logofacebook.jpg
Witaj
3.133.159.224
grafika_zmienna/banery/baner_237_1713354284.png

Automat czasem łyka monetę

Automaty do sprzedaży biletów, znajdujące się w autobusach MPK, nie zawsze działają jak należy.

1603442009.JPG
Ilość wyświetleń: 383
 Nasza Czytelniczka interweniuje w sprawie, awaryjnych czasami, automatów do sprzedaży biletów w autobusach Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacji. 

   Kobieta mówi, że co pewien czas styka się z, niekomfortową dla niej, sytuacją. 
Chodzi o automaty do sprzedaży biletów znajdujące się w autobusach Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacji. Otóż te urządzenia nie zawszę "chcą" sprzedać bilet. Bywa, że połykają pieniądze.

- Automat oddał mi je dopiero po 10 minutach kombinowania przy nim - opowiada mieszkanka Sowna. - Tego samego dnia miałam podobną sytuację w innym autobusie. Co z tego, że kierowca obiecuje, że w razie kontroli powie kontrolerom o sytuacji z automatem? Chcę mieć komfort jazdy, a nie oglądać się czy czasem nie wchodzą i mnie nie ukarzą. 

   Kobieta mówi, że kierowca nie zawsze chce sprzedać bilet w sytuacji, gdy szwankuje automat. Jak usłyszała od jednego z nich "niektóre złotówki nie są przez automaty przyjmowane, bo są źle oszlifowane". 

   O komentarz poprosiliśmy stargardzkie MPK. 

- Automaty biletowe w pojazdach poddawane są regularnym kontrolom - odpowiada szefostwo Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacji w Stargardzie. - W związku z charakterem środowiska, w którym pracują, czasem pojawiają się usterki. Urządzenia te pracują przez wiele godzin, narażone są na wstrząsy związane z przemieszczaniem się pojazdu po drodze, a pieniądze wrzucane do biletomatów nie zawsze są czyste. W przypadku wystąpienia usterki nasi pracownicy w jak najkrótszym czasie podejmują czynności prowadzące do jej usunięcia, by jak najszybciej wyeliminować dotykające pasażerów niedogodności. Informacje o źle oszlifowanych monetach nie mają uzasadnienia. Automat odczytuje nominał monety na podstawie jej wagi oraz rozmiaru, ale posiada pewną zaprogramowaną tolerancję, którą monety zazwyczaj spełniają.

   Dyrekcja MPK dodaje, że w przypadku usterki biletomatu kierowca ma obowiązek sprzedać bilet (za odliczoną kwotę) zgodny z taryfikatorem w danej strefie.
 
WM - 23-10-2020


Artykuły powiązane:
  • Na trasy wraca linia Ogrody (12-04-2024)

  • Korekta rozkładów jazdy MPK (28-02-2024)

  • Stargard na planie filmowym - zamkną ulice, inaczej pojadą autobusy (20-01-2024)

  • Przez brudne szyby nic nie widać - MPK odpowiada czytelnikom (17-01-2024)

  • Ostre hamowanie kierowcy MPK (12-01-2024)

  • Reklama
    Dodanie opinii jest jednoznaczne z zatwierdzeniem regulaminu
    Autor:
    Dodanie wiadomości jest jednoznaczne z zatwierdzeniem regulaminu
    Autor:
       Polecane przez INFO
    baner_5_1570135131.jpgbaner_8_1658156824.jpgbaner_9_1570642654.jpgbaner_10_1570145489.jpgbaner_13_1587714979.jpgbaner_21_1672648553.jpgbaner_28_1677653215.jpgbaner_30_1680645093.jpgbaner_31_1695228839.pngbaner_32_1708625514.jpgbaner_33_1708625553.jpg
    Copyright © Regionalny Informator Internetowy
    info..pl M. Cywka
    Robotnicza 9b
    73-110 Stargard
    tel. +48 609 804 424 / 91 578 42 10
    e-mail: info.wiadomosci@gmail.com