Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad rozpoczęła prace związane z budową dwóch rond w ciągu drogi krajowej nr 20. Zmiany dotyczą skrzyżowania ul. M. Skłodowskiej-Curie, Bydgoskiej, Obwodnicy Staromiejskiej i K. Wielkiego oraz skrzyżowania ul. Gdańskiej, Gdyńskiej, Szosy Maszewskiej i Morskiej.
Nowa organizacja ruchu w rejonie ulic: Bydgoskiej, Obwodnicy Staromiejskiej i Marii Skłodowskiej- Curie zacznie obowiązywać od 11 marca 2019 r. Na przebudowywanym skrzyżowaniu będzie utrzymany jedynie ruch wahadłowy z ul. Bydgoskiej do Marii Skłodowskiej- Curie. Zamknięcie wjazdu od strony Obwodnicy Staromiejskiej, która stanowi również odcinek drogi wojewódzkiej nr 106, spowoduje konieczność objazdu dla kierowców, jadących tranzytem w stronę miejscowości nadmorskich. GDDKiA wyznaczyła objazd dla „106” od węzła Stargard Południe (Kluczewo) i dalej odcinkiem obwodnicy S- 10 do węzła Stargard Wschód. Tu należy zjechać na krajową „20” przez miejscowość Święte do Stargardu, i dalej ulicą Bydgoską do przebudowywanego skrzyżowania, skręcając w ul. Marii Skłodowskiej- Curie.
W miejscu budowy ronda obowiązywać będzie ruch wahadłowy, sterowany sygnalizacją świetlną. GDDKiA zakończenie budowy ronda w rejonie ul. Bydgoskiej planuje w październiku tego roku.
Wyłączenie części Obwodnicy Staromiejskiej oraz wjazdu w stronę ul. Kazimierza Wielkiego, wiązać się będzie z dużymi utrudnieniami w ruchu. Z tego też względu MPK Stargard zmuszone zostało do wprowadzenia zmian w kursowaniu części linii. Więcej informacji o korektach w rozkładach jazdy, miejski przewoźnik znajdziemy poniżej:
Jednocześnie z inwestycją przy Bydgoskiej, GDDKiA rozpocznie przebudowę kolejnego skrzyżowania, u zbiegu ulic: Gdańskiej, Gdyńskiej i Szosy Maszewskiej. Tam również wybudowane zostanie drugie rondo na odcinku krajowej „20” i wojewódzkiej „106”. Prace budowlane przy drugim rondzie mają rozpocząć się w kwietniu. W trakcie inwestycji na ul. Gdańskiej, także wprowadzony zostanie ruch wahadłowy, kierowany sygnalizacją świetlną. Najbliższe miesiące 2019 r. nie będą więc łatwe zarówno dla kierowców jadących tranzytem, jak i mieszkańców.
wszystko ok ,ale dlaczego firmy psuja już zrobioną infrastrukturę gdzie jest jakiś nadzorca dopiero co park zrobili,trawę posiali ,ścieżki itp ,a jełopy co im się nie chce nosić szpadla wszystko niszczą na fb zdjęcia są do zobaczenia obciążyć i nie zapłacić za robotę na poczet naprawy i się nauczą buraki.
patologia (5.173.168...) 18-03-2019 20:04
2.
Po prostu żenada robić dwa ronda w jednym czasie kto się na to zgadza i niech nie zapomną póżniej naprawić nawierzchni na ul.andersa bo cały ruch tamtędy jeżdzi a droga jest tragiczna dziura na dziurze
Kierowca (46.170.172...) 19-03-2019 09:35
3.
taaa najlepiej budowę rozciągnąć na 14 lat, raz ciabach pół roku i po krzyku!!!!
ludmił gyt (83.11.66...) 19-03-2019 10:16
4.
Ja tam myślę ,ze to strata czasu,kasy itp. Aut przybywa,motory,rowery i nic nie zmieni korków w godzinach szczytu,bo jakoś nie widzę dodatkowych jezdni ,ścieżek itp.Bezsens i nabijanie kabzy włodarzą i firmą pociotkowym :)
h9u7g (5.173.168...) 19-03-2019 11:01
5.
I znów biadolenie! Temat przerabiany przy przebudowie Bema, Lipnik/Grzędzice, Szczecińska. Ciągle źle, zawsze coś nie pasuje, stale jakieś uwagi i zastrzeżenia.
Nie macie co robić ? W swoim domu, mieszkaniu, ogrodzie panuje ład i porządek ? Nie sądzę.Zajmijcie się swoim otoczeniem i pozwólcie innym usprawnić ruch w korkujacych się miejscach