logofacebook.jpg
Witaj
3.146.37.35

Mieszkańcy narzekają na operatora

Rzecznik Vectry apeluje do mieszkańców, by zgłaszali wszelkie usterki bezpośrednio do biura lub na infolinię. Fot. Pixabay.com

1631795984.jpg
Ilość wyświetleń: 1100
Internauci naszego portalu zgłaszają uwagi na operatora Vectra w mieście. Poprosiliśmy rzecznika o komentarz. 


   Stargardzianie zgłosili, że w Stargardzie są awarie w 
Vectrę. Ten operator jest liderem usług telekomunikacyjnych, oferujących telewizję kablową, szerokopasmowy dostępu do internetu oraz telefonii komórkowej i stacjonarnej. 

 - Co się z nimi dzieje!? Coraz częściej się to zdarza! Chyba stare instalacje nie wytrzymują ich nowych technologii" - napisał internauta podpisujący się Tchibo. 

  - Najgorsza siec jaka może być nie licząc Orange" - uważa pani Ewa.
 
- Podpisują umowy ze wszystkimi kto przyjdzie, a urządzenia mają pewną przepustowość co do ilości oglądaczy i są przestarzałe jak np. dekodery tv i modemy - napisał inny internauta. - Badziewie i uszkodzone z wadami elektronicznymi. Przełączając pilotem program na inny dekoder rządzi sobie sam! Skacze kilka programów dalej na inne, nie te co sobie wybrał oglądacz. Przycina się też modem internetowy.

   Uwagi przesłaliśmy rzecznikowi Vectry. 

- Aby zadbać o najwyższą jakość dostarczanych przez Vectrę usług i zapewnić najlepszą obsługę, serdecznie zachęcamy Klientów, którzy zaobserwowali problemy do kontaktu z naszym zespołem obsługowym pod numerem 801 080 180 - odpowiada na zarzuty abonentów Justyna Grzelak, koordynatorka ds. PR. - Zweryfikujemy zdarzenie i - jeśli zajdzie taka potrzeba przyjmiemy zgłoszenie usterkowe. Pragnę zapewnić, że każde zgłoszenie Klientów traktujemy priorytetowo i dbamy o profesjonalną obsługę serwisową oraz prawidłowe działanie usług.






 

 


 
 
WM - 16-09-2021


Reklama
1.
        to tak dbacie ze was obsmarowali?
www (37.47.142...) 16-09-2021 15:11
2.
        Nie wiem dlaczego internautka p. Ewa ma jakieś zastrzeżenia do operatora Orange stawiając go na poziomie wymienionej we wpisie Vectry? Jako wieloletni klient tego pierwszego nie mam żadnych zastrzeżeń do ich usług.
joTes (83.21.116...) 16-09-2021 15:31
3.
        Zgadzam się z tym, że VECTRA ma od jakiegoś czasu coraz więcej problemów. Dekodery nie aktualizują informacji o obecnie oglądanych kanałach. Modemy stacjonarne rozłączają internet kilka razy dziennie. Niekiedy trzeba zrobić reset modemu/routera VECTRY. Infolinia to strata czasu i pieniędzy a odpowiedź ";zobaczymy co da się zrobić ale nie widzimy w tym rejonie miasta żadnych problemów... miłego dnia";.
Abonent (165.225.206...) 17-09-2021 06:56
4.
        Od kiedy usterkami zajmuje sie dzial PR, a nie dzial techniczny? W dodatku ";;Jesli zajdzie taka potrzeba";; to laskawie przyjma zgloszenie o usterce... Cyrki jak sprzed 10 lat z nimi.
Gieron (109.235.122...) 17-09-2021 09:22
5.
        Dziękuję Redakcji za zwrócenie uwagi na mój wpis na forum i poświęcony czas. Pozdrawiam Tchibo
Tchibo (37.30.17...) 18-09-2021 13:10
6.
        towarzysze i toważyszKI !!!!!Może tak by ktośśśśś wskazał coś bardzo dobrego . OD RAZU TRAFI NA PIEDESTAŁ. mamy co chcielim ! mafia! dyskryminacja! fajans ! ciemnota! ceny z Mazowsza! syf totalny i brak służby zdrowia!!!!!tzw #### służby zdrowia . lekarze ze Szczecina NIE TOLERUJĄ WYNIKÓW robionych w Stargardzie!!!!!!
magnafiset (37.8.231...) 18-09-2021 14:06
7.
        A ja zuważam, że sytuacja robi się coraz gorsza. Świadczone usługi nie spełniają warunków umowy. Telewizja nie dostępna przez 24H (na dekoderze HDMI) bez dekodera kablówka jest. Internet niedostępny przez 24H a jak już dostępny to napewno nie w deklarowanej prędkości. Chciałem zerwać umowę ale słyszałem, że nie jest to możliwe bo w przeciwnym razie trzeba zapłacić karę umowną. Czy w przypadku kiedy operator nie jest w stanie świadczyć zawartych w umowie usług czy powyższe obowiązuje?
Abonent (165.225.206...) 18-10-2021 08:08
Dodanie opinii jest jednoznaczne z zatwierdzeniem regulaminu
Autor:
Dodanie wiadomości jest jednoznaczne z zatwierdzeniem regulaminu
Autor:
   Polecane przez INFO
baner_5_1570135131.jpgbaner_8_1658156824.jpgbaner_9_1570642654.jpgbaner_10_1570145489.jpgbaner_13_1587714979.jpgbaner_21_1672648553.jpgbaner_28_1677653215.jpgbaner_30_1680645093.jpgbaner_31_1695228839.pngbaner_32_1708625514.jpgbaner_33_1708625553.jpg
Copyright © Regionalny Informator Internetowy
info..pl M. Cywka
Robotnicza 9b
73-110 Stargard
tel. +48 609 804 424 / 91 578 42 10
e-mail: info.wiadomosci@gmail.com