Sieć Bricomarché dała klientom możliwość odbioru towaru w specjalnym boksie.
Mieszkańcy Stargardu również mogą odbierać zamówione produkty w bricomacie, czyli punkcie zlokalizowanym przed supermarketem.
- Dotychczas Bricomarché posiadała bricomaty przy supermarketach w 10 lokalizacjach - wyjaśnia Katarzyna Jańczak - Stefanide, dyrektor generalna tej sieci sklepów.- W lipcu boksy zostały zamontowane w 7 kolejnych miejscowościach, a w sierpniu uruchomiono ich już 4.
Boks, przy którym można odbierać zakupy, już działa w Stargardzie. Odbiór jest darmowy i bezpieczny, gdyż klient nie musi wchodzić do sklepu. Wystarczy, że wprowadzi na ekran urządzenia, podany podczas zakupów numer telefonu oraz kod dostępu, który otrzymał w treści sms-a. Towar można odbierać w dowolnych dniach i godzinach, także w niedziele wolne od handlu oraz poza godzinami pracy sklepu.
- Dbając o wygodę naszych klientów, udostępniamy kolejne formy odbioru towaru np. poprzez kuriera, także dla dużych gabarytów oraz bezpieczną i innowacyjną formę odbioru click&collect w bricomatach - zapewnia dyrektor Katarzyna Jańczak-Stefanide.