Zmiany w obsłudze petentów wejdą w życie 2 listopada.
Ilość wyświetleń: 823
Wydział komunikacji Starostwa Powiatowego w Stargardzie zmienia system obsługi klientów. Jest to podyktowane pandemią.
Od 2 listopada interesanci tego wydziału będą obsługiwani inaczej niż do tej pory.
- Od poniedziałku zgłoszenia osób odnośnie rejestracji pojazdu, spraw bieżących i prawa
jazdy przyjmowane będą wyłącznie za pośrednictwem platformy internetowej oraz przez
telefon - informuje Marek Synowiecki ze Starostwa Powiatowego w Stargardzie. - Nie trzeba więc fatygować się do urzędu, by zająć miejsce w kolejce do biletomatu. Obsługa klientów oparta zostanie głównie na internetowej platformie rejestracji, dostępnej
przez całą dobę.
Osoby, które zarejestrują się przez internet będą obsługiwane w wydziale komunikacji codziennie w godz. 8 - 13.
- Po otrzymaniu informacji zwrotnej o rejestracji, klient przed wizytą pobierze wydruk w
biletomacie - instruuje Marek Synowiecki. - Umówić się można także telefonicznie w godzinach pracy urzędu. Obsługa klientów umówionych przez telefon, zostanie zaplanowana codziennie w godzinach 13 - 15.30.
Zgłoszenia telefoniczne będą przyjmowane pod nr. tel. 91 4804804 lub 4804 827. Przez telefon należy podać numer rejestracyjny auta. Wydruk z biletomatu przed wizytą nie będzie konieczny. Starostwo zachęca też do korzystania z dotychczas stosowanych narzędzi takich jak platforma ePUAP i wirtualna skrzynka podawcza PWPW.
- Osoby składające wniosek o zbyciu lub nabyciu pojazdu mogą również korzystać z tej formy kontaktu, a także przesłać informację o sprzedaży lub kupnie auta tradycyjną pocztą - dodają urzędnicy powiatu.