Zastanawiasz się, czy Twoja witryna jest zoptymalizowana zgodnie z wymogami wyszukiwarek? A może chcesz dowiedzieć się, jakie zmiany wprowadzić w sklepie internetowym, aby klienci chętniej kupowali Twoje produkty? Przeprowadź darmowy audyt SEO i poznaj elementy wymagające poprawy.
Na czym polega audyt SEO?
Bezpłatny audyt SEO to analiza witryny internetowej, polegająca na weryfikacji zgodności różnych elementów serwisu z czynnikami rankingowymi, które mają wpływ na wysokie pozycje strony w organicznych wynikach wyszukiwania. Dzięki niemu możesz sprawdzić najważniejsze parametry witryny, jej potencjał w promocji w rankingu Google oraz najistotniejsze błędy, które utrudniają uzyskanie zadowalającego miejsca w wynikach organicznych. Otrzymane wnioski pozwolą Ci poprawić czynniki odpowiedzialne za pozycję serwisu w wyszukiwarce.
Co obejmuje bezpłatny audyt SEO?
Darmowa ocena serwisu internetowego obejmuje wiele różnych elementów, istotnych z perspektywy użyteczności witryny. W skład analizy wchodzi sprawdzenie m.in. wydajności strony, poprawności metatagów (Title, Description) oraz struktury i objętości treści. Darmowy audyt SEO dotyczy również takich zagadnień, jak: dostępność strony dla robotów wyszukiwarek, optymalizacja grafiki, a także bezpieczeństwo korzystania i funkcjonalność witryny. Audyt pozwala także określić potencjał serwisu w zakresie pozycjonowania. Pomaga w określeniu czasu niezbędnego do osiągnięcia dobrej widoczności w rankingu Google.
Profesjonalny a darmowy audyt SEO
Bezpłatna analiza SEO zawiera podstawowe informacje, które pomogą Ci poznać lepiej Twoją witrynę i uzyskać wiedzę na temat zmian, które warto wprowadzić, aby stała się jeszcze bardziej użyteczna. Nie zawiera ona jednak wszystkich elementów, jakie znajdują się w profesjonalnych audytach SEO sporządzanych przez doświadczonych specjalistów. Audyt SEO bezpłatny przedstawia wyniki porównania poszczególnych elementów serwisu z algorytmem stworzonym przez twórcę aplikacji. Na przykład, Title o długości 30 znaków ze spacjami zostanie uznany przez narzędzie za prawidłowy, ponieważ mieści się w wyznaczonym przedziale. Specjalista z zakresu pozycjonowania może natomiast ocenić, że ten tytuł nie wykorzystuje całego potencjału, jest za krótki i należy go rozszerzyć, aby uzyskać lepsze rezultaty.
W darmowym audycie SEO nie znajdziesz też wielu ważnych elementów wymagających indywidualnej analizy i podejścia, np. wyboru słów kluczowych. Na ich podstawie specjalista SEO analizuje treści, nagłówki, znaczniki i metatagi. Przeprowadza audyt wielu podstron (a w przypadku małych serwisów – wszystkich), z kolei bezpłatny audyt obejmuje zazwyczaj jedną podstronę. Co istotne, ekspert z zakresu pozycjonowania doradza i pomaga klientowi we wdrożeniu zmian optymalizacyjnych.
Darmowy audyt SEO Twojej witryny internetowej możesz szybko przeprowadzić na stronie agencji SEO Artefakt. Wyniki analizy otrzymasz w ciągu 3 minut, a pełny raport pobierzesz na skrzynkę mailową. Bezpłatna analiza stanowi dobrą podstawę do profesjonalnego audytu przeprowadzanego przez specjalistę SEO. W kompleksowym audycie strona jest wszechstronnie sprawdzana, czego efektem jest pełen zestaw informacji w przejrzystej, czytelnej formie.