logofacebook.jpg
Witaj
3.145.47.253
grafika_zmienna/banery/baner_237_1713354284.png

Kłopot z fakturami z gazowni

Odbiorcy gazu chcą płacić swoje rachunki, ale ostatnio nie otrzymują ich na czas. Fot. internauta.

1643269088.jpg
Ilość wyświetleń: 1986
 Mieszkańcy całego regionu, w tym Stargardu i powiatu stargardzkiego, mają problem z rachunkami z gazowni. Nie dostają ich na czas, ale wezwania do zapłaty zaległości przychodzą. 

   
   Niektórzy indywidualni odbiorcy gazu, by otrzymać fakturę są zmuszeni jechać do Szczecina. 

- A tam trzeba wystać godzinę lub nawet dwie na dworze – opowiada pan Tomasz ze Stargardu. – Większość stoi tam po to, by w końcu otrzymać fakturę. Obsługują dwie osoby. Żenada! PGNiG chyba faktycznie trzeba sprzedać komuś, kto potrafi zarządzać. 

   Pan Tomasz opowiada, że od ponad dwóch miesięcy nie może wygenerować elektronicznie rachunku za gaz, a na infolinię ciężko się dodzwonić. Odbiorcy niepokoją się, bo od jesieni ub. r. nie dostali faktur i próbują się czegokolwiek dowiedzieć telefonicznie.  




    Stargardzianin, który zgłosił nam problem z fakturami, był zmuszony fatygować się do Szczecina, by w końcu sprawę z płatnościami załatwić. Ale swoje przed gazownią przy Bagiennej w Szczecinie musiał na dworze odstać. 

- Na 100- tysięczny powiat stargardzki nie ma biura obsługi klienta – dodaje stargardzianin.
– Teraz ciężko cokolwiek załatwić. Mojej mamie zmieniali licznik. Po 2 miesiącach przyszli znowu zmieniać i zdziwieni,  że ktoś już go zmienił. Co za bałagan!

   PGNiG Obrót Detaliczny ma obecnie ponad 130 Biur Obsługi Klienta w całym kraju. Ze względów finansowych BOK w Stargardzie został zamknięty. Najbliższa placówka znajduje się w Szczecinie przy ulicy Bagiennej 6. A tam długie kolejki, to ostatnio norma. 

   PGNiG tłumaczy się tym, że modernizuje system informatyczny. Trwa migracja danych do nowego systemu billingowego.  

- I dlatego możliwe są przejściowe opóźnienia między innymi w wystawianiu faktur czy przekazywaniu odczytów – tłumaczy się Rafał Pazura, rzecznik prasowy Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazowego. - Prosimy klientów o cierpliwość i dziękujemy za wyrozumiałość. Zapewniamy, że mogą być spokojni o terminy płatności, które zostaną stosownie skorygowane. Jednocześnie, jeśli klient z jakiś powodów otrzymałby fakturę bez zachowania stosownego okresu na dokonanie płatności, prosimy o kontakt z nami, by przesunąć termin płatności.

- Ciągle te same tłumaczenia -
denerwują się klienci gazowni. - Ile ta migracja danych ma jeszcze potrwać? Przez bałagan klienci sami muszą tracić czas i rozwiązywać problemy z rachunkami. Paranoja!
WM - 27-01-2022


Artykuły powiązane:
  • Wyższe rachunki za ogrzewanie już docierają do mieszkańców. PEC tłumaczy (11-01-2023)

  • Reklama
    1.
            Ja również nie mogłem doczekać się rozliczenia ale z cierpliwością sprawdzałem aplikację PGNiG na smatrfonie i tu nagle rozliczenie się pojawiło jakoś około 20 stycznia (wadą jest to, że aplikacja nie informuje o pojawieniu się nowej faktury). Zapłaciłem różnicę i opłaciłem również prognozę na cały rok 2022. Mam już spokój i tylko czekać czy migracja również będzie miała miejsce za rok ;) Pozdrawiam oczekuących.
    uzyszkodnik (165.225.206...) 27-01-2022 12:17
    2.
            DEMON -- KREACJA Polaku mamy CYRK wszędzie od plebani po piekło . Co to za IDIOTYZM . Mamy liczniki na wszystko wodę gaz ciepłą wodę A PŁACIMY PROGNOZOWANE???? ***** CO TO JEST?? JEST LICZNIK PŁACIMY ZA LICZNIK ZA ODCZYT ZA , GAZ !!! A PÓŹNIEJ PRZYSYŁAJA QUY WIE CO ZA WYLICZENIA . PRZESYŁ WYSŁYŁ NISKOKALORYCZNY WYSOKOKALORYCZNY , SREDNI , PÓŁ -DOBRY TROCHĘ ZŁY . co to za bandyckie myślenie jak UDUPIĆ I OSZUKAĆ . to samo OPLATA OD METRA MIESZKANIA ZA CZĘŚCI WSPÓLNE . ****** BANDYCKIE PRZEpisYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
    Z BUKIEMbracia (37.8.230...) 27-01-2022 16:57
    3.
            A mi przysłali faktury do zapłaty, pomimo nadpłaty tzn. zużyłam mniej niż mam zapłacone ale oni maja to gdzieś. Zgłaszałam telefonicznie żeby skorygowali faktury gdyż wg stanów licznika mam nadpłatę więc dlaczego mam płacić nowe faktury. Oczywiście nikt korekt nie wystawił, ja bieżących faktur nie płacę bo niby z jakiej racji. Przychodzą upomnienia ale gdy proszę by ktoś przyszedł i sobie zobaczył stan licznika to mają to gdzieś. Czekam niech mi tylko odłączą licznik to pójdę do sądu. Jednym słowem mają bałagan jakich mało. Chociaż teraz wszędzie mamy bur..l No cóż zapewne dzięki nawemu łacdowi będzie lepiej
    Basia (176.221.120...) 27-01-2022 18:33
    4.
            A ja cały czas wale w gaz i jest cool...
    Seba (89.228.246...) 28-01-2022 11:54
    5.
            Celowe działanie bo ludzie rezygnują z gazu na poczet prądu.Np.taki dziadek z babcią ile tego gazu zużyją na gotowanie i herbatki, zakładają płytę indukcyjną i elektryczny czajnik.Bo mniej zapłacą za prąd niż przesył za gaz. Gazownia celowo wszystko przedłuża bo w skali roku i całej Polski przedłużanie opłat za przesył to miliony,a tak cyk załatwiasz sprawę i co oni mają być w plecy.Złodziejskie legalne działanie.
    Zenuła (94.254.173...) 28-01-2022 19:33
    6.
            Narzekanie to narodowy sport w tym kraju. Wiedząc o migracji systemu prawie codziennie sprawdzałem na necie i nie miałem problemu.
    /# (37.248.220...) 30-01-2022 10:30
    Dodanie opinii jest jednoznaczne z zatwierdzeniem regulaminu
    Autor:
    Dodanie wiadomości jest jednoznaczne z zatwierdzeniem regulaminu
    Autor:
       Polecane przez INFO
    baner_5_1570135131.jpgbaner_8_1658156824.jpgbaner_9_1570642654.jpgbaner_10_1570145489.jpgbaner_13_1587714979.jpgbaner_21_1672648553.jpgbaner_28_1677653215.jpgbaner_30_1680645093.jpgbaner_31_1695228839.pngbaner_32_1708625514.jpgbaner_33_1708625553.jpg
    Copyright © Regionalny Informator Internetowy
    info..pl M. Cywka
    Robotnicza 9b
    73-110 Stargard
    tel. +48 609 804 424 / 91 578 42 10
    e-mail: info.wiadomosci@gmail.com