logofacebook.jpg
Witaj
3.15.15.91
grafika_zmienna/banery/baner_153_1734948805.png

Kontenery przy szkole w Grzędzicach

Problem z przepełnieniem szkoły w Grzędzicach wkrótce się zakończy.

1553673261.jpg
Ilość wyświetleń: 5590
   Problem z przepełnieniem szkoły w Grzędzicach wkrótce się skończy. Prawdopodobnie do września tego roku przy szkole powstaną  kontenery, w których uczyć się będą cztery klasy, czyli około stu uczniów. Kontenery nie będą bezpośrednio połączone z bryłą szkoły po to, aby w przyszłości możliwa była jej rozbudowa.  Kontenery będą miały elektryczne ogrzewanie. 

   
Decyzję w tej sprawie podjęli radni podczas minionej sesji Rady Gminy. Z budżetu gminy przeznaczyli na ten cel ponad 2 000 000 zł. Podjęcie uchwały poprzedziła obszerna dyskusja. Zapraszamy do relacji:


fot. http://www.containex.pl/pl
MM - 27-03-2019


Reklama
1.
        .
. (31.0.70...) 27-03-2019 09:20
2.
        Pani Bieniek zrobiła Pani wszystko co było możliwe w sprawie szkoły . Ja dzieci wypisuję bo w postawienie kontenerów też nie wierzę, zwłaszcza po obejrzeniu całej 6 sesji . Gratuluję! Jeszcze nigdy nie zdarzyło się aby podczas jednej sesji były podwójne przeprosiny wójtów skierowane do Pani i mieszkańców Grzedzic. Prawda ujrzała światło dzienne. Z drogą tez nas wydymali. Ja zapraszam p. Wilk do Grzedzic aby to samo powiedziala co na sesji. Teraz wmawiają nam że my mieszkancy Grzedzic wiedzieliśmy ze drogi nie bedzie. Jaja jak berety. Poza tym dlaczego p. Lenda i p. Lipka nie poparli wniosku Bieniek o zastapienie kontenerow rozbudową. Czyżby nie wiedzieli do ktorej szkoły dzieci ich wyborców chodzą. Zdrada! A i jeszcze jedno. Nie wiem jak to sie stalo ale popieram team Bieniek&Janiak.
. (31.0.70...) 27-03-2019 09:22
3.
        W sp 11 oś zachód są miejsca, ilość miejsc ok. Super zaplecze sportowe, tylko korzyść dla dzieci. Będąc mądry wybierasz odpowiednie warunki do nauki a nie jakieś tam baraki.
Dyzio (37.47.188...) 27-03-2019 09:42
4.
        Do Dyzio: Abstrahując od Grzędzic - w SP 11 - nie jest tak kolorowo jak piszesz, przypisują te lepsze dzieci do klas profilowanych, a resztę jak leci walą do jednej klasy ogólnej, a potem dziwią się, że są problemy.
Rodzic (176.221.105...) 27-03-2019 09:55
5.
        To spędź troszeczkę czasu ze swoim dzieckiem, aby to on był tym lepszym.
Dyzio (37.47.188...) 27-03-2019 10:41
6.
        Dzieci to nie śmieci segregowane, nie pisują niestety do kontenerów.
Uyt (94.254.211...) 27-03-2019 12:22
7.
        Próba rozwiązania problemu szkoły w Grzedzicach niewątpliwie cieszy i brawo za zaangażowanie radnych niektórych. Ale trochę to mi wygląda (te kontenery) za przeproszeniem za organizowanie obozu dla uchodźców.
radnybezradny (157.25.239...) 27-03-2019 13:17
8.
        Niech Makowski podejmie decyzję. Zobaczymy czy będzie dla nas korzystna jak obiecywał. Radni niech tylko przyklepią. Obiecał rozbudowę to niech buduje. Kontenery to głupi pomysł. Może wigwamy postawić
J.M to dno (83.11.66...) 27-03-2019 13:29
9.
        Sp 11 to ta szkoła do której radna Rejtan Biniek posłała swoje dzieci? I teraz tak dzielenie walczy o szkołę w Grzędzicach i o częstsze kursy MZK (bo dzieciątka pewnie nie mają jak do domu wrócić). Faktycznie wszystko wiarygodnie wygląda. W jednym racja jako team z Janiakiem pasują do siebie idealnie, normalnie nuta medelsona w tle rozbrzmiewa, gdy na siebie patrzą.
Atena (83.23.237...) 27-03-2019 13:31
10.
        Do Ateny: Kobieto chyba ci się okres za bardzo wydłuża. Czas odwiedzić lekarza. P. Bieniek dobrze zrobila przenoszac dzieci do innej szkoly, bo uchronila je przed dyrekcją, ktora posluszna jest wójtowi. A poza tym istnieje cos takiego jak RODO. Dobrze , że po IP można Panią namierzyć. A piszac o nucie medelsona mam nadzieje ze p.Janiak i p.Bieniek dobiorą się Pani do dupy. Wójtowie juz p. Bieniek przepraszali a p. Jarosz przepraszał p. Żmude. Czyżby ustawiała się Pani w kolejce? A propos Atena ty powinnas sie nazywać Antena i ustaw sobie satelitę bo słabo nadajesz a odbiór masz ustawiony chyba na innych częstotliwościach!
. (31.0.67...) 27-03-2019 14:46
11.
        Do Atena: Pani Bieniek walczy o szkołę bardziej niż Pani Dyrektor szkoły w Grzędzicach, nauczyciele i rodzice, nikt z wymienionych osób nie przychodzi na sesje, nikogo z Grzędzic nie obchodzi los szkoły - pytanie dlaczego ? Może po prostu tym osobom jest wygodniej jak szkoła jest taka mała to mniej problemów. JA MAM WRAŻENIE, ŻE IM W OGÓLE NIE ZALEŻY NA ROZBUDOWIE SZKOŁY !!!. PS. Powiem szczerze nie rozumiem też, dlaczego atakujesz Panią Bieniek - kobieta chce rozbudowy szkoły, tak jak było obiecane i tyle.
Max (176.221.105...) 27-03-2019 14:47
12.
        to ja nawiązując do sedna sprawy. Proszę o nieużywanie określenie "BARAKI" w stosunku do propozycji budowy. Zachęcam do wpisania w wyszukiwarce "Szkoła Modułowa" i proszę zobaczyć jakie cuda można zbudować i jakim kosztem. W Polsce powstaje coraz wiecej takiej inwestycji z uwagi na koszty i estetykę. Myślę, że szkoła modułowa w Strachocinie byłaby super rozwiązaniem.
a (194.30.179...) 27-03-2019 15:20
13.
        do . RODO istnieje, ale nie ma zastosowania w przypadku, gdy prostą informację uzyskujemy w gogle. A poza tym ja tylko pytałam :) nie było stwierdzenia faktu, bo nazwisko może nosić wiele osób. Po drugie chyba mi grozisz, a to nieładnie. Do reszty się nie odniosę, bo nie ma sensu.
Atena (83.23.237...) 27-03-2019 19:51
14.
        Do Max nie atakuję, jedynie pokazuję, że tylko dialog jest skuteczny. By nawiązać dialog trzeba umieć słuchać innych. Pani radna sama zrobiła zamieszanie swoją 'prowokacją'. Nie mam problemu z nawiązywaniem dialogu nawet z osobami, które sądzą, że mnie 'podeszły', albo umiejętnie sprowokowały. Posądzanie dyrekcji i rodziców o jakieś celowe działania jest grubo na wyrost. Może własnie im zależy na polepszeniu warunków, a nie biciu piany? Nie wiem, nie wypowiem się. Fakt jest faktem chyba cały powiat ma ubaw po obejrzeniu sesji i to nie tylko tej ostatniej. Jeżeli komuś zależy na takiej sławie 'jego małpy jego cyrk', ale świadczy to mieszkańcach całej gminy, bo radnych oni wybierali. Monolog nigdy nie stanie się dialogiem, zdanie jednej osoby, zdaniem całej społeczności, a kultura słowa to branie odpowiedzialności za własne słowa. Żart zostanie żartem, ale groźby i wyśmiewanie kogoś, gdy się nie jest dobrym kabareciarzem raczej nie przysparza zwolenników.
Atena (83.23.237...) 27-03-2019 20:05
15.
        Atena w prowokację nikt już nie wierzy bo ślepy widzi a głuchy słyszy tą zaplanowaną ustawkę przez radnych zwłaszcza starej kadencji. Robili pod stołem drugą inwestycję. Strachocin nie wziął się znikąd. Poza tym nie jesteś w stanie wytłumaczyć głosów p. Lendy i p. Lipki. Mam wrażenie, że mścisz się na p. Bieniek bo odkryła prawdę i opuściła lidera którego Ty bronisz p. Gardygajło, który robi analizę używając jak to p. Janiak zauważył "kopiuj" "wklej" i tak naprawdę nic konkretnego odnośnie śmieci nie powiedział . Jak Ci się nudzi to zamiast pianę z pyska toczyć weź się do roboty bo na razie piana Ci się ulewa, niczym mleko dziecku po jedzeniu !
. (31.0.37...) 27-03-2019 20:44
16.
        Odnośnie p. Lendy i wójta. To chytry plan zawiódł i wyszło szydło z worka, dlatego mając p. Dyrektor z Grzędzic, która słucha rozkazów wójta chcieli zamknąć usta Radzie Rodziców. Dlaczego tak się bali spotkać ze wszystkimi Radnymi, a zwłaszcza rodzicami którzy są najbardziej zainteresowani bo to chodzi o przyszłość ich dzieci? Wszystko co mówią od początku p.Janiak i p.Bieniek jest prawdą. Nikt nie zarzucił im kłamstwa. No wójt Makowski próbował i wnioskiem do prokuratury się skończyło i musiał przepraszać na 6 sesji pod koniec obrad radną Bieniek. Wójt Gardygajło też przepraszał radną Bieniek i mieszkańców Grzedzic za głupoty które powiedział. Antena. Wniosek jest następujący. Twoje lustro Cię oszukuje i pokazuje, że z małpami nie warto polemizować!
Gryf (83.11.229...) 27-03-2019 21:10
17.
        Pani Ateno nawet gdyby Pani sugestie były prawdziwe to do tej szkoły chodzą nie tylko dzieci Pani Bieniek i nie tylko one nie mają czym wracać. Sugeruję pani że radną chce rozbudowy szkoły dla dwójki dzieci? A może prywatnych kursów autobusowych dla nich? Przez grzeczność nie skomentuję tych sensacyjnych afer. Ale dam pani radę zanim pani coś napiszę niech pani to Przemyślu jeśli dalej będzie pani chciała napisać proszę zrobić sobie herbatkę, potem zjeść zupkę iść na spacer itd. Zapewniam, że wtedy będzie pani odbierana jako rzeczowa i merytoryczna osoba
Odyn (188.147.37...) 27-03-2019 23:04
18.
        RFERENDUM REFERENDUM REFERENDUM. Ktoś ładnie tu napisał. Odwołajmy wójta za to że naobiecywał nam rozbudowę szkoły i nic w tym kierunku nie robi. KONTENERY na świetlice a nie szkołę! DZIECI TO NIE ŚMIECI!!!
J.M to dno (31.0.87...) 28-03-2019 09:42
19.
        Radna Bieniek poruszyła niewygodny temat strony internetowej infomalkocin.pl i nagle strona znikła........dobre.......a najlepsze jest to że niby p. Kuśnierz o niczym nie wiedziała hahaha......a na zdjęciach była....hahaha
Mateusz (37.248.163...) 28-03-2019 19:56
20.
        A i jeszcze jedno p. Kuśnierz jest chyba z tamtych rejonów i nie wie co się u niej dzieje?...........podejrzane
Mateusz (31.0.68...) 28-03-2019 20:16
21.
        Cóż...dyskusja z idiotami jest jak gra w szachy z gołębiem, bez względu na to jak jest się dobrym, gołąb porozwala wszystkie pionki, na...ra na szachownicę, po czym odlatując stwierdzi, że wygrał. A ...chciałam przeprosić, bo widzę, że niektórzy tego potrzebują dzielnie czytających za to, że mają tak mało pasjonującą lekturę. Tzw sesja sterowana. EOT
Atena (83.23.237...) 28-03-2019 20:58
22.
        Atena zamknij gębę, bo muchy się zlatują. Tylko do jednej osoby w ciagu dnia moge byc mily. Niestety, ale to nie jest twoj dzien Atena. Twoj potencjalny debilizm nie obliguje mnie do kontynuacji konwersacji z Toba. Wylewanie frustracji nic Ci nie pomoże. Cóż, raz na górze, raz na dole. A Tobie w życiu znów najprawdopodobniej nie wyszło!
Gryf (83.11.164...) 28-03-2019 22:12
23.
        Pytanie do pani Ateny o co chodzi? Z czym ma pani problem i co chce pani osiągnąć? Kawał o gołębiu jest stary jak świat a zniżanie dyskusji do poziomu rynsztoka przez imienniczkę bogini mądrości to słabe. Radni wypracował kompromis czyli każdy trochę ustąpił ale jednocześnie zyskał. Kto? dzieciaki z dwóch miejscowości, nauczyciele i lokalna społeczność. To chyba powód do radości? Natomiast pani zamiast się cieszyć węszy śmieszne spiski i układy jakoby radną robiła to dla swoich dzieci. To może sprawdźmy czy radną jeździ do Poznania bo jeśli jeździ to może dla niej wybudowali autostradę A2. Przecież to śmieszne. Radziłem pani jak bóg (skandynawski) bogini Atenie żeby pani zaczęła się cieszyć tym co osiągnięto i zamiast się ośmieszać szukaniem spisów zajęła się Pani czymś przyjemnym jedzonko spacerek. Niestety zamiast tego wyzywa pani adwersarzy od idiotów. Więc mam pytanie o co pani chodzi? Jaki jest pani cel? Co chce pani osiągnąć swoimi wpisami i postawą. Pewnie jestem naiwny ale liczę na prawdziwą i konkretną odpowiedź
Odyn (188.147.43...) 28-03-2019 22:36
24.
        Kontenery w Grzędzicach kosztem boiska sportowego dla dzieci. Gdzie tu logika? I radni mówią że ratują Grzędzice. Oni zniszczą wszystko co jest w tych Grzędzicach aby zahamować na siłę ich rozwój! Ratują ale swoje dupy bo p. Bieniek pokrzyzowala im plany. To niech z takim zapałem ratują też i Strachocin! Oj. Mam nadzieję, że p. Janiak i p. Bieniek nie dopuszczą do rozbudowy szkoły w Strachocinie tylko kontenery a reszta ich w tym poprze. P. Lipka i p. Lenda mieli być nasi a jednak są obcy. Nastepnym razem głosuję na p. Bieniek i trzeba wybrac jeszcze jedną radną/ego z Grzędzic bo teraz ta kobieta jest sama.......no już chyba nie :)
Gryf (31.0.87...) 29-03-2019 08:39
25.
        Oglądałam dwie sesje gdzie Janiak jechał po Pani Bieniek, był przeciwny rozbudowy szkoły w Grzedzicach, optował za rozbudową szkoły w Strachocinie. A więc co się stało że teraz oboje dmuchają w jedna trąbę. Janiak i jego działania są przewidywalne i maja jeden cel, szkoda że Pani Bieniek dała się zmanipulować.
anetA (217.170.197...) 31-03-2019 13:58
26.
        Pani Aneto skoro radną Bieniek od początku stoi przy swoim zdaniu a pan Janiak zmienił zdanie to jakim cudem to radna Bieniek została zmanipulowano ? I co pani rozumie przez słowo zmanipulowana? Bo jeśli Pan Janiak zmienił zdanie to wg pani się zmanipulował.?
Odyn (37.248.250...) 31-03-2019 18:25
27.
        A ja myślę, że p. Bieniek nie została zmanipulowana tylko oni wszyscy przez nią. Ukazała całej gminie prawdvę i układy jakie w niej panują. A teraz się boją bo kobieta drąży i nie poddaje się. Lepiej mieć ją w swoich szeregach niż przeciwko. Znając jej lojalność i metody działania to p. Janiak i kilku jeszcze radnych z komitetu p. Mazur, którzy poparli jej wniosek o rozbudowę szkoły w Grzędzicach zagwarantowali sobie, że ta kobieta nie będzie w nich *** granatami. Niech się teraz wójtowie martwią i maskują swoją niegospodarnosc. Jestem ciekaw jak ta współpraca się rozwinie ? Bylem na spotkaniu wiejskim podczas wyboru Sołtysa Grzędzic i slyszelismy wszyscy tam obecni jak radna Grzedzic zadala wojtowi pytanie ktorą by szkołę teraz w pierwszej kolejnosci remontowal? A on powiedzial ze Strachocin. Poza tym wszyscy radni z jego komitetu głosują za Strachocinem wiec o czym tu mówić. Plan sie im udal tylko p. Bieniek narobila takiego szumu ze bedzie im teraz ciezko go wprowadzic do budzetu za ponad 20 mln. Bylyby dwie takie szkoly. Ja mysle ze miasto nas wciagnie dlatego nie chca tu inwestować. Nie zdziwiłbym sie gdyby p. Janiak i p. Bieniek z referendum wyskoczyli. Mysle ze liczba mieszkańców w Grzędzicach jest tak duża że nadaje się ta miejscowość pod miasto Stargard a nie pod gmine.
Michael 82k5g (31.0.84...) 31-03-2019 20:23
28.
        Panie Michale znając Panią Bieniek a znam ją i patrząc na jej działania jako radnej to pomysł by mieć ją w swoim obozie jest najlepszym z możliwych, ale jeśli ktoś myśli że dzięki temu będzie miał immunitet i będzie mógł robić wszystko wykorzystując jej lojalność. To już mi go żal 😆
Odyn (188.146.162...) 01-04-2019 08:00
29.
        Obserwuję dyskusję na temat rozbudowy szkoły od początku i moja ocena tego jest taka: wielki szacun dla radnej Bieniek. Od początku walczyła o rozbudowę szkoły w Grzędzicach. Na początku sama p-ko całej radzie. Swoją postawą doprowadziła do tego że w ogóle radni musieli dyskutować i szukać rozwiązań a na końcu część z nich wobec oczywistych faktów przytaczanych przez radną stanęła po jej stronie. Tak powinna pracować rada jako burza mózgów i szukanie rozwiązań. Dzięki temu wypracowano kompromis. Brawo. Teraz trochę na ten temat. "Baraki" to nie jest taki sukces jak budowa czy rozbudowa murowanego budynku. Na początku chyba przez nazwę nieszczegolnie mi się to podobało. Ale poszperalem w necie i powiem tak uważam je za całkiem sensowne rozwiązanie. Ktoś tu napisał szkoła modułowa. I to jest fakt. Powinniśmy się cieszyć zarówno z pracy radnych, postawy pani Bieniek jak też finałowego rozwiązania czyli polepszenia warunków nauki dzieci
Wilk (188.146.160...) 05-04-2019 07:30
30.
        Szanowni Państwo, jeszcze nikt taki się nie urodził aby każdemu dogodził. Grzędzice to piękna miejscowość i bardzo się rozbudowała, to nie dawna stara wiocha, nie długo Grzędzice połączą się ze Stargardem, przecież wiele mieszkańców mieszka właśnie z Miasta. A jeżeli chodzi co do rozbudowy Szkoły, chyba ktoś nie zdaje sobie sprawy jakie to są koszty ile trzeba kasy, aby powstała nowoczesna Szkoła z zapleczem, a nie byle jakieś baraki i powinna powstać Szkoła piętrowa, a nie parterowa. A to że jest pomysł czasowy postawienia kontenerów to popieram bo to jest pomysł czasowy, trzeba pamiętać, że dzieci będzie przybywać bo Grzędzice się będą rozbudowywać, a dzieci powinni chodzić do Szkoły na miejscu, a nie w Stargardzie,. Ludzie nie trzeba się kłócić lecz brać się do pracy i podać sobie rękę i nie walczyć o stołki. Pozdrawia was stary belfer
belfer (5.173.171...) 15-04-2019 12:36
31.
        Do belfer: o czym Pan/i mówi? Sam/a sobie zaprzecza. Mówiąc jak mocno ta wieś się rozbudowuje a jednoczesnie popierając kontenery ktore nie rozwiążą problemu tylko go przesuną na lata następne o ktorym mowila Bieniek to wyrzucenie pieniedzy zwlaszcza ze radni przezbaczaja 2 mln a sami dokladnie nie wiedza ile beda one kosztowaly. Poza tym kontenery nic nie rozwiążą. Dwuzmuanowosc zostanie i dzieci od nowego roku zakaz przyjmowania musialby obowiazywac bo kontenery posluzylyby dla obecnych dzieci a nie dla nowo przyjetych. Wiec problem powraca juz od września. Poza tym kupujac kontenery czekalaby szkola w Grzedzicach na rozbudowe czy rozbydowa ruszylaby za ponad 20 mln w Stravhocinie? Radna Bieniek rozwalila system w bardzo kulturalny sposob ryzykujac najpierw swoim wizerunkiem i ściągając nam różowe okulary z oczow. Janiak dzieki niej zobaczyl uklad rady i sie wybielił bo tak jak to Bieniek mowila nie ma argumentow oprocz zlych warunkow w obu szkolach za Strachocinem. Za to wszystkie argumenty demograficzne, finansowe, oświatowe przemawiaja za Grzedzicami. Ostatnio radni byli niby przejeci malejaca subwencja. Tylko stan jest jeszcze gorszy. Bo tak jak Bieniek mowila nikt nie policzyl uciekajacej subwencji za dzieci ktore nie sa zameldowane w Grzedzicach aby nie stracic rejonu szkoly w Stargardzie. A moglyby chodzic do Szkoly w Grzedzicach. Z droga rez stara rada wszystko wiedziala i co ? Wyszla kielbasa wyborcza. Oj ja czuje ze gdyby Grzedzice mialy ta szkole to bylby spokoj a tak niech gmina i radni sie mecza bo nieprawda wychodzi na jaw!
Zły (83.11.83...) 16-04-2019 08:46
Dodanie opinii jest jednoznaczne z zatwierdzeniem regulaminu
Autor:
Dodanie wiadomości jest jednoznaczne z zatwierdzeniem regulaminu
Autor:
   Polecane przez INFO
baner_5_1570135131.jpgbaner_8_1658156824.jpgbaner_9_1570642654.jpgbaner_10_1570145489.jpgbaner_13_1587714979.jpgbaner_21_1672648553.jpgbaner_28_1677653215.jpgbaner_30_1680645093.jpgbaner_31_1695228839.pngbaner_32_1708625514.jpgbaner_33_1708625553.jpg
Copyright © Regionalny Informator Internetowy
info..pl M. Cywka
Robotnicza 9b
73-110 Stargard
tel. +48 609 804 424 / 91 578 42 10
e-mail: info.wiadomosci@gmail.com