logofacebook.jpg
Witaj
3.138.36.168

Sprawy urzędowe telefonicznie

Sprawy urzędowe telefonicznie.

1584116251.jpg
Ilość wyświetleń: 1237
Ze względów bezpieczeństwa podczas epidemii koronawirusa należy ograniczyć przebywanie w miejscach publicznych – również w instytucjach. Wiele spraw w Urzędzie Miejskim można załatwić przez telefon lub e-mailowo. Pracownicy UM są do dyspozycji mieszkańców i starają się pomóc  używając tych form kontaktu. W trosce o dobro klientów, jak również pracowników ich obsługujących, apelujemy o ograniczenie wizyt w urzędzie do niezbędnego minimum.

Wiele usług urzędowych możliwych jest do zrealizowania bez konieczności osobistej wizyty.

Zachęcamy do telefonicznego kontaktu:

Biuro Obsługi Klienta – tel. 91 578 48 81 (sprawy z zakresu gospodarki komunalnej, przestrzennej, polityki społecznej, oświaty).

Ewidencja ludności – tel. 91 578 08 69.

Dowody osobiste – tel. 91 577 13 04.

Urząd Stanu Cywilnego – tel. 91 577 07 93 lub 91 577 07 76.

Działalność Gospodarcza – tel. 91 578 48 09.

Alkohol, taxi – tel. 91 578 48 53.


Wykaz usług realizowanych on-line:

Dowód osobisty - wniosek o wydanie dowodu osobisty także można złożyć on-line. Zachęcamy do skorzystania z elektronicznego formularza.

Meldunek - sprawy związane z meldunkiem na pobyt stały lub czasowy dłuższy niż 3 miesiące można załatwić za pośrednictwem tej strony.

Żłobki, przedszkola, szkoły - wszystkie niezbędne dokumenty dotyczące naboru do żłobków, przedszkoli i szkół można pobrać za pośrednictwem tej strony. Wypełnione wnioski należy jednak zanieść osobiście do wybranych placówek.

Urząd Stanu Cywilnego - przy załatwianiu spraw w USC zalecamy korzystanie z profilu zaufanego. Usługami możliwymi do zrealizowania w tej formie są przede wszystkim: zgłoszenie urodzenia dziecka, zamawianie odpisów aktów stanu cywilnego, zamawianie zaświadczeń o stanie cywilnym, złożenie wniosku o sprostowanie/uzupełnienie aktu stanu cywilnego.

Ewidencja ludności - wszystkie sprawy dotyczące klientów biura nie wymagają jego osobistej wizyty. Wnioski mogą być składane pocztą, a wszelkie uzupełnienia, czy wyjaśnienia można załatwić telefonicznie (91 577 08 69) lub mailowo (urzad@um.stargard.pl). To samo dotyczy porad w zakresie pomocy mieszkaniowej.

Wykaz pozostałych usług możliwych do zrealizowania w ramach e-urząd jest dostępny po kliknięciu tutaj.

O to, do jakiego wydziału zadzwonić, aby móc załatwić swoją sprawę, można pytać w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego, tel. 91 578 48 81. Dostępny jest także e-mail: urzad@um.stargard.pl.

Dokładny wykaz wszystkich wydziałów UM z bezpośrednimi numerami telefonu i adresami e-mailowymi znajduje się tutaj.

Do dyspozycji jest też Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej. Adres skrzynki elektronicznej ePUAP: /umstargard/SkrytkaESP.

Zdjęcie: Julia Chrobocińska/archiwum
Źródło: stargard.pl
AZ - 13-03-2020


Artykuły powiązane:
  • Nie zapomnij o zgłoszeniu źródła ciepła (12-05-2022)

  • Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie zachęca swoich klientów do kontaktu telefonicznego i drogą elektroniczną (17-03-2020)

  • Bezpłatna pomoc w rozliczeniu PIT-a (11-03-2019)

  • e-PIT od 15 lutego 2019 r. elektronicznie (23-01-2019)

  • Tłum mieszkańców po kalendarze (19-12-2018)

  • Reklama
    1.
            Sugeruje zostawić to na stałe i 1/2 urzędasów zwolnić. Czysta oszczędność.
    Prawy (89.229.96...) 13-03-2020 14:21
    Dodanie opinii jest jednoznaczne z zatwierdzeniem regulaminu
    Autor:
    Dodanie wiadomości jest jednoznaczne z zatwierdzeniem regulaminu
    Autor:
       Polecane przez INFO
    baner_5_1570135131.jpgbaner_8_1658156824.jpgbaner_9_1570642654.jpgbaner_10_1570145489.jpgbaner_13_1587714979.jpgbaner_21_1672648553.jpgbaner_28_1677653215.jpgbaner_30_1680645093.jpgbaner_31_1695228839.pngbaner_32_1708625514.jpgbaner_33_1708625553.jpg
    Copyright © Regionalny Informator Internetowy
    info..pl M. Cywka
    Robotnicza 9b
    73-110 Stargard
    tel. +48 609 804 424 / 91 578 42 10
    e-mail: info.wiadomosci@gmail.com