logofacebook.jpg
Witaj
3.149.29.98

Międzynarodowe Targi Szczecińskie - kreatywność i doświadczenie

Międzynarodowe Targi Szczecińskie - kreatywność i doświadczenie.

1444125518.jpg
Artykuł sponsorowany
Ilość wyświetleń: 2738
   Na opinię specjalisty w swojej branży trzeba sobie zapracować. Nic tak dobrze nie wpływa na jakość usług, jak zdobywane przez lata doświadczenie. Zadowoleni klienci to klienci wracający oraz rekomendujący usługi kolejnym zainteresowanym.

   Międzynarodowe Targi Szczecińskie od wielu lat organizują w swoim regionie wszelkiego rodzaju imprezy zamknięte i plenerowe. Wieloletnie doświadczenie gwarantuje kompleksową i profesjonalną obsługę każdego, nawet najbardziej wymagającej firmy.

   Organizacja różnego typu imprez wymaga nie tylko zaplecza technicznego, ale przede wszystkim doświadczonych i kreatywnych ludzi gotowych wziąć na swoje barki cały ciężar związany z przygotowaniem i poprowadzeniem imprezy, nie ważne czy będzie to konferencja, event, wystawa czy duża impreza plenerowa. Wsłuchanie się w potrzeby klienta, uwzględnienie jego osobistych preferencji i sugestii to cechy charakterystyczne firmy profesjonalnie trudniącej się organizowaniem różnorakich imprez. Jak mówi dyrektor Targów Małgorzata Lis: „Robimy w zasadzie wszystko i w każdym miejscu – od przygotowania koncepcji, stworzenia infrastruktury imprez, po opiekę techniczną, zezwolenia, promocję.”
 
    Trzeba przy tym zauważyć, że Międzynarodowe Targi Szczecińskie dysponują obiektem o wielkości 60 000 m². Do dyspozycji jest także 700 miejsc parkingowych dla samochodów osobowych i 20 miejsc dla autokarów. Dwie bramy wjazdowe, jedna wyjazdowa, oraz niezależna brama przeznaczona dla pieszych gwarantują płynność i bezpieczeństwo ruchu. Tak duża przestrzeń daje możliwość zorganizowania i zrealizowania praktycznie każdego rodzaju wydarzenia bez względu na tematykę, od kameralnych konferencji do masowych imprez otwartych typu wystawa czy targi. Niezależne sale konferencyjne dają szansę na przeprowadzenie kilku małych wydarzeń jednocześnie. Współpraca z profesjonalnymi drukarniami i doświadczonymi grafikami zapewnia obsługę wydarzenia od strony wizualnej. Bez względu na to, czy będą to wielkoformatowe plakaty, czy małe ulotki, można mieć pewność, że będą cieszyć oko doskonałym wyglądem. Firma pośredniczy również w rezerwacji miejsc hotelowych, zatrudnianiu hostess i tłumaczy, zapewnia obsługę medyczną, opiekę prawną i ubezpieczenie imprezy.W przypadku kiedy klient ma swoje zaplecze logistyczne a jedynie brakuje mu miejsca na przeprowadzenie eventu czy konferencji, jest możliwość wynajęcia sali na ten cel. W sytuacji odwrotnej, gdy klient ma miejsce, ale nie ma niezbędnego sprzętu (m. in. krzesła, stoły, scena, stoiska targowe, oświetlenie) jest możliwość wypożyczenia.
 
    Każdego roku firma obsługuje około pięćdziesięciu różnego rodzaju i formatu wydarzeń. Niewątpliwym potwierdzeniem wysokiej jakości usług w dziedzinie organizacji dużych i małych imprez jest nadany w 2011 roku certyfikat jakości ISO 9001:2008.
 

mts.pl/pl - 06-10-2015


Artykuły powiązane:
  • Czego dowiesz się na targach budowlanych? (20-03-2014)

  • Targi Bud-Gryf i Energia (06-03-2014)

  • Targi Bud-Gryf i Energia (06-03-2014)

  • Targi Bud-Gryf i Energia (06-03-2014)

  • Strefa Dzieci na TSR 2013 (25-07-2013)

  • Reklama
    Dodanie opinii jest jednoznaczne z zatwierdzeniem regulaminu
    Autor:
    Dodanie wiadomości jest jednoznaczne z zatwierdzeniem regulaminu
    Autor:
       Polecane przez INFO
    baner_5_1570135131.jpgbaner_8_1658156824.jpgbaner_9_1570642654.jpgbaner_10_1570145489.jpgbaner_13_1587714979.jpgbaner_21_1672648553.jpgbaner_28_1677653215.jpgbaner_30_1680645093.jpgbaner_31_1695228839.pngbaner_32_1708625514.jpgbaner_33_1708625553.jpg
    Copyright © Regionalny Informator Internetowy
    info..pl M. Cywka
    Robotnicza 9b
    73-110 Stargard
    tel. +48 609 804 424 / 91 578 42 10
    e-mail: info.wiadomosci@gmail.com