logofacebook.jpg
Witaj
3.144.189.177
grafika_zmienna/banery/baner_153_1712921979.png

Petent kontra stargardzki ZUS

Zdaniem stargardzianina, przed wejściem powinien choć stanąć parasol, by petenci mogli ukryć się przed słońcem.

1623229012.png
Ilość wyświetleń: 1391
 Z naszą redakcją skontaktował się jeden z internautów. Poskarżył się na miejscowy oddział Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. 
 

   Stargardzianin poskarżył się na pracę miejscowego oddziału ZUS. 

- Ludzie wciąż stoją na dworze, ani parasola ani wody - opowiada internauta. - Skoro każą ludziom stać na słońcu, to niech ustawią parasole i wodę jakoś zaserwują. Gdy wszedłem i powiedziałem, że to nasz, obywateli budynek i będziemy czekać w środku, jedna z pań z obsługi zapytała: "A ma pan akt notarialny?" Zatkało mnie, ale za jakiś czas znowu tam byłem i znowu ją spotykam więc zapytałem ją o to samo. Czy ona też ma taki akt notarialny, w którym widnieje, że budynek ZUS jest jej.

   Mężczyzna dodaje, że sporo do życzenia ma zachowanie kierowniczki sali obsługi.

-
Nie pozwoliła mi wypełniać 10 - stronicowego! wniosku o rentę rodzinną dla mamy po ojcu, mimo że robiłem to na stojąco, bo nie było drugiego krzesła - opowiada pan Tomasz. - Gdy wyszedłem z sali obsługi i chciałem to zrobić na innym stoliku, też na stojąco to mnie wygoniła  do przedsionka, gdzie miałem to chyba zrobić na drzwiach.  A na mnie wciąż krzyczała, by zasłonić nos. Dopiero gdy mama powiedziała, że jej duszno i by wezwać pogotowie kierowniczka ulotniła się jak zjawa. Nawet długopisu nie chcieli dać, bo Covid - 19.
Szacun dla ochroniarza - był uprzejmy, postarał się nawet o długopis. To on powinien być kierownikiem sali obsługi. Dla dobra innych ludzi, dla poprawy jakości obsługi i przypomnienia, że państwo należy do obywateli, nie do urzędników. 

   O stanowisko poprosiliśmy rzecznika ZUS w Szczecinie.

- Według relacji naszych pracowników, niestety nasz klient pomimo wielu próśb nie chciał zachować bezpiecznej odległości - odpowiada Karol Jagielski, rzecznik ZUS.
- Nie chciał również prawidłowo zasłonić ust i nosa. Oczywiście komunikaty o obowiązujących zasadach umieszczone są na zewnątrz, jak i wewnątrz budynku. Chcę również podkreślić, że pracownik sali nie poprosił o „akt notarialny".

  Karol Jagielski dodaje, że reżim sanitarny jest konieczny. 

- Od ponad roku nasze placówki działają w nadzwyczajnych warunkach epidemii, z którą zmaga się cały świat - dodaje.
- W trosce o bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników, obsługa odbywa się zgodnie z rekomendacjami organów państwowych. Mają one zminimalizować ryzyko rozprzestrzeniania się koronawirusa. Dlatego zgodnie z wytycznymi służb sanitarnych nie możemy tworzyć stref, gdzie przebywa większa liczba klientów niż pozwalają na to zasady sanitarne. Zagrażałoby to bezpieczeństwu wielu osób. Rozumiem, że te tymczasowe zmiany są uciążliwe. Proszę jednak o wyrozumiałość, bo wszyscy działamy w warunkach wyjątkowych, także nasi pracownicy. Ze swojej strony mogę zapewnić, że będziemy dokładać wszelkich starań, aby pomimo trudnych warunków pandemii, obsługa przebiegała jak najlepiej.
WM - 09-06-2021


Artykuły powiązane:
  • Latarnia leży w trawie od kilku dni (akt ) (09-04-2024)

  • Zniszczony trawnik i nielegalne parkowanie (akt.) (19-03-2024)

  • Blacha zagraża, ale nikt nie reaguje (akt.2) (28-12-2023)

  • Na budynku przy ul. Płatnerzy trzeba wyremontować dach (05-12-2023)

  • Bałagan po wymianie latarni - rzecznik Enei odpowiada (29-11-2023)

  • grafika_zmienna/banery/baner_180_1682406510.gif
    1.
            TO JEST CHORE ILE LAT JESZCZE URZDASY BEDA ZASLANIAC SIE COVIDEM ZENADA
    EWA (89.151.37...) 09-06-2021 12:23
    2.
            SZKODA ZE JAKOS DNI STARGARDU BEDA ODBYWAC SIE NORMALNIE POMIMO PANDEMII TO NIKOMU WTEDY NIE PRZESZKADZA
    EWA (89.151.37...) 09-06-2021 12:25
    3.
            a co nie wiecie jak sie gada z takimi od wejscia morda szeroko i głośno tylko to dziala na hrabianki sprawdzone
    www (37.47.171...) 09-06-2021 14:05
    4.
            Niektórzy petenci urzędów, pasażerowie autobusów MPK, klienci sklepów itd. zasłanianie ust i nosa traktują jako szczególną uciążliwość i permanentnie uchylają się od tego obowiązku. Próba zwrócenia uwagi takiemu komuś wywołują irytację i czasami wręcz chamskie odzywki z ich strony. Walka z wiatrakami.
    joTes (83.21.113...) 09-06-2021 14:06
    5.
            nikt nie bedzie mowil wolnemu czlowiekowi jak ma chodzic i w czym czy to jest takie trudne jak trudne to ci kiedys recznie wytlumaczy ktos i bedziesz zdziwiony
    www (37.47.171...) 09-06-2021 14:53
    6.
            ad 5, zobaczymy jak bedziesz taki madry, jak z twojego powodu poumiera kilka tysiecy osob - bo twoja wolnosc jest wazniejsza od zagrozenia epidemicznego. ty k*wa zidiocialy gląbie.
    fifi (91.241.24...) 09-06-2021 15:46
    7.
            Ad 6 cowidianin w akcji proponuje zmienić zioła 😂😂😂
    Ktoś (37.30.16...) 09-06-2021 16:14
    8.
            z covi baranami sie nie dyskutuje ich sie zwalcza oni nie sa zli oni sa tylko bezdennie glupi
    www (91.241.26...) 09-06-2021 16:36
    9.
            fifi (91.241.24...) 09-06-2021 15:46 walnj sie w tej chory łeb czlowieku Jesli myslisz ze jakas krzywa maska na ryju ci pomoze to grauluje glupoty szkoda ze kosciolow nie pozamykali Teraz covida nie ma ale od pazdziernika juz bedzie wierz dalej w te brednie buahhahahaahah takich ten kraj potrzebuje
    sam (89.151.37...) 09-06-2021 17:26
    10.
            Wielokrotnie załatwiałem sprawy w tym zusie, zawsze miła i uprzejma obsługa. Są zasady do których wszyscy muszą się stosować taki mamy czas. Jak ktoś wpada do urzędu i nie umie się zachować to ma problem. Rozumiem że Pan nie ma sobie nic do zarzucenia? Nie wydaje mi się...
    Adam (31.0.91...) 10-06-2021 08:52
    11.
            Dobrze że chociaż ZUS jest otwarty cały czas. Wszystko można załatwić od reki. W innych urzędach wszystko zamknięte a na wizytę czeka się miesiącami. Wiele razy załatwiałem tam sprawy super profesjonalna obsluga
    Dawid (188.146.161...) 10-06-2021 18:26
    12.
            Wystarczyło dostosować się do obowiązujących wszechobecnie obostrzeń i nie byłoby problemu. Ale jeżeli wchodzi sobie taki człowiek myśląc, że jest ponad wszystkimi i ma jeszcze pretensje do kierownika za to, że dba o resztę klientów i, pracowników na sali obsługi, to powinien zastanowić się najpierw nad swoim zachowaniem. Ja byłam tam nie raz, stosowałam się do ich zasad i nigdy problemu nie było.
    Karolina (37.47.158...) 11-06-2021 08:44
    Dodanie opinii jest jednoznaczne z zatwierdzeniem regulaminu
    Autor:
    Dodanie wiadomości jest jednoznaczne z zatwierdzeniem regulaminu
    Autor:
       Polecane przez INFO
    baner_5_1570135131.jpgbaner_8_1658156824.jpgbaner_9_1570642654.jpgbaner_10_1570145489.jpgbaner_13_1587714979.jpgbaner_21_1672648553.jpgbaner_28_1677653215.jpgbaner_30_1680645093.jpgbaner_31_1695228839.pngbaner_32_1708625514.jpgbaner_33_1708625553.jpg
    Copyright © Regionalny Informator Internetowy
    info..pl M. Cywka
    Robotnicza 9b
    73-110 Stargard
    tel. +48 609 804 424 / 91 578 42 10
    e-mail: info.wiadomosci@gmail.com