Kiedy wtryski wymagają naprawy?
Do najczęściej występujących objawów sugerujących, że z wtryskami dzieje się coś złego są: nadmierne zużycie paliwa, trudności w uruchomieniu samochodu, uszkodzony tłok, błędy w pamięci sterownika, zapalona kontrolka świecy żarowej, spadek mocy silnika, czarne lub białe zadymienie, nierówna praca silnika lub zwiększony stan oleju silnikowego. Jeżeli takie sytuacje mają miejsce, to prawdopodobnie wtryskiwacze nie działają tak jak powinny. Nie ma na co czekać, trzeba działać, bo w konsekwencji może dojść do poważniejszej awarii.
Nowe, używane czy zregenerowane?
Używane części lub zamienniki, nie dają gwarancji bezawaryjności. Warto podjąć decyzję o regeneracji wtryskiwaczy. Biorąc pod uwagę ceny nowych pomp wtryskowych, takie rozwiązanie pozwoli zaoszczędzić sporo gotówki. Do regeneracji wtryskiwaczy potrzebne są specjalistyczne narzędzia oraz wykwalifikowany diagnosta. W J.T. Diesel serwisanci przeprowadzili wiele napraw wtryskiwaczy z wykorzystaniem zregenerowanych części. Jaki był efekt? Taki sam jak przy zastosowaniu oryginalnie nowych podzespołów.
Czym jest regeneracja?
W trakcie procesu regeneracji pompa wtryskowa zostaje rozmontowana na poszczególne sekcje. Następnie jest poddawana czyszczeniu ultradźwiękami. Niesprawne części są wymieniane na nowe. Po regeneracji, pompa poddawana jest testom na stole probierczym. W wyniku takiego działania, mamy naprawione wtryskiwacze, gwarancję i.... kasę w portfelu!
-
Świadczymy usługi naprawy pomp wtryskowych sterowanych mechanicznie, elektronicznie, rzędowych oraz wysokiego ciśnienia tzw. Common Rail – czytamy na stronie
http://jtdiesel.pl/. Firma zajmuje się regeneracją wtryskiwaczy w samochodach osobowych i ciężarowych w Stargardzie, Szczecinie i okolicach.
J. T. Diesel Service
ul. Reymonta 65
Stargard
tel. 503 147 949, 512 387 689