Stargardzki Instytut Urody Isabell najlepszy w Polsce.
Ilość wyświetleń: 3406
Instytut Urody Isabell poprzedni rok zakończył nie lada sukcesem. Spośród firm z całej Polski, został laureatem Top Beauty Salon 2011 w kategorii „Profesjonalizm obsługi". Konkurs zorganizowała firma Clarena.
Uroczyste wręczenie dyplomu i nagrody odbyło się 8 stycznia w Hotelu Sheraton w Warszawie. Podczas Gali Miss Kosmetyczek odbył się także finał konkursu Top Beauty Salon 2011, w którym wyłoniono najlepsze gabinety kosmetyczne w Polsce. Nagrody przyznano w czterech kategoriach, doceniając zarówno jakość usług pielęgnacji twarzy i ciała, jak i komfort gabinetu oraz profesjonalizm obsługi.
- Dla mnie ta nagroda jest uwieńczeniem mojej 15 letniej pracy, ale również i całego zespołu - mówi Izabela Rybak, właścicielka. - Cieszy mnie fakt, że już nie ma znaczenia czy nominowana firma mieści się w małym, czy dużym mieście, ale liczą się kompetencje i wiedza. Doceniane są osoby, które mają swoje pasje i stają się autorytetami dla salonów w większych miastach - dodała Izabela Rybak. - Będąc tam nie czułam dyskomfortu, że pochodzę z małej miejscowości a wręcz przeciwnie byłam dumna, że wybrano właśnie mój salon.
Jest to największe wyróżnienie, jakie może dostać salon kosmetyczny. Oceniając profesjonalizm obsługi bierze się pod uwagę: wiedzę, umiejętności, odpowiednie podejście do klienta oraz wyposażenie i wygląd salonu. Trzeba być najlepszym we wszystkim. Pracę zespołu oceniał tzw. cichy klient. Wynik tak ocenianego konkursu jest bardziej rzetelny niż poprzez np. wysyłanie sms-ów, gdzie często rodzina i najbliżsi decydują o wygranej.
- Ta nagroda świadczy o tym, że kierunek, który obrałam sobie na początku mojej działalności sprawdził się nie tylko w wieloletniej współpracy z klientami, ale też został oceniony na arenie ogólnopolskiej - mówi Izabela Rybak. - Jestem wdzięczna też mojemu zespołowi: Joannie Grzyb, Annie Rybak i Agnieszce Krzyżak - bez nich i moich wspaniałych klientów nie byłoby tej nagrody . Takie wyróżnienie daje nam siłę, aby dalej pracować i rozwijać się.
Zespół Instytutu Urody Isabell ciągle podnosi swoje kwalifikacje korzystając ze szkoleń i to nie tylko na bazie zawodowej, ale także interpersonalnej.
- Szkolimy się jak wykorzystać atuty swojej osobowości, aby klient jak najwięcej otrzymał od nas - mówi właścicielka Isabell.
Można, zatem tylko pogratulować i życzyć dalszych sukcesów a przede wszystkim zadowolonych i „pięknych" klientów.
super! świetna reklama dla salonu. gratuluję i życzę dalszych sukcesów
aga (95.41.251...) 13-01-2012 13:36
2.
Mój ulubiony salon:)) Gratuluję zasłużonej nagrody :)
O. (88.156.149...) 13-01-2012 16:42
3.
ojej ojej ...
lsd (88.156.153...) 14-01-2012 17:50
4.
Pani właścicielka przesadziła twierdząc,że gabinet znajduje się w małym mieście.Stargard nie należy do małych miejscowości.Niestety nie mogę podzielić zachwytu nad profesjonalizmem.Dwukrotnie byłam bardzo niezadowolona z usług tego gabinetu.