www.wiadomosci.rii.pl
logofacebook.jpg
Witaj
3.235.56.11
grafika_zmienna/banery/baner_66_1611917234.jpg

Będzie nowy rzecznik konsumentów

Edyta Domińczak przez 14 lat była rzecznikiem konsumentów. Zrezygnowała z pełnienia tej funkcji i z końcem lipca odchodzi ze starostwa.

1626686243.jpg
Ilość wyświetleń: 672
Wiadomo, kto będzie pomagał konsumentom w ich problemach. Edytę Domińczak zastąpi Ewa Skórczyńska. 


   Od 1 sierpnia, funkcję Powiatowego Rzecznika Konsumentów będzie pełniła Ewa Skórczyńska, pracownik starostwa.

-
 Ewa Skórczyńska jest pracownikiem starostwa od maja 2006 roku - informuje Izabela Lewandowska z biura promocji powiatu. - W biurze Powiatowego Rzecznika Konsumentów pracuje od 2019 r. jako główny specjalista. Ma wykształcenie wyższe, ekonomiczne - jest absolwentką Uniwersytetu Szczecińskiego. Ukończyła również studia podyplomowe w zakresie prawa pracy Uniwersytetu Szczecińskiego. Obecnie Ewa Skórczyńska jest w trakcie studiów podyplomowych - Prawo Ochrony Konsumentów  w Instytucie Nauk Prawnych Polskiej Akademii Nauk.

 
WM - 19-07-2021


Reklama
1.
        Ciężko będzie utrzymać poziom jaki prezentowała Pani Edyta. Skoro dopiero teraz ktoś robi studia w tym zakresie to o doświadczeniu w tych sprawach raczej nie można mówić…No cóż, Misiewicze są wszędzie…nieważne co się umie tylko kogo się zna…
TT (37.248.168...) 19-07-2021 13:29
2.
        Byłem. Znam poziom tej Pani. Mierny. Urząd zmierza do bylejakosci. To smutne. Powiat i miasto traci doświadczonego rzecznika Edytę Dominczak Nawet konkursu nie przeprowadzili. Żenada. Nowa Pani główny specjalista piszą od zarządzania i marketingu na wydziale tego zapomnieli dopisać. Gdzie jej do analizy prawnej spraw. 15 lat pracy w kilku wydziałach. Ostatnio w księgowości. Nie ma ani wiedzy merytorycznej ani kompetencji i doświadczenia by przejąć tak istotne dla ludzi stanowisko. Zal. Bo wszystko zmierza ku byle jakości .
Jan (89.229.101...) 19-07-2021 13:54
3.
        Wielka strata dla miasta .Żal że nikt nie zadbał o pozostawienie tej Pani na tym stanowisku .Tyle lat doświadczenia idzie na marne .Ta nowa Pani jest jeszcze bardzo słaba w przepisach .Miałam okazję się już o tym przekonać .
Anna (89.229.101...) 19-07-2021 14:09
4.
        Szkoda że tak doświadczona i kompetentna osoba odchodzi ze stanowiska rzecznika konsumentów a osoba która jest w trakcie studiów i nie ma doświadczenia zostaje rzecznikiem
Mieszkaniec (89.151.32...) 19-07-2021 14:22
5.
        Jan i Anna ,to samo IP, macie rozdwojenie jaźni???
Marek (83.21.110...) 19-07-2021 15:40
6.
        Nareszcie idzie dobra zmiana.brawo!!!
Mia (31.11.128...) 19-07-2021 15:57
7.
        Stoje z boku i powiem tak: słyszałam różne opinie o byłym rzeczniku-ile było sukcesów, a ile porażek?. Drugie, co do wykształcenia była-marketingowiec mpgk, obecna-wiecej wiedzy teoretycznej, ale brak doswiadczenia i brak konkursu??? Zobaczymy, niby kazdego człowieka mozna zastąpić. A wogóle czy jest to potrzebne?, ile to kosztuje nas podatnikow?. Sa porady bezplatne, adwokaci, radcowie i w interenecie tez sie znajdzie.
dość biurokracji (31.11.131...) 19-07-2021 17:26
8.
        Pani Dominczak miała ogromne podkłady wiedzy i doświadczenia, to przykre i wielka strata dla mieszkańców powiatu, ze odchodzi taka osoba. Mi osobiście załatwiła sprawę, która z góry była nie do wygrania, a ona potrafiła tak wystąpić do przedsiębiorcy i prowadzić tak korespondencję, ze kilka tysięcy zostało mi jednak w kieszeni. Za co jestem jej ogromnie wdzięczny. Przy tym niesamowicie empatyczna i inteligentna. A co do pracownicy, która zostanie teraz rzecznikiem, miałem okazje przyjrzeć się nowej pani, z tego co widziałem to nie pracowała tam jako specjalista , bo wszystkie sprawy prowadziła Pani Dominczak a tamta pani była od kserowania dokumentów. I niestety ( jeśli po wygladzie nie można oceniać ale po sposobie wypowiedzi już tak) nie błyszczała intelektem. Dla mnie osobiście wielka strata. Co sprawiło, ze zostanie teraz rzecznikiem i skąd takie decyzje, tego się nie dowiemy. Pani Rzecznik będzie nam Pani bardzo brakować!
Wdzieczny konsument! (37.30.18...) 19-07-2021 18:42
9.
        Wdzięczny malkontencie napisałeś ";Mi osobiście załatwiła sprawę, która z góry była nie do wygrania,";. Kpisz sobie, czy tylko rżniesz znawcę prawa. Skoro sprawa była przegrana, to jak wygrałeś. Pani Ewo proszę się nie przejmować pisaniną ludzi plujących na każdego. Da Pani sobie radę z pożytkiem dla poszkodowanych ..... i nabitych przez różne zdarzenia. Edyta zawsze była dobra w tym co robiła. Choć prezydentem nie została, nie mogła wygrać, bo niemiała zaplecza. Teraz sprawdzi się w innym miejscu.
Rysiek (89.229.105...) 19-07-2021 21:57
Dodanie opinii jest jednoznaczne z zatwierdzeniem regulaminu
Autor:
Dodanie wiadomości jest jednoznaczne z zatwierdzeniem regulaminu
Autor:
   Polecane przez INFO
baner_5_1570135131.jpgbaner_6_1570135113.jpgbaner_8_1570137912.jpgbaner_9_1570642654.jpgbaner_10_1570145489.jpgbaner_12_1570264808.pngbaner_13_1587714979.jpgbaner_15_1570638480.jpgbaner_16_1570645259.jpg
Copyright © Regionalny Informator Internetowy
info..pl M. Cywka
Robotnicza 9b
73-110 Stargard
tel. +48 91 578 42 10
e-mail: info.wiadomosci@gmail.com