy nawet odżywki potrzebne do pielęgnacji roślin doniczkowych.

Heidi Klum – Lets Wow

Kolekcja ubrań w dyskoncie spożywczym już nikogo nie dziwi, ponieważ ubrania sprzedawane w marketach stały się codziennością. Dziwi natomiast osoba, która zdecydowała się na zaprojektowanie ubrań specjalnie dla marki odzieżowej Lidla. Znana modelka i celebrytka Heidi Klum została twarzą kolekcji Lets Wow. W ofercie znajdziemy ubrania zadziorne, nieoczywiste i bardzo, bardzo stylowe. Modelka razem z projektantami przygotowała kolekcje pełną cekinów czy nawet panterki. Ubrania są dostępne w sprzedaży raz na jakiś czas, dlatego należy śledzić ofertę na bieżąco.

Książki kucharskie za zakupy

Kolejną ciekawą akcją reklamową Lidla jest wymiana zakupów na książki. Sieć sklepów już kilkakrotnie, przed świętami (Bożego Narodzenia i Wielkanocą) przygotowywała specjalną naklejkową promocję dla swoich klientów. Na czym polegała? Po zrobieniu zakupów w Lidlu, otrzymywaliśmy naklejki. Ich ilość odpowiadała wartości naszych zakupów. Za odpowiednią liczbę zebranych naklejek, otrzymywaliśmy książkę kucharską. Lidl wraz ze swoimi kulinarnymi twarzami marki w Polsce wydał już kilka, pięknych książek kucharskich.

KuchniaLidla.pl

Kuchnia Lidla to kanał kulinarny na popularnym serwisie You Tube. Kulinarne twarze Lidla kręcą filmiki z najróżniejszymi przepisami, z wykorzystaniem produktów dostępnych w Lidlu. Dzięki temu, mamy pod ręką przepisy i produkty, dzięki którym wyczarujemy przepyszne dania.

Tygodnie tematyczne

W Lidlu kupimy asortyment stały, ale także wyjątkowe produkty z różnych zakątków świata. Zmieniające się tygodnie tematyczne: tydzień azjatycki, francuski, włoski, grecki, portugalski itd. pozwala klientom na spróbowanie regionalnych specjałów z danego kraju. Sieć proponuje produkty wysokiej jakości, których próżno szukać w normalnych sklepach z żywnością. Dzięki tygodniom tematycznym możemy zjeść na przykład: francuski krem z kasztanów, włoskie szynki czy chińskie makarony. Dzięki takim produktom nie tylko otwieramy się na nowe smaki, ale także unikamy nudy w naszej kuchni i na naszych stołach.


Interesują Cię promocje w Lidlu? Sprawdź!

inf.pras - 24-01-2018


Artykuły powiązane:
  • Otwarcie 3. sklepu Lidl Polska w Stargardzie (19-07-2022)

  • 200 nowych miejsc pracy w Stargardzie (11-06-2019)

  • Reklama
    1.
            Zbieranie od lat dla WOŚPU
    caritas:)) (178.235.42...) 24-01-2018 15:15
    2.
            Ja nie lubię chodzić po zakupy do LIDLA, bo jest nie przyjemnie, jak podchodzę do kasy to kasjerka każe wyjmować wszystkie zakupione towary, to jest nie fer, m.in kupujesz jakiś towar na sztuki o tej samej wartości lub w opakowaniu to trzeba wyjąć na lade bo kasjerka musi przeliczyć, a wystarczy aby kasjerka spojżała do koszyka i przeliczyła, bo jak oznajmia koszyk musi być pusty, takie mają zalecenia przez kierownictwo LIDIA, a przecież dla osoby starszej jest trudno postawić na ladę pakiet butelek lub inny towar i potem go ponownie włożyć do wózka, bo jak wynika każdy klient jest złodziejem, a wystarczy policzyć dany towar razy ilość szt, i wbić cenę. Tak jak robią to w innych Markietach m.in Tesco, Kaufland, czy inne sklepy, tylko Lid jest inny, a kasjerki się boją bo mogą być zwolnieni z pracy, tam jest sajgon, brak jest kontroli z centralnych władz, przepraszam opisał bym wiele przykładów i nawet podał parę fotek, ale to by sie odbiło na kasierkach.
    konsument (94.254.138...) 25-01-2018 16:42
    3.
            Ja nie lubię chodzić po zakupy do LIDLA, bo jest nie przyjemnie, jak podchodzę do kasy to kasjerka każe wyjmować wszystkie zakupione towary, to jest nie fer, m.in kupujesz jakiś towar na sztuki o tej samej wartości lub w opakowaniu to trzeba wyjąć na lade bo kasjerka musi przeliczyć, a wystarczy aby kasjerka spojżała do koszyka i przeliczyła, bo jak oznajmia koszyk musi być pusty, takie mają zalecenia przez kierownictwo LIDIA, a przecież dla osoby starszej jest trudno postawić na ladę pakiet butelek lub inny towar i potem go ponownie włożyć do wózka, bo jak wynika każdy klient jest złodziejem, a wystarczy policzyć dany towar razy ilość szt, i wbić cenę. Tak jak robią to w innych Markietach m.in Tesco, Kaufland, czy inne sklepy, tylko Lid jest inny, a kasjerki się boją bo mogą być zwolnieni z pracy, tam jest sajgon, brak jest kontroli z centralnych władz, przepraszam opisał bym wiele przykładów i nawet podał parę fotek, ale to by sie odbiło na kasierkach.
    konsument (94.254.138...) 25-01-2018 16:43
    4.
            Tylko KAUFLAND :)))
    mirka (178.235.42...) 26-01-2018 15:56
    Dodanie opinii jest jednoznaczne z zatwierdzeniem regulaminu
    Autor:
    Dodanie wiadomości jest jednoznaczne z zatwierdzeniem regulaminu
    Autor:
       Polecane przez INFO
    baner_5_1570135131.jpgbaner_8_1658156824.jpgbaner_9_1570642654.jpgbaner_10_1570145489.jpgbaner_13_1587714979.jpgbaner_21_1672648553.jpgbaner_28_1677653215.jpgbaner_30_1680645093.jpgbaner_31_1695228839.pngbaner_32_1708625514.jpgbaner_33_1708625553.jpg
    Copyright © Regionalny Informator Internetowy
    info..pl M. Cywka
    Robotnicza 9b
    73-110 Stargard
    tel. +48 609 804 424 / 91 578 42 10
    e-mail: info.wiadomosci@gmail.com