www.wiadomosci.rii.pl
logofacebook.jpg
Witaj
35.170.78.142
grafika_zmienna/banery/baner_66_1602232382.jpg

BAT z nową strategią lepszego jutra. Nie tylko dla palaczy!

BAT z nową strategią lepszego jutra. Nie tylko dla palaczy!

1592905956.jpg
Artykuł sponsorowany
Ilość wyświetleń: 117
Generowanie coraz większej części przychodów z produktów alternatywnych, ograniczenie wpływu działalności na zdrowie konsumentów oraz realizacja zobowiązań środowiskowych i społecznych - to główne filary nowej strategii British American Tobacco, której celem ma być lepsze jutro [ ang. A Better Tomorrow ]. Strategia wdrażana jest od wiosny.

BAT jest jedną z wiodących sieci multibrandowych z branży dóbr konsumpcyjnych. Dostarcza tytoń i inne produkty nikotynowe milionom użytkowników na całym świecie.  Zatrudnia ponad 55 tys. osób, jest liderem rynku w ponad 50 krajach i posiada swoje fabryki w 48. Strategiczne portfolio składa się z globalnych marek papierosów i wciąż poszerzanej gamy produktów
o potencjalnie obniżonym ryzyku, do których zaliczane są papierosy elektroniczne i urządzenia do podgrzewania tytoniu.

Człowiek i środowisko w centrum uwagi

Zdaniem szefa sieci sprzedaży BAT, Marcina Mielcarza, lepsze jutro to dojrzałe wybory dokonywane w oparciu o szereg różnorodnych możliwości, które firma chce oferować swoim klientom. - Dlatego wciąż rozwijamy portfolio wyrobów tytoniowych, tak, by były satysfakcjonujące dla konsumentów i zaspokajały ich potrzeby. Coraz bardziej istotnym trendem jest dzisiaj ograniczanie ryzyka związanego z używaniem tradycyjnych wyrobów tytoniowych, dlatego naszym celem jest zwiększenie przychodów z produktów alternatywnych, a tym samym ograniczenie wpływu naszej działalności na zdrowie. Lepsze jutro to także zapewnienie zrównoważonego rozwoju, dlatego chcemy zrealizować szereg zobowiązań środowiskowych i społecznych, wśród których jest osiągnięcie do 2030 r. neutralności pod względem emisji dwutlenku węgla. W rezultacie przechodzimy od działalności, w której zrównoważony rozwój zawsze był ważny - do działalności, w której jest on priorytetem.

Mariaż biznesu z nauką

British American Tobacco podkreśla zaangażowanie w  innowacyjne projekty i badania realizowane w centrach badawczo-rozwojowych.  Wśród nich, w tym działającym w Polsce,
w Poznaniu. eSmoking Institute jest pierwszą w Europie instytucją wyspecjalizowaną w badaniu płynów i aerozoli stosowanych w e-papierosach. Jest on powiązany z należącą do BAT największą siecią dystrybucji papierosów elektronicznych w Europie – eSmoking World.

Dzięki kompleksowym analizom laboratoryjnym jesteśmy w stanie oferować produkty
o potencjalnie mniejszej szkodliwości dla palaczy, jak e-papierosy Vype. Chcemy zaspokajać zmieniające się potrzeby konsumentów, a przy tym stajemy się firmą, która definiuje się na podstawie wsłuchiwania się właśnie w ich preferencje, co więcej – w ich przewidywanie
– mówi Marcin Mielcarz. Dodaje, że jednym z elementów współtworzenia lepszego jutra dla dorosłych konsumentów, (bo tylko do nich, jak podkreśla,  kierowana jest oferta firmy), jest oferowanie nowych alternatywnych możliwości wyboru, potencjalnie mniej ryzykownych dla zdrowia
i otoczenia. Więcej można się o nich dowiedzieć za pośrednictwem kampanii Masz wybór (www.maszwybor.pl), za którą stoi koncern.
inf. pras. - 23-06-2020


Reklama
Dodanie opinii jest jednoznaczne z zatwierdzeniem regulaminu
Autor:
Dodanie wiadomości jest jednoznaczne z zatwierdzeniem regulaminu
Autor:
   Polecane przez INFO
baner_5_1570135131.jpgbaner_6_1570135113.jpgbaner_7_1571160617.jpgbaner_8_1570137912.jpgbaner_9_1570642654.jpgbaner_10_1570145489.jpgbaner_12_1570264808.pngbaner_13_1587714979.jpgbaner_14_1570275933.pngbaner_15_1570638480.jpgbaner_16_1570645259.jpg
Copyright © Regionalny Informator Internetowy
info..pl M. Cywka
Robotnicza 9b
73-110 Stargard
tel. +48 91 578 42 10
e-mail: info.wiadomosci@gmail.com