Ul. Marii Skłodowskiej - Curie przeżywa w ostatnich tygodniach duże oblężenie. Przemieszczające się po niej setki pojazdów dziennie powodują powstawanie kolein, pęknięć i zapadania asfaltu.
Ilość wyświetleń: 1086
Zamknięcie remontowanej ul. Chrobrego spowodowało zwiększenie ruchu pojazdów na ul. Marii Skłodowskiej - Curie.
W godzinach szczytu ten, znajdujący się w granicach miasta odcinek drogi krajowej nr 20, jest od lat obciążony ruchem samochodowym, w tym ciężarowym. Spotęgowało go ostatnio zamknięcie ul. Chrobrego, która jest remontowana.
- Na ul. M. Skłodowskiej - Curie osiadają studzienki - informuje nas czytelnik. - A były robione ok. 2 lat temu. Z tego co pamiętam, to nie było zwykłe łatanie drogi lecz większy remont. Wymieniali tam całe betonowe kręgi. Jestem kierowcą ciężarówki i dla mnie jest to bardzo wyczuwalne i uciążliwe. Za każdym razem najeżdżam na te zapadnięte studzienki, podobni jak inni kierujący ciężarowymi samochodami. Mniejsze auta mogę je ominąć, większe już nie. Zastanawiam się jak to jest, że w Niemczech jak robią drogi to trzyma się to latami. A u nas zaledwie rok czy dwa.
Niedawno w tej samej sprawie pisali do nas mieszkańcy budynków znajdujących się tuż przy "dwudziestce" przy M. Skłodowskiej - Curie. Narzekali, że po wyżłobionej jezdni przy krawędzi jeżdżą ciężarowe auta, co generuje w ich domach hałas i drgania. Sprawy zgłaszane nam przez internautów przekazaliśmy zarządcy. Jest nim Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad w Szczecinie.
- Remont wpustów ulicznych zlokalizowanych w ciągu ul. M. Skłodowskiej - Curie został wykonany w lipcu 2022 r.- odpowiada Mateusz Grzeszczuk, rzecznik GDDKiA. - Degradacji nie uległy wpusty, a masa bitumiczna wokół. W ostatnim okresie na ten odcinek drogi skierowany jest zwiększony ruch z miasta Stargard spowodowany wykonywaniem remontów dróg i wiaduktów przez inne podmioty, co może mieć wpływ na jej stan. Ponadto należy zauważyć iż ten odcinek nie jest dostosowany do obecnych dopuszczalnych obciążeń 11,5 ton/oś i nigdy nie była wykonywana tu kompleksowa przebudowa obejmująca wymianę konstrukcji drogi.
GDDKiA podpisała umowę na realizację obwodnicy Stargardu w ciągu DK20, która ma wyprowadzić ruch tranzytowy z DK20 przebiegającej przez Stargard, w tym ul. Skłodowskiej-Curie. Mieszkańcy czekają na to od wielu lat. O umowie i planowanej obwodnicy pisaliśmy tutaj: wiadomosci.rii.pl/index.php.
- Stan nawierzchni na całym przebiegu ul. M. Skłodowskiej - Curie nie jest oceniany jako zły i w związku z tym nie kwalifikuje się ona do remontu - dodaje Mateusz Grzeszczuk z GDDKIA. - W ramach jesiennych remontów cząstkowych zostaną jednak wykonane naprawy w miejscach spękań nawierzchni.
Brawo prezydent Stargardu remontować budować ,infrastrukturę Miasta Stargard ,wójt gminy Stargard ma że brać przykład i remontować drogi gminne ,Zieleniewo na już
H (89.151.21...) 10-08-2024 13:58
2.
30 stopni i TIRY W MIEŚCIE
fajowo !!!! huYAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!
uMMMMMMu (89.151.18...) 10-08-2024 16:56
3.
Hahahahahha zaraz trzeba będzie i tę remontować, proponuję zamknąć również, wjazd do tej dziury będzie od Maszewa przez Klępino hahahaha. Swoją drogą szok i niedowierzanie, przenieśli cały ruch na jedną ulicę i zdziwienie że dostaje w dupę i się zapada? Ciąg przyczynowo skutkowy za trudny urzędniczego głąba?
Mieszkaniec (5.184.69...) 11-08-2024 15:50
4.
Równocześnie zamknięto Chrobrego, Kochanowskiego i przystąpiono do remontu Staszica. Asfalt zamiast kłaść po południu ( a najlepiej w nocy ) kładziono kiedy największy ruch na drodze. Powstały korki od Placu Wolności do Gdańskiej i w drugą stronę. Okien nie można było otworzyć bo smród spalin powalał. Czy ktoś myślał nad tym? Nie wiedział co się może stać? Idiota. Pomijam, że wykonawcy robót pracują od poniedziałku do piątku i tylko od 7 do 15. W soboty, niedziele i w dni świąteczne mają wolne. I tak remont zamiast trwać 1-1,5 miesiąca trwa 5. Przykładem remont mostu na Inie obok Lidla. Zamknęli pół drogi i pracowali jak wyżej. 1,2,3,4,5 maja wolne. Czynne pół drogi. I mamy wszystko w dupie. Niech stoją w korku. Najwyższy czas wziąć się za tych monopolistów robót drogowych i przymusić terminami bardziej wyśrubowanymi.
xyz (5.173.156...) 11-08-2024 17:25
5.
xyz (5.173.156...) 11-08-2024 17:25 nic nie zmienisz w tym mieście bo większość lubi być dymana,oszukiwana i olewają znów ta samą sitwą przy korycie i dalej chaszcze i krzaki wchodzące na chodniki, gałęzie na wysokości twarzy,dziury brak chodników, wodociągów itd.Dalej ludzie w blokach srają w piwnicy (TBS), odpadające elewację ,ale premie,spa dla urzedasow są zawsze.
Taka sytuacja (5.184.96...) 11-08-2024 19:50
6.
A co w tym nienormalnego?Można też nie remontować i jeździć po byle drodze.Ale jest zaleta-mniejsze koszty za remont dróg.