16 sierpnia zostanie rozszerzona taryfa biletowa w aplikacji moBILET.
Ilość wyświetleń: 844
Już od 16 sierpnia pasażerowie MPK w Stargardzie, będą mogli skorzystać
z nowej formy zakupu biletów miesięcznych w komunikacji miejskiej.
moBILET stanowi wygodną i nowoczesną alternatywę dla tradycyjnego zakupu biletów komunikacji miejskiej, zarówno jednoprzejazdowych, dekadowych, jak i miesięcznych. Daje to pasażerom możliwość zakupu biletu zawsze i wszędzie (24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu) bez konieczności szukania kiosku czy posiadania gotówki na jego zakup.
System jest dostępny we wszystkich sieciach komórkowych, zarówno dla numerów z abonamentem jak i na kartę. Wszystko czego potrzebuje użytkownik, to telefon komórkowy z zainstalowaną bezpłatną aplikacją oraz dostępem do Internetu. Aby korzystać z moBILET należy pobrać aplikację ze stronę m.mobilet.pl lub z dedykowanego sklepu z aplikacjami w telefonie. Podczas pierwszego uruchomienia konieczne jest przeprowadzenie krótkiej rejestracji, doładowanie konta dowolną kwotą i już możemy kupować bilety.
moBILET działa na zasadzie elektronicznej portmonetki – przedpłata (prepaid) na indywidualny rachunek moBILET, otrzymany podczas rejestracji. Aby dokonać wpłaty na konto Użytkownik może skorzystać z tradycyjnego przelewu bankowego, karty kredytowej, lub ekspresowego zasilenia poprzez stronę internetową lub bezpośrednio z aplikacji mobilnej.
Dzięki intuicyjnej obsłudze, zakup jest bardzo prosty. W celu skasowania biletu komunikacji miejskiej, przed wejściem do pojazdu uruchamiamy w telefonie aplikację, wybieramy miasto „Stargard”, rodzaj biletu i potwierdzamy zakup.
Po zatwierdzenie wybranego biletu system łączy się z serwerem za pomocą Internetu, a my otrzymujemy bilet, który w razie potrzeby należy pokazać kontrolerowi.
Przy zakupie biletów MPK w Stargardzie moBILET nie pobiera się żadnych dodatkowych opłat. W zależności od taryfy operatora komórkowego użytkownik może ponosić jedynie dodatkowy koszt połączenia telefonu z Internetem. Zakup biletu można również dokonać przez aplikację mobilną banku: PKO BP, Millennium Bank, Santander Bank, ING Bank Śląski, Alior Bank oraz BNP Paribas.
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie www.mobilet.pl.