www.wiadomosci.rii.pl
logofacebook.jpg
Witaj
3.209.80.87

Wyjechał na urlop. Zastał powódź w piwnicy

Wyjechał na urlop. Zastał powódź w piwnicy.

1566828737.jpg
Artykuł sponsorowany
Ilość wyświetleń: 1032
   Choć pan Tomasz jest przygotowany na każdą awaryjną sytuację, zalania piwnicy niestety nie przewidział…

- Dwa lata temu miałem niemiłą przygodę w letnią burzową noc. Wróciliśmy z urlopu i okazało się, że woda zalała piwnicę i nowiutki piec. Na szczęście mam ubezpieczenie Warta Dom Komfort. Zadzwoniłem do mojej agentki, ona podała mi numer telefonu, na który miałem zgłosić szkodę. Nastrój miałem, przyznaję, nie najlepszy, więc rozdrażniony sytuacją oznajmiłem, że wiem, jak długo się czeka na infoliniach, i nigdzie nie będę dzwonił. Agentka poprosiła mnie, żebym usiadł, a ona pomoże mi krok po kroku zgłosić szkodę przez Internet, po czym wspólnie wypełniliśmy formularz. Pracownik Warty skontaktował się ze mną bardzo szybko i zaproponował satysfakcjonującą kwotę odszkodowania. Po kilku dniach wybrałem się do biura Warty, tym razem w fantastycznym humorze, żeby podziękować za pomoc i wyrazić uznanie dla firmy. Od czasu tej historii jestem wiernym klientem Warty i polecam ją znajomym.

   W sierpniu często mamy do czynienia z burzami i jesteśmy wtedy bardziej narażeni na zalanie naszych domów, czy mieszkań. Badania PIU wskazują, że 1/3 Polaków uważa ubezpieczenia na wypadek skutków żywiołów za zbędne, a w razie szkody żywiołowej liczą na pomoc państwa. Co więcej, ponad połowa badanych uważa, że zmiany klimatu odpowiadają za coraz więcej szkód na świecie, ale nie w ich miejscu zamieszkania. Trudno zrozumieć takie podejście, patrząc na statystyki szkód związanych z anomaliami pogodowymi w ostatnich latach w Polsce. Czy już naszą stałą przywarą będzie, że Polak mądry po szkodzie?


Dom lub mieszkanie pod opieką

   Gdy zostawiamy dom czy mieszkanie bez opieki, najlepszym zabezpieczeniem jest dobra polisa mieszkaniowa Warty. Jak tłumaczy Marek Mikołajuk, agent Warty w Stargardzie, pakiet usług Assistance w ramach polisy Warta Dom Komfort, którą wykupił pan Tomasz, gwarantuje nie tylko odszkodowanie, ale również szybką pomoc w różnych sytuacjach awaryjnych. Dekarz zabezpieczy zerwany przez wichurę dach, a szklarz wybite okno, aby nie powiększała się szkoda. 

   Co ważne, taka polisa działa przez cały rok, a nie tylko podczas wakacji. Jest ona na tyle szeroka, że pozwala ubezpieczyć praktycznie wszystko – nie tylko sprzęt elektroniczny, meble, kosztowności, dzieła sztuki, pozostawione na tarasie meble ogrodowe i narzędzia (np. kosiarkę), ale też sprzęt sportowy, przenośny sprzęt komputerowy czy fotograficzny, który zabieramy ze sobą na wakacje! Nasze wakacje na pewno będą spokojniejsze, gdy będziemy mieli pewność, że, to co dla nas najcenniejsze pozostaje pod ochroną.
 

Dobre zakończenia 


   Historia pana Tomasza wydarzyła się naprawdę. Więcej opowieści napisanych przez życie, których szczęśliwe zakończenie dopisała Warta można znaleźć na www.dobrezakonczenia.pl.


Chcesz dowiedzieć się więcej?

Marek Mikołajuk
tel.: 500 600 671,
napisz: ubezpieczenia.stargard@gmail.com
lub przyjdź do agencji ubezpieczeniowej w Stargardzie, ul. Mickiewicza 1/b/4.


MM - 26-08-2019


grafika_zmienna/banery/baner_47_1570268363.png
1.
        Żałosna reklama
ja (188.147.109...) 29-08-2019 10:24
2.
        ***, na pewno tam nie przyjdę.
Leszek K. (37.8.231...) 04-09-2019 11:25
Dodanie opinii jest jednoznaczne z zatwierdzeniem regulaminu
Autor:
Dodanie wiadomości jest jednoznaczne z zatwierdzeniem regulaminu
Autor:
   Polecane przez INFO
baner_5_1570135131.jpgbaner_6_1570135113.jpgbaner_7_1570135100.jpgbaner_8_1570137912.jpgbaner_9_1570642654.jpgbaner_10_1570145489.jpgbaner_11_1570261466.pngbaner_12_1570264808.pngbaner_13_1570266893.pngbaner_14_1570275933.pngbaner_15_1570638480.jpgbaner_16_1570645259.jpg
Copyright © Regionalny Informator Internetowy
info..pl M. Cywka
Robotnicza 9b
73-110 Stargard
tel. +48 91 578 42 10
e-mail: info.wiadomosci@gmail.com