logofacebook.jpg
Witaj
34.228.52.21
grafika_zmienna/banery/baner_153_1701450236.png

Bilet miesięczny kupisz wirtualnie

16 sierpnia zostanie rozszerzona taryfa biletowa w aplikacji moBILET.

1659952112.jpg
Ilość wyświetleń: 758
 Już od 16 sierpnia pasażerowie MPK w Stargardzie, będą mogli skorzystać 
z nowej formy zakupu biletów miesięcznych w komunikacji miejskiej.



 
   moBILET stanowi wygodną i nowoczesną alternatywę dla tradycyjnego zakupu biletów komunikacji miejskiej, zarówno jednoprzejazdowych, dekadowych, jak i miesięcznych. Daje to pasażerom możliwość zakupu biletu zawsze i wszędzie (24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu) bez konieczności szukania kiosku czy posiadania gotówki na jego zakup. 

   System jest dostępny we wszystkich sieciach komórkowych, zarówno dla numerów z abonamentem jak i na kartę. Wszystko czego potrzebuje użytkownik, to telefon komórkowy z zainstalowaną bezpłatną aplikacją oraz dostępem do Internetu. Aby korzystać z moBILET należy pobrać aplikację ze stronę m.mobilet.pl lub z dedykowanego sklepu z aplikacjami w telefonie. Podczas pierwszego uruchomienia konieczne jest przeprowadzenie krótkiej rejestracji, doładowanie konta dowolną kwotą i już możemy kupować bilety.

   moBILET działa na zasadzie elektronicznej portmonetki – przedpłata (prepaid) na indywidualny rachunek moBILET, otrzymany podczas rejestracji. Aby dokonać wpłaty na konto Użytkownik może skorzystać z tradycyjnego przelewu bankowego, karty kredytowej, lub ekspresowego zasilenia poprzez stronę internetową lub bezpośrednio z aplikacji mobilnej. 
Dzięki intuicyjnej obsłudze, zakup jest bardzo prosty. W celu skasowania biletu komunikacji miejskiej, przed wejściem do pojazdu uruchamiamy w telefonie aplikację, wybieramy miasto „Stargard”, rodzaj biletu i potwierdzamy zakup. 

   Po zatwierdzenie wybranego biletu system łączy się z serwerem za pomocą Internetu, a my otrzymujemy bilet, który w razie potrzeby należy pokazać kontrolerowi.
     
   Przy zakupie biletów MPK w Stargardzie moBILET nie pobiera się żadnych dodatkowych opłat. W zależności od taryfy operatora komórkowego użytkownik może ponosić jedynie dodatkowy koszt połączenia telefonu z Internetem. Zakup biletu można również dokonać przez aplikację mobilną banku: PKO BP, Millennium Bank, Santander Bank, ING Bank Śląski, Alior Bank oraz BNP Paribas.

   Szczegółowe informacje dostępne są na stronie www.mobilet.pl.
 
MPK Stargard - 08-08-2022


Artykuły powiązane:
  • MPK testuje elektrycznego Solarisa (16-11-2023)

  • Nie stój w korkach, skorzystaj 1 listopada z komunikacji miejskiej - zachęca MPK (01-11-2023)

  • Linia nr 14 pojedzie inaczej (25-10-2023)

  • Korekta rozkładów jazdy MPK (13-09-2023)

  • Autobusem na Złotą Dynię (13-09-2023)

  • Reklama
    Dodanie opinii jest jednoznaczne z zatwierdzeniem regulaminu
    Autor:
    Dodanie wiadomości jest jednoznaczne z zatwierdzeniem regulaminu
    Autor:
       Polecane przez INFO
    baner_5_1570135131.jpgbaner_6_1642147810.jpgbaner_8_1658156824.jpgbaner_9_1570642654.jpgbaner_10_1570145489.jpgbaner_12_1570264808.pngbaner_13_1587714979.jpgbaner_16_1570645259.jpgbaner_21_1672648553.jpgbaner_25_1675066268.jpgbaner_26_1675066314.jpgbaner_28_1677653215.jpgbaner_29_1677653242.jpgbaner_30_1680645093.jpgbaner_31_1695228839.png
    Copyright © Regionalny Informator Internetowy
    info..pl M. Cywka
    Robotnicza 9b
    73-110 Stargard
    tel. +48 609 804 424 / 91 578 42 10
    e-mail: info.wiadomosci@gmail.com