Wody Miejskie uruchomiły elektroniczne biuro obsługi klienta.
Wody Miejskie to dawne Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej, którego struktury uległy przekształceniu. O części tych zmian w tej spółce pisaliśmy pod tym linkiem: wiadomosci.rii.pl/index.php,.
Stargardzianie mogą korzystać z elektronicznego biura obsługi klienta. Dzięki temu bez konieczności wychodzenia z domu załatwią swoje bieżące sprawy.
Internetowe usługi cieszą się rosnącym zainteresowaniem – w ten sposób m.in. rozliczamy PIT, korzystamy z bankowości i składamy wnioski w urzędach. Teraz eBOK ruszył w Wodach Miejskich. Wystarczy zarejestrować się pod tym linkiem: ebok.wodymiejskie.stargard.pl/ords/f.
Na indywidualnym koncie wygodnie i bez problemu można zmienić dane kontaktowe, sprawdzić faktury do zapłaty albo podać stan wodomierza. Niedługo spółka planuje też uruchomić system płatności internetowych i możliwość zgłaszania spraw bieżących.
Po co podzielono MPGK na mniejsze spółki ??? Odpowiedź - żeby Zając miał więcej stołeczków do podziału dla kolesi.
bunny (185.237.143...) 28-07-2022 17:38
2.
W każdej dodatkowej wydzielonej spułce trzech prezesików każdy od 15 tys zł rady nadzorcze też no i czego to wszystko się opłaca a no scieki i woda do podwyszki no bo z czego proste