Jeszcze Sławomir Pajor nie został prezydentem a już podzielił stołki. Program wyborczy Sławomira Pajora został przedstawiony dopiero przed II turą wyborów. Koalicja wyborcza Stargard XXI, Platforma Obywatelska oraz Prawo i Sprawiedliwość razem chcą zmieniać Stargard.
Andrzej Korzeb po 24 latach pracy w Urzędzie Miejskim zamierza odejść na emeryturę. Jego miejsce planuje zająć Rafał Zając, którego zastąpić ma Ewa Sowa – dyrektor Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Stargardzie. Powyższe zmiany będą aktualne po ewentualnym zwycięstwie Sławomira Pajora w wyborach na fotel prezydenta.
Przed wyborami Sławomir Pajor nie przedstawił swojego programu. Przed II turą wyborów – podczas wczorajszej konferencji - ogłosił swoją wizję miasta, z którą można zapoznać się pod adresem www.wiadomosci.rii.pl
W obecnych wyborach samorządowych stowarzyszenie Stargard XXI postanowiło przejąć władzę zarówno w mieście jak i powiecie. Oficjalne wyniki nowej rady okazały słabość kandydatów stowarzyszenia. Poparcie dla prezydenta było o wiele niższe niż podczas wcześniejszych wyborów. Przypomnijmy poparcie dla Sławomira Pajora w roku 2010 – 61.76%. W aktualnym 2014 r. w pierwszej turze tylko – 46%. Dziś podczas konferencji PiS dowiedzieliśmy się o poparciu Ireneusza Rogowskiego dla kandydatury Sławomira Pajora na stanowisko prezydenta miasta.
Elita polityczna, o której uczymy się z książek charakteryzowała się honorem i ideałami. Kandydat PiS podczas przedwyborczej konferencji na dworcu PKP widział inną drogę rozwoju Stargardu niż wytyczona przez dotychczasowego prezydenta. Dziś nie miał żadnych skrupułów popierając zarówno program jak i zaplecze swojego niedawnego rywala.
Z ust obecnego prezydenta bucha pycha i pewność tak wielka, że dopiero przed II turą wyborów łaskawie przedstawia program wyborczy. Po 12 latach doświadczenia Sławomir Pajor proponuje program zlepiony z propozycji innych kandydatów oraz jego wcześniejszych obietnic. Przedstawiony zarys nie wyjaśnia metod i okresów jego realizacji. W mojej ocenie w tym programie brak wizji dla miasta i chęci rozwiązywania istotnych problemów mieszkańców. Program "zrównoważonego rozwoju" Sławomira Pajora spłycił się do propagandy sukcesu opartej o Stargardzki Informator Samorządowy i radio. Mam nadzieję, że Stargardzianie nie nabiorą się po raz kolejny na puste obietnice.
Jakość zarządzania miastem w ostatniej kadencji można prezydentowi wybaczyć. Każdy ma prawo być zmęczonym. Afery kadrowe świadczą o słabości zaplecza i charakteru lidera. Propaganda prowadzona za pośrednictwem Stargardzkiego Informatora Samorządowego, w którym autorzy wstydzą się podpisać pod swoimi artykułami to już przesada. „Utworzenie pseudo rady miejskiej” bezmyślnie podnoszącej ręce w głosowaniu inaczej jak pseudo demokracją nazwać nie można. Niewydolni urzędnicy miesiącami odpowiadający na proste pisma - to kpina z mieszkańców. Odmowa wywiadu i propozycja przesłania pytań to strach przed rzeczywistością. A nie poinformowanie wszystkich dziennikarzy o konferencji to klasyczny element brudnej kampanii.
Pajor gra uczciwie przynajmniej mieszkańcy wiedzą na kogo głosują i kto za nim stoi. A więc mamy wybór: 1. Sławomir Pajor, Rafał Zając, Ewa Sowa kontra 2. Marcin Przepióra, Waldemar Gil, Marek Stankiewicz. Wybór chyba jest jeden :)
tylko Stargard (37.248.72...) 21-11-2014 18:49
2.
Ciąg dalszy brudnej kampanii prowadzonej przez pana cywkę trwa... Takie teksty tylko zwiększają szanse prezydenta Pajora na miażdżące zwycięstwo w II turze. Pamiętamy 4 lata temu jak taką samą politykę stosował Badowski i jak to się skończyło. Panie Cywka dziękujemy za wspieranie Pajora i dokopywanie Przepiórze.
mieszkańcy Żeromskiego (31.61.128...) 21-11-2014 18:53
3.
Cywka spójrz na jakakolwiek ulotke kandydata na radnego od Prezydenta, tam masz juz program, a nie sie osmieszaj. Przypomne że II tura charakteryzuje się tym, że już nie ma kandydatów do rad tylko kandydaci na prezydenta więc warto przypomnieć swoje plany. A że umiejętność współpracy prezydent ma jaką ma to tego to już nie zrozumiesz.
gienek (31.61.136...) 21-11-2014 19:04
4.
Rogowski to marionetka w rękach Pajora, sprzedawczyk. Ciekawe jaki stołek mu obiecali
a (77.114.54...) 21-11-2014 19:55
5.
Kuzwa a ja głosowałem na rogowskiego ale dałem dupy a on się sprzedał Pajorowi za stołek a tak jechał po nim .
Pajor to szkodnik pierwsza klasa stołki rozda a fotel prezydenta znowu jego .Niechce pajora jako prezydenta muszę głosować na Przepiórę
osiedle zachód (91.226.236...) 21-11-2014 21:03
6.
Tomasz Cywka pisze któryś z kolei artykuł żeby za wszelką cenę zdyskredytować obecnego prezydenta Sławomira Pajora.
Pranie mózgu mieszkańcom Stargardu nic nie pomoże, najlepiej niech p. się zgłosi na lekcje propagandy do Władimira Putina. W Rosji już od 5 roku życia ryją mózgi dzieciom w szkołach. Mieszkańcy Stargardu umieją odróżnić zło od dobra i rozumieją co jest kłamstwem a co prawdą.
Wiemy na kogo mamy głosować aby żyło nam się lepiej a miasto się rozwijało.
Stargard (83.25.211...) 21-11-2014 21:24
7.
Przecież stargardzianie nie mają mózgów - żyją w nędzy z dziesiątkami biedronkek i mieście bez przyszłości i perspektyw - tak głosujcie dalej na Pajora żyjcie sobie dalej w ruinie miasta bez przyszłości.
Krzysztof (91.226.237...) 21-11-2014 21:37
8.
Panie Cywka.Niech Przepiora poda z kim będzie wspolpracowal...to nie buta tylko rzetelna informacja.Chce wiedzieć na jaki sklad glosuje...Póki nie powie to domniemuje ze będzie to Ler Stankiewicz lub Gil.Moze Dybowska?mysle ze wyborcy maja prawo wiedzieć.
ggbb (31.61.140...) 21-11-2014 22:29
9.
Ad 8, oj na pewno pan przepiora, nie zrobiłby z Gila vc prezydentem, to samo tyczy się stankoWoła i lera bez klera... Przepiórka na 100% nie obstawi stołków swoimi ludźmi... To jest za dobry człek aby zostawił swoich kolesi na bezrobociu. Ciekawe czy Gilki pakują juz swoje manele ze starostwa?
jshsgsgeisgs (81.190.39...) 21-11-2014 23:52
10.
Ad 6. Zresztą przysłowiowy Kowalski w te śmieci info.stargard nie wejdzie, tu wchodzą same zainteresowane komitety oraz ich ludzie. Zresztą cale szczęście.
nshshshsgs (81.190.39...) 21-11-2014 23:55
11.
Pajor do końca świata i jeden dzień dłużej:)
kadecyjność (88.156.157...) 22-11-2014 00:18
12.
Ustępujący de Gaulle w pamiętnikach podkreślał warunki brzegowe opuszczenia pałacu prezydenckiego. Na niżej podpisanym wielkie wrażenie wywarło rozliczenie się zwierzchnika państwa z obowiązków (1963). Panie prezydencie m. Stargardu, proszę zauważyć… Najwięcej uwagi generał poświęcił kasie republiki. Zaczynał z funduszami gorszymi niż zerowe, przekazując następcy podziwianą w Europie górkę. I po wtóre, występując w telewizji z comiesięcznymi pogadankami informował Francuzów o swoich i narodu zadaniach, bieżących i tych na przyszłość. Było to wówczas abc silnej demokratycznej władzy. Tymczasem nad Czarną Iną (2014)… blada propaganda papierowa dla nieczytatych, niehonorowy lans entuzjasty pokropków. Z jakiej racji komenderujący niedostępny jest dla obywateli, równocześnie nadopiekuńczy wobec dworaków? Kto w mieście słyszał o stanie finansów? „Ciemny lud to kupi” - zapewniał pisowski polityk, tylko miłosierny prymas stany niższe ocieplał mianem „kundelków”. Czy to jest niedorzeczne, że stargardzianie chcą wiedzieć, kto i jakimi sposobami będzie z nich zdzierał skórę, zmyślnie uwodząc „równoważone” wolne społeczeństwo poprzez unikanie bezpośrednich spotkań i swobodnych rozmów? Jak długo jeszcze wyjałowionym „Informatorem” będzie przestraszonych tumanił? Naprawdę stać nas na wielbienie „samorządowca ze swoimi” u władzy jeszcze cztery lata? ~~~Szanowni Stargardzianie, najwyższy czas - postawcie na swoim, upomnijcie się o siebie!
da Videk (81.190.34...) 22-11-2014 09:00
13.
AD 1) Pajor - zmęczenie materiału, Zając - karierowicz, Sowa - najpierw niech zrobi porządek w swojej szkole (najgorsze rozwiązanie Pajora). Gdzie teraz będzie pracował mąż Sowy (dawniej dyrektor OSiR) Panie Pajor, głosowaliśmy na pana w I turze, ale teraz na takie rozwiązanie NIE ZAGŁOSUJEMY!!!!!! Wszystkich nas pan nie zwolni.
pracownicy spółki (164.127.41...) 22-11-2014 11:18
14.
Czy sauna w OSIR po seks aferze została zdezynfekowana ?
Zenek (89.229.101...) 22-11-2014 12:04
15.
Czy modernizacja bsenu OSIR polegała na zamianie szatni ? Mężczyzn wsadzono do ciemnej dziury ...Czy też na zmianwystroju poczekalni?? Wystrój ala późny Gomułka wczesny Gierek...
Zenek (89.229.101...) 22-11-2014 12:20
16.
Od jakiegoś czasu czytam komentarze pod tekstami na info dot. wyborów i dochodzę do wniosku, że wypowiadają się cały czas te same osoby. Z Waszej znajomości wewnętrznych układów, nazwisk, itp. wychodzi, że większość z Was to ludzie związani z polityką, osoby, które zapewne nieudolnie startowały w wyborach itd. itd. Przeciętny obywatel, taki jak ja nie ma takiej wiedzy! A interesuję się tym, co dzieje się w moim powiecie. Smutne. Obrzucacie się błotem jak dzieci w piaskownicy, a zapewne większość z Was to dorośli ludzie mający rodziny. Wstyd! Demokracja daje nam prawo do głosu. Każdy decyduje jak chce. Obrażacie nasze wybory anonimowo w internecie, plujecie na siebie i wylewacie żale... smutne. Najsmutniejszymi ludźmi w całych tych wyborach jesteście Wy.
A gdzie mają pisać jak nie tu. To jest taki heid park, kazdy ma prawo do wyrazania wlasnych opini.
demos (88.156.157...) 22-11-2014 13:07
18.
" Spuszczone pieski" tych samych ludzi co 4 lata temu ruszyły do szczekania w internecie.
Otto von Bismark miał rację " Chcecie rozwiązać problem z Polakami, dajcie im władzę". Dzisiaj przerażenie w oczach co niektórych pokazuje prawdziwe oblicze szczekających.
"Chcesz poznać charakter człowieka daj jemu władzę"!
ad.13 Zapytaj o to swojego mentora, bo coś mi mówi, że jego szkoła to jedno wielkie .............!
H.T.I (195.191.162...) 22-11-2014 13:31
19.
Deklaracja poparcia PIS dla Pajora to kpina z ich wyborców. Skoro program PIS jest taki sam jak Pajora to po co ten Rogowski w ogóle startował. Mam nadzieję że ludzie mają swój rozum i zagłosują za zmianami.
mag (81.190.34...) 22-11-2014 16:21
20.
Przepiora to Gil i Stankiewicz, w tle Dybowscy i Ler...dziekuje.Takich lewusów zapatrzonych na kasę mam popierać?Kto będąc na pensji samorządowej wybudował kilka domów?Popatrzcie na byłego starostę...a państwo D.?ciągle im Malo?...chyba nie wierzycie w to ze chca przejąć ratusz dla naszej
vchfdc (31.61.138...) 22-11-2014 18:25
21.
Wszyscy chcą naszego dobra..., szkoda, że mamy go tak mało ;)
kd (77.253.158...) 22-11-2014 21:17
22.
do demos pkt 17. nie hejd park, a w tym przypadku hejt park. Faktycznie, zrobił się tu grajdoł, w którym pełno jadu. Z jednej strony zapewne ludzie, którzy nami rządzą, a z drugiej ci, którzy rządzić by chcieli. Wielcy politykierzy. Czy nie można zrobić czegoś bez podziałów, politycznych zagrywek? Podobno chodzi wam o nasze dobro, by z roku na rok było lepiej. Mając takie chore animozje w głowach, nigdy nie będzie lepiej, bo nawet jak oponent "polityczny" ma dobry pomysł, to wy nie możecie dojść do kompromisu nie dlatego, że pomysł jest zły, a dlatego, że pomysł wyszedł od konkurencyjnego obozu. Kończąc, jestem rozczarowany, że reprezentanci naszej lokalnej społeczności dają się podpuszczać T. Cywce, który czytając wasze komentarze, śmieje się, że rzucił kość, a sfora psów wyje i ujada..
Tomek (176.221.120...) 22-11-2014 21:20
23.
Ludzie czy Wy w ogóle wiecie na kogo głosowaliście???
w urzędzie reprezentować nas będą przedsiębiorcy, którzy na stażystach kaskę trzaskali, ludzie, którzy nie potrafią zadbać o własne dzieci i uchylają się od płacenia alimentów, ludzie, którzy mają założoną niebieską kartę, nie chcę wiedzieć kto jeszcze.
domino (93.105.176...) 22-11-2014 21:28
24.
Chcemy !!!!!!!!!!!!
@ (88.156.150...) 22-11-2014 21:38
25.
Jak obserwuję to plucie jadem na Pajora, jak obserwuję te bezpodstawne pomówienia i oskarżenia to czuję że za kampanią Przepióry stoi badowski. Ostatnia kampania powinna go nauczyć że kampania negatywna przynosi odwrotny efekt od spodziewanego. W dodatku gra ręka w rękę z gilem, lerem i stankiewiczem a jeszcze chwilę temu chciał ich wszystkich wywalać z roboty i jeździł po nich jak po łysych kobyłach. Widać że strata rady nadzorczej i pracy w szczecinie powoduje że tonący brzytwy się chwyta!
piter (37.128.27...) 22-11-2014 23:48
26.
Może Pajor nie jest złym prezydentem,ale jest za długo i porobiły się kliki i układy.Tak ,więc potrzeba zmian ! Głosuję na Przepiórę!!!
nowator (109.243.192...) 23-11-2014 01:05
27.
Sławomir Pajor
Janka (81.190.34...) 23-11-2014 02:07
28.
Sławomir Pajor !
Janka (81.190.34...) 23-11-2014 04:02
29.
Janka walnij się w ten czerep i zacznij myśleć, to po pierwsze, po drugie takie zabiegi z panią Sowa aby zrezygnowała z mandatu radnego to wyciąganie Rygla za uszy po to by zyskał stołek bo był zawiedziony bo wyborcy mu pokazali gdzie jego miejsce. Znaczy vice prezydentem może być każdy nawet sprzątaczka z PKP / sorry jeżeli ubliżyłem temu zawodowi/. Układ PiS z XXI jeszcze był by do przyjęcia chodź nie do końca ale układy z SLD i PO to już przeginanie pały. I dlatego chodź głosowałem na PiS to zawiodłem się na Was i w przyszłorocznych wyborach mojego głosu nie dostaniecie co więcej będę namawiał innych do tego samego. Za swoją pychę pan Pajor głosu mojego i mojej rodziny na pewno nie dostanie !!!!!!!
wax (89.229.105...) 23-11-2014 11:09
30.
Ad. 29 jeszcze brakuje tylko w twoim tekście stwierdzenia że masz rodzinę 30 osobową i wszyscy w niej traktują Cię jak wyrocznię i mentora politycznego i będą głosować jak Ty ze zechcesz :-) Może przestań na początek obrażać innych za odmienne racje polityczne i uszanuj że ktoś może mieć inne poglądy niż Ty sam. Jest demokracja i każdy może dokonać swojego wyboru!
aldi (31.61.130...) 23-11-2014 11:54
31.
Wygra Pajor 60% do 40%. Frekwencja będzie niższa na poziomie 25-30%. Tak więc Przepióra dostanie dużo więcej głosów jak w I turze ale za mało żeby wygrać. Pajor ma pewną IV kadencję i w sumie lepiej bo kasa z Unii będzie ostatnie 4 lata i za nim Przepióra załapie o co chodzi to już się skończy kadencja. Tak więc głosujemy wszyscy ma Pajora. Zyska na tym Stargard.
wróżbita Marek (31.61.128...) 23-11-2014 12:09
32.
Pajor
urzednicy:) (88.156.157...) 23-11-2014 12:27
33.
Gdzie jest kadecyjność ? To jest chory system.
nostradamus (88.156.157...) 23-11-2014 12:30
34.
Przy zjedzie z ronda w ul. Czarnieckiego, nad apteką siłami zadłużonego miasta rozczapierzono płachtę z obliczem Sławomira Pajora, prezydenta. „Gwarant” bez nakrycia z uśmiechem Mony Lizy, spoglądając z wielkoformatowego billboardu obiecuje obietnice. Czyli nic. Przed ostateczną rozgrywką zły to postępek. Ale co w ratuszu wyprawiają mistrzowie marketingu, skoro 600 m dalej przy Czarnej Tablicy, dziełem wspólnym prezydenta Pajora (uchwytne barwy PO) i deputowanego Jacha (zabidzony koloryt PiS’u), upamiętniającej „mord smoleński” (cyt. z przemów Macierewicza), skoncentrowano koparki, ładowarki, zgarniarki, transport kołowy ciężki i dostawczy, kostkę brukową, płyty chodnikowe, krawężniki cementowe, kruszywa, zwieziono czarnoziem, zwerbowano ludzi? Handryczący się w telewizorze Hanna W. z Jackiem S. - przy stargardzkich inwestycjach naziemnych, warszawskie zadania podziemne wydają się pryszczem! Ciekawe, czy predestynujący na fotel pierwszego w okresie 7 dni zmusi dwustu etatowych dworaków do poinformowania, ile niewypoziomowany pośpiech ubezwłasnowolnianych mieszczuchów kosztuje? I dlaczego będą musieli osłabnąć w zapędach? Pan Prezydent zachowuje się niczym egipski faraon budujący mauzolea. Wystarczy nieco przysnąć i proszę: zieleń przezornie usunięto, śmieci się konserwuje, w centrum na Placu Pajora powstanie piramida w alei zagadkowych sfinksów. Niech Niemcy, którzy udają, że panowanie bez blasku jest niedorzecznością, zbaranieją. Komu to wszystko? Jak to - naród sobie, proszę wyborców, sobie!
da Videk (81.190.35...) 23-11-2014 13:01
35.
da videk- ty jakiś matoł jesteś.do tego "złotousty", magyster sobotnio-niedzielny
sqn (83.20.68...) 23-11-2014 20:08
36.
W niedzielny wieczór radna Mariola Łada-Siwiec chodząc z mieszkania do mieszkania roznosiła reklamy. Na reklamie zdjęcie radnych którzy deklarują współpracę z p. Przepiórą to: Krzysztof Pakulski, Mariola Łada-Siwiec, Damian Gralak, Elżbieta Dybowska, Edyta Dominiczak, Krzysztof Dybowski, Anna Smolira Kozłowska,Ireneusz Gąsiorek.
Czytając nazwiska radnych boję się że prasa ogólnopolska dalej będzie pisać artykuły "handel na niższym poziomie" gdzie wymieniany jest zawsze Stargard. Całe szczęście że Galeria Garnizon rozpoczyna budowę w II kwartale 2015 roku. Martwię się o działki po byłym PKS-ie, placem za Netto przy ul. Szczecińskiej i po byłych warsztatach też na ul. Szczecińskiej dalej będą przynosiły wstyd dla naszego miasta.
Stargard (79.184.207...) 23-11-2014 21:25
37.
~ sqn (83.20.68...). Pozwalając sobie na odejście od sznytu, zwolniłeś mnie od trzymania się klasycznej normy w publicznej debacie. Szkoda, że w sprawie nie masz nic do powiedzenia, co tłumaczę wyczerpaniem usprawiedliwionym późną porą. Niedziela - chlupanie w głowie i sadyzm duszy, ależ komplet! Czy tylko tym należy tłumaczyć Twoją bezradność, a może nieuctwem? Nie łudź się, jesteś niewychowanym beztalenciem. Przymus zranienia bliźniego sprawia mi przykrość. Trudno uwierzyć, że wypowiadasz się w języku swoich najbliższych. Inaczej nie potrafisz? Weź się w garść, popracuj nad sobą. Pytaj mamusię, co dojrzałemu mężczyźnie wolno a czego nie wolno. Może Ci się uda i z magistratu Cię nie wywalą. Szkoda posady, o robotę w mieście pod rządami prezydenta Pajora i idącemu z nim w parze deputowanemu Jachowi będzie niełatwo.
da Videk (89.229.100...) 23-11-2014 21:30
38.
yyy eee masz rację, tak zrobię
sqn (83.20.68...) 23-11-2014 22:00
39.
Stargard XXI z panem Pajorem na czele będzie zarządzał i w powiecie... i w miescie...władza absolutna...zbudowana na układach i sitwie... moze jestem naiwna ale nie wierze, ze myślący ludzie tak wybiorą ! :)
j. (31.61.130...) 23-11-2014 22:59
40.
Panią Ładę zapraszam do mnie. Pogonię jak psa.
A. (195.191.163...) 24-11-2014 08:16
41.
myslący ludzie właśnie tak wybiorą, pomimo wysiłków i opluwań a czasami nawet na przekór tu piszącym , poza tym o czym pisałyby dafidki gdyby pan Pajor nie daj Boże przegrał, nie miałyby o czym
ceder (79.184.106...) 24-11-2014 08:49
42.
Pewien polityk w tv powiedział, że każdy do 2 kadencji coś robi, póżniej tylko pracuje i umacnia się układ. CZY NIE BYŁOBY U NAS NORMALNIE TAK JAK JEST NA ZACHODZIE?, my wszystko z opóźnieniem wproawdzamy. Czy Jowy- 1 okregowe wybory mandatowe, po raz 1 wprowadzone nie okazaly sie genialnym rozwiazaniem oderwały radnych ktorzy zawsze byli z automatu i to samo odnosi sie do kadecyjnosci wszystkich urzedow, ale u nas musi uplynąć 50 lat, żeby cos nowego wprowadzić.
ciemnogród (88.156.157...) 24-11-2014 10:39
43.
To oczywiste, że szef dobiera sobie najbliższych współpracowników w/g własnego uznania. Takie grono przez ludzi z zewnątrz może być postrzegane jako sitwa, towarzystwo wzajemnej adoracji, czy jak go tam zwał. Ale czy się to komuś podoba, czy nie - jest to jego zbójnickie prawo, nawet jeśli będzie to "dzielenie skóry na niedźwiedziu" - zawistnicy.
joTes (83.11.162...) 24-11-2014 11:43
44.
postawił sprawe uczciwie, podał nazwiska współpracowników i każdy wie na kogo oddaje głos, niech pan Przepióra zrobi to samo i każdy sam wybierze, ja w ciemno nie zagłosuje
bulwa (79.184.106...) 24-11-2014 11:48
45.
Tracę orientację czy głosujemy na Prezydenta czy na jego świtę ? Nie wiem co mi ma zagwarantować Pani Sowa, po Zającu mogę się czegoś spodziewać a Pajor przecież się nie zmieni. Nie wierzę też w to, że nowy Prezydent nastanie i zmiecie z pracy wszystkich dotychczasowych współpracowników Pajora bo jest to niemożliwe i byłby przy tym idiotą. Przepióra zdeklarował publicznie, że dla niego najważniejszą personą będzie przewodniczący rady miasta i sama rada gdyż to oni właśnie będą najbardziej władni w podejmowaniu strategicznych decyzji w sprawach miasta. Jest to już zapowiedź sama w sobie optymistyczna i rokująca pozytywne zmiany. Bo jak było dotychczas to wszyscy wiemy. Rada swoje a Prezydent swoje. Dam więc szansę Przepiórze a jak się wywiąże choćby z tych zapowiedzi to już będzie w mieście lepiej i zdrowiej.
ja (83.18.65...) 24-11-2014 17:39
46.
tak,tak zagłosujcie a potem sił dupę pocałujcie !
Za Korzeba Waldek Gil a za Zająca ...?
w&n (88.156.150...) 24-11-2014 22:39
47.
Ad 45 "Bo jak było dotychczas to wszyscy wiemy. Rada swoje a Prezydent swoje. Dam więc szansę Przepiórze a jak się wywiąże choćby z tych zapowiedzi to już będzie w mieście lepiej i zdrowiej" Jesteś niepoprawnym optymistą.... W warunkach idealnej demokracji byłoby tak że za decyzje podjęte wspólnie wszyscy wspólnie odpowiadają. Niestety w prawdziwym życiu jest tak, że za wszelkie decyzje i jednoosobowo odpowiada prezydent. Rada jest tylko ciałem doradczym. Koniec i kropka! Z jakiej opcji by nie był prezydent i tak podejmować będzie decyzje przez pryzmat w/w uwarunkowań. Ale populizm zawsze będzie miał swoich zwolenników...
. (89.229.101...) 24-11-2014 22:47
48.
Panie Przepióra czas odkryć karty. Proszę o wskazanie nazwisk osób, z którymi zamierza Pan współpracować jako prezydent (zastępcy). To dobry obyczaj i przejaw szacunku dla wyborców
wm (89.229.108...) 24-11-2014 23:44
49.
Panie Cywka - czy mieni się Pan bezstronnym i obiektywnym dziennikarzem ?
wm (89.229.108...) 24-11-2014 23:47
50.
Ad 47 : do pewnego stopnia masz rację. Ok ! Ale po jaką cholerę powoływać radę miasta jak prezydent jej nie respektuje lub akceptuje propozycje płynące jedynie od "swoich" członków rady ? To też jest prawdziwe życie.
I wolę populizm od dyktatury. Miałeś kiedyś do czynienia z obecnymi władzami miasta ? Bo ja tak i to dosyć często ale rozpisywanie się na ten temat nie ma sensu. Szanuję twoje zdanie ale mam też prawo do własnego. Ok ?
ja (83.18.65...) 25-11-2014 00:47
51.
Dajcie spokój Panu Cywce ! Gdzie byście mogli tak soczyście pluć i rzygać na siebie ? Siedzielibyście w domach pełni wyborczych emocji i co ? Okładalibyście żony, mężów, kochanków czy kochanki, a nie daj Boże dzieci, żeby się wyładować ? A tak macie się gdzie wygadać i wypluć z siebie poglądy. A poza tym pozbawilibyście się możliwości prezentacji poziomu świadomości i inteligencji wyborczej.
A to jest bezcenne !!!
ja (83.18.65...) 25-11-2014 01:07
52.
Ad 50 . Mamy demokrację na szczęście...więc każdy ma prawo do własnego zdania , któr mmoże wyrazić np przez głosowanie na wyborach. To jest, póki co, poza dyskusją. Póki co ...bo jak patrzę co się w tym kraju wyrabia (M innymi zamieszanie przy obecnych wyborach) To mam poważne obawy o naszą demokrację..
. (89.229.101...) 25-11-2014 07:38
53.
Ad 50 "Ale po jaką cholerę powoływać radę miasta jak prezydent jej nie respektuje lub akceptuje propozycje płynące jedynie od "swoich" członków rady?" - o to pytaj ustawodawcę... :)
, (83.19.184...) 25-11-2014 09:09
54.
Pajor to taki sam socjalista jak Przepióra.Panowie w swoich niby programach pokazują jak będą wydawać odebrane pod przymusem pieniądze mieszkańców.Żaden nie zająknie się nawet na temat ograniczania danin w postaci różnych para podatków.
bardzo byłem za Pajorem i wszystkich namawiałem żeby głosowali na niego w II turze, ale jak przeczytałem, że popiera go Rogowski, który tak się nadaje do polityki (nawet tej lokalnej) i na dodatek to pis-ior jak do ja do baletu to rezygnuję - jestem za Przepiórą!!
aaaa (91.228.156...) 25-11-2014 18:27
57.
30 fabryk i 3000 miejsc pracy
Fundusz Poręczeń Kredytowych (poręczenia na kwote 34 mln)
dwa stargardzkie parki przemysłowe oraz drogi i infrastruktura na nich
Mieszkania dla osób niepełnosprawnych i bezdomnych
Stargardzka Karta Dużej Rodziny
program"Szkoła Rodzina Srodowisko"
dom dziennego pobytu dla seniorów
remont Bastei , Bramy Wałowej, Cerkwi, Kolegiaty NMP oraz kościoła sw Ducha
remont murów obronnych
modernizacja Ratusz
sala gimn przy SP 3,
orlik przy gimnazjum nr 2,
wielofunkcyjne boiska przy SP 4 i 5 oraz gimnazjum nr 3,
trybuna na Błękitnych,
modernizacja Parku Chrobrego,
rewitalizacja kwartał C, plac zabaw w Parku Chrobrego,
druga sala kinowa w SCK,
CHODNIKI: chrobrego, tańskiego, AL Żołnierza Boczna, Wojska polskiego,Konarskiego Kraszewskiego, Struga< Kołłątaja
DROGA z nowego cmantarza na Golczewo plus sciezka rowerowa
700 miejsc parkingowych w całym mieście
budowa instalacji przetwarzania odpadów
oczyszczalnia miejska,
ITD ITP braknie miejsca żeby to wymieniać DLATEGO JA NA SŁAWOMIRA PAJORA
zadowolony (79.184.206...) 25-11-2014 18:43
58.
WAŻNE!!! 1) JAK WYGRA PAJOR II TURĘ TO JEGO MIEJSCE ZAJMUJE RADZISZEWSKA, JAKO RADNA POWIATOWA
2) SOWA ZOSTAJE WICEPREZYDENTEM NIE DLATEGO, ŻE JEST TAKA ŚWIETNA ALE DLATEGO, ŻE UWALNIA MANDAT RADNEGO POWIATOWEGO DLA jr RYGIELA. WYLICZANKA PROSTA DO RADY POWIATU WCHODZĄ RADZISZEWSKA I RYGIEL ODCHODZI PAJOR I SOWA. CZY TEGO WYBORCY CHCĄ??? CHYBA NIE .....
Ewa (46.113.135...) 25-11-2014 19:47
59.
Żonglerka stołkami ? Czy to jest jakiś cyrk?
Dyrektor (89.229.101...) 25-11-2014 21:11
60.
Ja, żona, moi rodzice i jej rodzice głosujemy na Przepióre
soso (37.8.249...) 25-11-2014 22:22
61.
brawo soso. moja rodzina również na Marcina. dość krętactw, udawania. prywaty, stołkowania. wierzę że może być inaczej, normalnie.
mieszkaniec (89.229.97...) 25-11-2014 23:12
62.
Pewnie wiele ludzi odbierze to za nagonkę na p. Pajora inni z kolei pomyślą o negatywnej kampanii, a jeszcze inni uznają, że to zrobi dobrze wynikowi końcowemu wyborów i p.Pajor zostanie prezydentem... I oczywiście każdy z was ma prawo myśleć jak chce... W końcu to demokracja... Plus ponoć wolny kraj i "wolne miasto". Jednak chcę wtrącić, że nie lubię p. Pajora. Bardzo drażni mnie w nim jego arogancki i buńczuczny stosunek do ludzi. A wiem co mówię, bo za każdym razem, gdy mieliśmy okazję "przebywać" ze sobą w tych samych pomieszczeniach, czy też na tych samych spotkaniach okolicznościowych, to swoje zachowanie pokazywał wszystkim, co nie zyskało mu tzw. "poklasku" wśród innych. A nie powinno tak być, przecież to Pan Prezydent. Powinien zachowywać się zupełnie inaczej! Nie jestem pierwszą lepszą osobą z ulicy, którą się mija bez echa.. Statystycznym Nowakiem czy Kowalskim nie obrażając oczywiście Panów o tych nazwiskach. I nie mówię, że domagam się szacunku z racji wykonywanej pracy.. Domagam się szacunku z racji tego, że jestem takim samym człowiekiem jak ten pan.. Fakt nie sprawuję pieczy nad tym miastem i mam mniej zasobny portfel niż ten pan, ale czy to mnie tak bardzo odróżnia od niego? Nie! I powiem więcej, każdy z nas powinien się domagać szacunku dla siebie zwłaszcza ten statystyczny Nowak czy Kowalski.. A właściwie, ten szacunek dostać każdy powinien bez zbędnych roszczeń.. Bo do Prezydenta między innymi należy to by okazywać szacunek każdemu z nas, bo przecież my jesteśmy jego potencjalnymi wyborcami! Niestety ten pan nie potrafi okazać ani szacunku, ani tym bardziej wdzięczności! Mając niejednokrotnie możliwość zaobserwowania jak unika od podziękowań za ciężką pracę innych, to aż nóż się w kieszeni otwierał! Stojąc twarzą w twarz z ludźmi, którzy pracują na dobre imię miasta i jego dobre imię nie powiedzieć dziękuję wam za to co robicie, dziękuję za to że jesteście! Panie Pajor WSTYD! To za mało powiedziane... I nie... Nie opowiadam się za tą czy za tamtą partią polityczną... A tym bardziej nie moi kandydaci są w tej chwili w wyścigu o fotel prezydenta, ale z dwojga złego wolę zagłosować na Pana Marcina Przepiórę niż przez kolejne 4 lata znosić fałsz i obłudę oraz arogancję p. Pajora.
Z tym Panem się znamy... (89.229.108...) 26-11-2014 00:59
63.
wybierzmy mądrze i świadomie niż narzekać mamy potem
wyborca (88.156.158...) 26-11-2014 01:09
64.
30 fabryk i 3000 miejsc pracy Fundusz Poręczeń Kredytowych (poręczenia na kwote 34 mln) dwa stargardzkie parki przemysłowe oraz drogi i infrastruktura na nich Mieszkania dla osób niepełnosprawnych i bezdomnych Stargardzka Karta Dużej Rodziny program"Szkoła Rodzina Srodowisko" dom dziennego pobytu dla seniorów remont Bastei , Bramy Wałowej, Cerkwi, Kolegiaty NMP oraz kościoła sw Ducha remont murów obronnych modernizacja Ratusz sala gimn przy SP 3, orlik przy gimnazjum nr 2, wielofunkcyjne boiska przy SP 4 i 5 oraz gimnazjum nr 3, trybuna na Błękitnych, modernizacja Parku Chrobrego, rewitalizacja kwartał C, plac zabaw w Parku Chrobrego, druga sala kinowa w SCK, CHODNIKI: chrobrego, tańskiego, AL Żołnierza Boczna, Wojska polskiego,Konarskiego Kraszewskiego, Struga< Kołłątaja DROGA z nowego cmantarza na Golczewo plus sciezka rowerowa 700 miejsc parkingowych w całym mieście budowa instalacji przetwarzania odpadów oczyszczalnia miejska, ITD ITP braknie miejsca żeby to wymieniać DLATEGO JA NA SŁAWOMIRA PAJORA
tak napisane (79.184.200...) 26-11-2014 08:58
65.
Najpierw popatrz na siebie później oceniaj innych. Napisałeś to co chciałeś napisać aby zdyskredytować urzędującego Prezydenta. Mieszkańcy Stargardu nie są ślepcami i widzą że Stargard się rozwija:
30 fabryk i 3000 miejsc pracy Fundusz Poręczeń Kredytowych (poręczenia na kwotę 34 mln) dwa stargardzkie parki przemysłowe oraz drogi i infrastruktura na nich Mieszkania dla osób niepełnosprawnych i bezdomnych Stargardzka Karta Dużej Rodziny program"Szkoła Rodzina Środowisko" dom dziennego pobytu dla seniorów remont Bastei , Bramy Wałowej, Cerkwi, Kolegiaty NMP oraz kościoła Św Ducha remont murów obronnych modernizacja Ratusz sala gimn przy SP 3, orlik przy gimnazjum nr 2, wielofunkcyjne boiska przy SP 4 i 5 oraz gimnazjum nr 3, trybuna na Błękitnych, modernizacja Parku Chrobrego, rewitalizacja kwartał C, plac zabaw w Parku Chrobrego, druga sala kinowa w SCK, CHODNIKI: Chrobrego, Tańskiego, AL Żołnierza Boczna, Wojska Polskiego,Konarskiego Kraszewskiego, Struga< Kołłątaja DROGA z nowego cmentarza na Golczewo plus ścieżka rowerowa 700 miejsc parkingowych w całym mieście budowa instalacji przetwarzania odpadów oczyszczalnia miejska, ITD ITP braknie miejsca żeby to wymieniać DLATEGO JA NA SŁAWOMIRA PAJORA....zadowolony (79.184.206...) 25-11-2014 18:42
Ludziom z charakterem można zaufać, dlatego głosuję na Prezydenta Sławomira Pajora.
Stargard (79.186.59...) 26-11-2014 10:17
66.
nie zapomnijcie jeszcze o jednym wrednym piesku Pajora o Sebusiu Szwajliku zwanym Jednorękim Bandytą , facet jest na stanowisku prezesa MPGKu oczywiście z polecenia Pajora , co tam się dzieje to w pale się nie mieści , zwalnia ludzi bez powodu jak popadnie aby tylko utrzymać swoje dupsko przy korycie , nie zna się na niczym , pracowników traktuje jak śmieci i niewolników .Czy takich chcecie fachowców , specjalistów a przede wszystkim ludzi w znaczeniu dobra bo ja nie i dlatego nie głosuję na Pajora . ŚMIERĆ SITWIE
doro (93.105.176...) 26-11-2014 11:35
67.
do 64 wiemy że za pajorem skoczył/aś byś w ogień ale to co wymieniłeś/aś dla normalnego i myślącego obiektywnie mieszkańca który ma rodzinę np.jedno dziecko to kompromitacja a nie zasługi bo po 1.Mieszkania dla osób niepełnosprawnych wiesz ile oni dostają miesięcznie renty ponad 2000 zł. stać ich na wynajęcie sprzątaczek w tych budynkach a w tym parku przemysłowym mężczyzna który musi utrzymać rodzinę zarabia średnio 1800zł za taką pensje nie utrzymasz rodziny:( i to takim osobom powinno budować się za darmochę mieszkania.
2.domy dla bezdomnych -sami sobie wybrali takie życie to dlaczego nie nagradzają tych co maja mieszkania? i staja na głowie żeby ich nie stracić a o tym że to większość alkoholicy nie wspominając.
3.Stargardzka Karta Dużej Rodziny to dyskryminacja tych co mają mniej dzieci a większość tych rodzin to patologia niestety:(
4.remonty kościoła św Ducha itd. przecież kościół ma więcej kasy niż nasze państwo.
5.Boiska dla różnych gimnazjum:) kiedyś nie było orlików itd i wszyscy byli wysportowani a teraz jesteśmy liderem zapaśonej młodzieży w europie chyba nawet na 1 miejscu bo WF to gorzej niż religia:)non stop zwolnienia od rodziców.
6 trybuna na Błękitnych to powinien zrobić klub z dotacji a nie miasto.
7. modernizacja Parku Chrobrego tzn. plac zabaw a co z innymi parkami dla dzieci czy to sukces ze w 70tyś mieście jest jeden normalny plac zabaw?
8.druga sala kinowa w SCK i tak wszyscy jeżdzą na słoneczne bo w SCK wiecznie pustki:)
9.CHODNIKI i DROGI:każdy ma oczy i widzi bez komentarza. np. tańskiego zrobili bo pan prezydent tam spaceruje (są starsze chodniki w stargardzie które czekają i się nie doczekają)tak było z lampami na ul.giżynek zrobione bo P.Pajor jeżdził tam motorem i to jest fakt.
10.ścieżka rowerowa z pyrzyckiego nie kompletna i na całej długości do lotniska zniszczona jakieś 2 lata i od nowa będzie robiona.
11.Droga do nowego cmantarza na Golczewo ,oczyszczalnia miejska=UNIA nie PM
12.700 miejsc parkingowych w całym mieście budowa instalacji przetwarzania odpadów , ITD ITP przez 12 lat no to poszalał:)
13.A co zrobiły spółki miasta?
yo (91.226.236...) 26-11-2014 12:17
68.
Wyborca pracujesz w budynku na Czarnieckiego?:)
barejaa (88.156.157...) 26-11-2014 12:20
69.
moje zdanie jest takie jak czytam to wszystko to stwierdziłem że wiele osób boi się o swoją dotychczasową pracę i dlatego będzie głosować na taki układ jaki jest dotychczas a potem do narzekania to wszyscy że jest tak a nie inaczej
Łukasz (91.226.236...) 26-11-2014 14:42
70.
Zrównoważony rozwój jest najważniejszy....
Szanowni Stargardzianie powierzyliście mi odpowiedzialną służbę Prezydenta Stargardu. Starając się zmienić Nasze Miasto skupiłem się przede wszystkim na stworzenie warunków do rozwoju gospodarczego i zmniejszenia skali problemu braku pracy. W moim przekonaniu to była i jest nadal sprawa priorytetowa. Dziś Stargard jest silnym ośrodkiem gospodarczym w regionie. Wiele firm w tym światowe koncerny, zlokalizowały tu swoje fabryki. Jako miasto mamy stabilną sytuację finansową. Wartość wszystkich inwestycji wyniosła ok. 500 mln. złotych. Z Unii Europejskiej pozyskaliśmy przeszło 100 mln. złotych.
Mimo iż priorytetem w podejmowanych przez nas działaniach były prace pozwalające na lokowanie w Stargardzie nowych fabryk i zakładów pracy, w maksymalnym zakresie staraliśmy się podejmować również działania w innych, równie ważnych strefach życia społeczno-gospodarczego. Budowaliśmy i modernizowaliśmy drogi i chodniki. Modernizowaliśmy szkoły i zabytki. Budowaliśmy boiska przyszkolne i place zabaw.Powstały nowe miejsca parkingowe. Oddaliśmy do użytku wiele kilometrów nowych ścieżek rowerowych. Zmodernizowaliśmy oczyszczalnię ścieków i wybudowaliśmy nowoczesną instalację do selekcji odpadów.
Jest też wiele spraw, których realizacja nie wiąże się z imponującymi inwestycjami, ale których wykonanie zmienia Stargard w ogromnie ważnym zakresie- daje szansę samym mieszkańcom. Wspomnieć należy o programie mieszkalnictwa wspomaganego dla osób niepełnosprawnych, wychowanków domów dziecka i osób starszych, o programie oddłużeniowych, zajęciach popołudniowych dla dzieci, centrum integracji społecznej czy wspierania organizacji pozarządowych. Wszystko to co zrealizowano nie byłoby możliwe, gdyby nie długofalowe i przemyślane działania. Konsekwencja oraz dobry, sprawdzony zespół ludzi to nasze główne atuty... Podpisał Prezydent Sławomir Pajor
Stargard (79.186.59...) 26-11-2014 14:58
71.
Mieszkańców interesuje co mają dookoła swoich domów a nie jakieś fabryki które wzbogacają się na taniej sile roboczej!!!A jeśli miasto ma stabilną sytuację to dlaczego większość mieszkańców dostaje listy z odpowiedzią że nie ma kasy na to na tamto?Mam taką radę dla Prezydenta Sławomira Pajora pewnie przyszłego prezydenta aby kończył to co zaczyna od A do Z(drogi,chodniki ścieżki rowerowe, wycinane drzewa itd itd.) patrzał na "ręce"(sprawdzał) firmy które wykonują usługi dla miasta za bardzo duże pieniądze bo fuszerka goni fuszerke.
yo (91.226.236...) 26-11-2014 15:34
72.
ROZWÓJ GOSPODARCZY MIEJSCA PRACY....
Siłą napędową stargardzkiej gospodarki są zarówno inwestorzy
zewnętrzni jak i firmy lokalne. Zrównoważony rozwój miasta zależny jest przede wszystkim od powstawania nowych miejsc pracy. Zadaniem samorządu jest tworzenie warunków umożliwiających rozwój oraz budowę fabryk.
-Od roku 2003 na terenach stargardzkich parków przemysłowych powstało około 30 zakładów, które utworzyły ok. 3000 miejsc pracy. Wskaźnik bezrobocia w Stargardzie na dzień 30.08.2014 wynosi7,2%
- Od momentu utworzenia Funduszu Poręczeń Kredytowych, wspierającego lokalnych przedsiębiorców, udzielono ok. 600 poręczeń na kwotę 34 mln zł.
- Wybudowano niezbędną infrastrukturę drogową oraz techniczną do stargardzkich parków przemysłowych.
- Wdrożono programy pomocy publicznej tj. regionalnej oraz de minimis skierowanych zarówno do przedsiębiorców lokalnych jak i zewnętrznych.
Stargard (79.186.59...) 26-11-2014 15:35
73.
INFRASTRUKTURA UŁATWIENIA DLA MIESZKAŃCÓW.....
Tylko w ostatnich latach wybudowano oraz zmodernizowano 50 km dróg i chodników. w tym min:
-Chrobrego, Tańskiego, Grodzka, etap Spółdzielczej, Aleję Żołnierza-Boczną, Kołłątaja, Konarskiego, Struga. Wojska Polskiego.
-Wybudowano połączenie ulicy Spokojnej z rondem Golczewo.
-Wybudowano ok.20 km ścieżek rowerowych a także 700 miejsc parkingowych.
-Wybudowano nowoczesną instalację do mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów.
-Jeszcze w tym roku zakończona zostanie modernizacja oczyszczalni miejskiej.
-Sfinansowano budowę przejazdu pod nasypem kolejowym przy ulicy Warszawskiej.
Stargard (79.186.59...) 26-11-2014 16:03
74.
każdy ma swojego kandydata a na siłę wypisywanie takich czy innych rzeczy nie ma większego sensu bo to do niczego dobrego nie prowadzi a jedynie pokazuje jak można robić ludziom w głowie mętlik
mieszkaniec miasta (91.226.236...) 26-11-2014 16:18
75.
dokładnie , ja widze ile zostało zrobione w naszym mieście i wiem na kogo zagłosuje - na Pana Pajora
@@ (79.184.200...) 26-11-2014 18:52
76.
barejaa niestety ale nie pracuje w budynku na Czarnieckiego
wyborca (88.156.158...) 26-11-2014 19:00
77.
Klakierzy Pana Pajora zniszczyli kilka plakatów Marcina Przepióry a na jednej z ulicy poprzekręcali wszystkie Marcina. Jedna z kamer prywatnych zarejestrowała persony :))))))))))
uuuiii (31.61.136...) 26-11-2014 19:18
78.
Prezydent Szczecina popiera i zachęca do głosowania w drugiej turze na Marcina Przepiórę.To mówi samo przez siebie tylko Pan Przepióra!!!Czas na pozytywne zmiany:)
yo (91.226.236...) 26-11-2014 19:24
79.
Ad 78 - co niby mówi samo przez "siebie"? Bo Krzystek tak mówi? Wybacz, ale nie przekonałaś/-eś mnie do poparcia swojego wodza.
A. (195.191.162...) 26-11-2014 21:22
80.
a co ma Krzystek do Stargardu???
pytacz (79.184.106...) 27-11-2014 09:44
81.
Tak piszą na Przepióre a na stronie Stargardu o obecnym prezydencie raczej takie nie kompletne te jego CV duże luki braki dat w edukacji itd coś mi on taki kryształowy nie jest:)Proszę o uzupełnienie dat w życiorysie P.Pajora lub wpis o szkołę średnią itp.(jak ją ma)do czytelników z urzędu;)
yo (91.226.236...) 28-11-2014 15:19
82.
Jak to co ma Krzystek? Bedzie galeria Chopina, Zachod, Letnia, Pyrzycka itd. Tyle gwarantuje. Glosujcie na Przepiore! No smialo, smialo...
mysza (89.229.105...) 28-11-2014 17:55
83.
a ja poprę Przepiórę przynajmniej ubędzie paru w mieście - mam na myśli tych co dostali od wyborców czerwone kartki - a wchodzą tylnymi drzwiami na zaproszenie jego eminencji miłościwie nam panującego Pana P