logofacebook.jpg
Witaj
18.224.0.25
grafika_zmienna/banery/baner_236_1713270104.jpg

Producent reklam świetlnych podpowiada, kiedy reklama świetlna zachwyca, a kiedy szpeci

Producent reklam świetlnych podpowiada, kiedy reklama świetlna zachwyca, a kiedy szpeci.

1619685957.jpg
Artykuł sponsorowany
Ilość wyświetleń: 855
Czasy elegancji reklamy świetlnej nadal trwają. Dobrze i estetycznie wykonana może służyć na lata, jednak aby tak było, należy wszelkie szczegóły ustalić z producentem reklam świetlnych, a wcześniej upewnić się, że jakość materiałów, z których zostanie wykonana litera, jest właściwa. Należy też wyczuć cienką granicę między tym, co ładne, a tym, co szpeci. Jak to wszystko zrobić, aby wyszło idealnie? Odpowiadamy poniżej.

Czym właściwie jest reklama świetlna? Producent reklam świetlnych wyjaśnia

   Reklama świetlna to reklama, która swoją konstrukcją oświetla nocą miasta. Są to wszelkiego rodzaju litery 3D, pylony, konstrukcje reklamowe, kasetony, które można spotkać aktualnie w wielu miejscach. Ten sposób pozwala firmom zabłysnąć w oczach klienta, ponieważ taka reklama zwraca na siebie uwagę poprzez zaprezentowanie kolorów, ale i niekiedy samym oświetleniem w pochmurny dzień. Reklama świetlna, jeśli jest wykonana dobrze i z pomysłem, ma szanse przyciągać swoim wyglądem klientów. Na tym etapie klient powinien omówić wszystkie nurtujące go kwestie, a producent reklam świetlnych powinien nie tylko zaproponować korzystne rozwiązania, lecz także omówić z klientem wszelkie jego wątpliwości.


Producent reklam świetlnych powinien zwrócić uwagę także na to,
w jakim otoczeniu będzie się znajdować projektowana przez niego reklama

Reklama, która zachwyca a reklama, która szpeci

   Czasami między tym, co piękne a okropne istnieje bardzo cienka granica. – mówi Jarosław Włodarczyk, właściciel firmy Graffico, która produkuje reklamy świetlne  — Tak samo jest w przypadku reklamy świetlnej – dodaje. Na wygląd reklamy świetlnej wpływa wiele aspektów. Są to: wielkość reklamy, sposób oświetlenia, rodzaj wykorzystanych diod, a nawet lokalizacja. Wszystko ma znaczenie. Reklama świetlna, która nie wpasowuje się w otoczenie, jest niedopasowana pod względem technicznym i wizualnym to zła reklama, która szpeci. Zdarza się, że klienci nie mają wyczucia technicznego i pomimo przekonań producenta reklam świetlnych o słuszności projektu, upierają się przy swojej wizualizacji – a to przekłada się na cały aspekt wizualny litery i to, jak ona będzie później postrzegana wśród potencjalnych odbiorców.

   Reklama, która zachwyca to taka, która idealnie spełnia swoją funkcję informacyjną i wizerunkową, ale jednocześnie wpasowuje się w otoczenie i z nim współgra, a nie tworzy obcy element wokół. Kolorowe i migające reklamy świetlne to już przeżytek. Producent reklam świetlnych powinien odradzać takie rozwiązania klientom, ponieważ on wie najlepiej, że taka reklama nie spełni swojej funkcji.

   Jeśli na elewacji naszego budynku znajduje się cegła, idealnym rozwiązaniem będzie reklama świetlna z efektem Black&White. Jest to reklama świetlna, która w ciągu dnia prezentuje się eleganckim czarnym kolorem, a w ciągu nocy oświetla ulice białym światłem. Taka reklama świetlna współgra z architekturą i przede wszystkim jest ładna, a nie szpeci.

Producent reklam świetlnych radzi

   Przede wszystkim należy wcześniej zapoznać się z portfolio producenta liter świetlnych, z którym chcielibyśmy nawiązać współprace. Zapoznać się z aspektami technicznymi, czyli zwrócić uwagę na materiały, z których korzysta i ich jakość. Nie warto skupiać się tylko na cenie przedmiotu, powinniśmy natomiast na designie.

   Dobrze wykonana reklama świetlna może służyć wiele lat, dlatego wybierajmy profesjonalnych i doświadczonych producentów reklam świetlnych, aby uniknąć w przyszłości niepotrzebnych problemów. Jednocześnie nie rezygnujmy ze swoich pomysłów i kreatywnego podejścia. Szukajmy takiego producenta reklam świetlnych, który doradzi nam w kwestiach technicznych naszego pomysłu. Wtedy będziemy zadowoleni, a reklama świetlna będzie idealnie współgrać z otaczającym nas światem.  

inf. pras. - 29-04-2021


Artykuły powiązane:
  • Brak reklam na półfinałach Pucharu Polski (30-03-2015)

  • grafika_zmienna/banery/baner_180_1682406510.gif
    Dodanie opinii jest jednoznaczne z zatwierdzeniem regulaminu
    Autor:
    Dodanie wiadomości jest jednoznaczne z zatwierdzeniem regulaminu
    Autor:
       Polecane przez INFO
    baner_5_1570135131.jpgbaner_8_1658156824.jpgbaner_9_1570642654.jpgbaner_10_1570145489.jpgbaner_13_1587714979.jpgbaner_21_1672648553.jpgbaner_28_1677653215.jpgbaner_30_1680645093.jpgbaner_31_1695228839.pngbaner_32_1708625514.jpgbaner_33_1708625553.jpg
    Copyright © Regionalny Informator Internetowy
    info..pl M. Cywka
    Robotnicza 9b
    73-110 Stargard
    tel. +48 609 804 424 / 91 578 42 10
    e-mail: info.wiadomosci@gmail.com