Przez awarię, kolejka przed starostwem była dziś ogromna. Fot. Stoja!Stargard
Ilość wyświetleń: 1462
Wydział Komunikacji niezbyt fortunnie zaczął tydzień. Z rana doszło tam do awarii.
Zaszwankował serwer związany bezpośrednio z obsługą interesantów wydziału komunikacji.
- Przez pewien czas system oparty na wydawaniu biletów pozostawał nieaktywny, klienci musieli więc ustawić się w klasycznej kolejce - informuje Marek Synowiecki ze Starostwa Powiatowego w Stargardzie. - Za powstałe utrudnienia i wydłużony czas oczekiwania wszystkich interesantów przepraszamy.
Po pewnym czasie awarię udało się usunąć.
- Powróciliśmy do obsługi klientów- zgodnie z systemem - dodaje Synowiecki. - Powstała sytuacja opóźniła również zebranie codziennych danych. Udało się jednak połączyć z serwerem, dzięki czemu mamy dostępne zestawienie: dotąd wydano 39 biletów, związanych z rejestracją pojazdów, wykorzystano 29 biletów dotyczących spraw bieżących, przyjęto 11 wniosków do realizacji, w tym 8 dotyczyło rejestracji pojazdów.
Pracownicy starostwa przypominają o obowiązujących obostrzeniach w związku ze stanem epidemii.
- Nie zapominajmy o maseczkach, dezynfekcji oraz konieczności zachowania dystansu - apelują. - Przepraszając za poranne utrudnienia, życzymy dobrego dnia i udanego tygodnia, mając nadzieję, że wyczerpaliśmy już limit nieprzewidzianych zdarzeń.