logofacebook.jpg
Witaj
44.193.80.126
grafika_zmienna/banery/baner_212_1701702293.gif

ENEA - dokumenty dotyczące cen

ENEA - wysłała pisma z prośbą o przedstawienie faktur za okres 30 czerwca 2018 roku.

1566990081.jpg
Ilość wyświetleń: 1349
Enea wysłała do swoich obecnych klientów, którzy nie mieli zawartej 30 czerwca 2018 roku umowy ze spółką, pisma z prośbą o przedstawienie faktury bądź duplikatu faktury lub ich kopii za tamten okres. Dzięki temu Enea będzie mogła określić cenę za energię elektryczną obowiązująca dla danego klienta na rok 2019.

   Faktury, duplikaty lub poświadczone ich kopie muszą przedstawić wszyscy Ci klienci, którzy zmienili sprzedawcę energii i 30 czerwca 2018 roku nie korzystali z usług Enei. W przypadku odbiorców kupujących energię elektryczną w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych mogą oni przedstawić stosowną dokumentację przetargową. Przekazanie powyższych dokumentów jest warunkiem niezbędnym dla przyjęcia przez Eneę informacji niezbędnych do analizy i określenia cen jakie będą tych klientów obowiązywać w roku 2019.

    W celu przyspieszenia i ułatwienia swoim klientom procesu przekazywania dokumentów dotyczących cen, Enea przygotowała specjalny formularz za pomocą którego można w łatwy i szybki sposób przesłać powyższe dokumenty. Dostępny jest on na stronie internetowej www.enea.pl/pl/dladomu/ustawa-dom/duplikat-faktury Dokumenty można także złożyć osobiście we wszystkich stacjonarnych Biurach Obsługi Klienta Enei lub przesłać drogą elektroniczną na adres: ustawa@enea.pl wpisując w pole temat: „USTAWA”.

Przesyłając fakturę mailem Enea prosi by pamiętać, że na mocy zapisów Rozporządzenia, musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem przez odbiorcę, dla którego wystawiono tę fakturę albo jej duplikat.

Na dostarczenie stosownych dokumentów klienci mają 14 dni od daty otrzymania pisma od Enei.


Odbiorcy, którzy 30 czerwca 2018 r. byli klientami Enei, a obecnie korzystają już z usług innego sprzedawcy, mogą złożyć do Enei wniosek o wydanie duplikatu faktury obejmującego ten okres. Można to zrobić:
- przesyłając e-mail na adres: kontakt@enea.pl,
- dzwoniąc na Infolinię 611 111 111, gdzie konsultant po podaniu adresu mailowego, prześle mailem stosowny duplikat faktury,
- odwiedzając jedno z Biur Obsługi Klienta Enea, gdzie pracownik wystawi potrzebny duplikat.

Enea w trosce o wygodę klientów i możliwość zaoszczędzenia przez nich czasu zachęca do kontaktu mailowego lub telefonicznego.
ENEA - 28-08-2019


Artykuły powiązane:
  • ENEA - planowane wyłączenia prądu (25-05-2022)

  • ENEA - planowane wyłączenia prądu (31-03-2021)

  • ENEA - planowane wyłączenia prądu (25-01-2021)

  • ENEA - planowane wyłączenia prądu (12-11-2020)

  • ENEA - planowane wyłączenia prądu (07-10-2020)

  • Reklama
    Dodanie opinii jest jednoznaczne z zatwierdzeniem regulaminu
    Autor:
    Dodanie wiadomości jest jednoznaczne z zatwierdzeniem regulaminu
    Autor:
       Polecane przez INFO
    baner_5_1570135131.jpgbaner_8_1658156824.jpgbaner_9_1570642654.jpgbaner_10_1570145489.jpgbaner_13_1587714979.jpgbaner_16_1570645259.jpgbaner_21_1672648553.jpgbaner_28_1677653215.jpgbaner_30_1680645093.jpgbaner_31_1695228839.pngbaner_32_1708625514.jpgbaner_33_1708625553.jpg
    Copyright © Regionalny Informator Internetowy
    info..pl M. Cywka
    Robotnicza 9b
    73-110 Stargard
    tel. +48 609 804 424 / 91 578 42 10
    e-mail: info.wiadomosci@gmail.com