logofacebook.jpg
Witaj
34.231.247.254
grafika_zmienna/banery/baner_231_1711718912.jpg

Marketing szeptany na forach – dlaczego warto?

1637662443.jpg
Artykuł sponsorowany
Ilość wyświetleń: 767
   Marketing szeptany na forach to jeden z najskuteczniejszych elementów strategii marketingowej marek. Wiele osób przed zakupem kieruje się zdaniem internautów, chętniej wybierając polecane produkty i usługi – w tym tkwi siła tego rodzaju marketingu. Jednak czym tak naprawdę jest marketing szeptany na forach i jak robić go dobrze?

Co to jest marketing szeptany?

   Marketing szeptany na forach, inaczej buzz marketing, polega na inicjowaniu dyskusji na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług. Strategia przyczynia się do zwiększenia konwersji oraz sprzedaży w sklepie internetowym. Marketing szeptany na forach to również doskonałe narzędzie sprzyjające budowaniu wizerunku i świadomości marki. Tak jak w przypadku content marketingu ma on na celu informowanie i zaciekawienie odbiorców tematem oraz ofertą firmy. Konsumenci coraz częściej polegają na opinii innych osób, również w internecie, na forach tematycznych. Użytkownicy nie mogą być jednak nakłaniani do zakupu. Celem marketera jest wywołanie szumu wokół produktu lub usługi, przedstawienie zalet i korzyści w sposób jak najbardziej dopasowany do kontekstu dyskusji. Agencje content marketingowe posiadają bazę liderów opinii, czyli użytkowników, którzy od wielu lat udzielają się na forach. Jest to o wiele skuteczniejsze rozwiązanie niż zakładanie wielu nowych kont, które mogą zostać szybko zablokowane przez administratora.

Szkolenie content marketingowe

   Pomiędzy zachęcaniem odbiorców do dyskusji i reklamowaniem produktów istnieje cienka granica. W związku z tym marketing szeptany na forach powinien zachowywać bardzo neutralną formę. Aby czerpać korzyści z działań marketingowych, należy zachować ostrożność, ponieważ w łatwy sposób można zniechęcić konsumentów do dyskusji i samej marki. Aby ustrzec się przed tego typu zagrożeniami, marketing szeptany na forach warto realizować z pomocą agencji content marketingowej lub odbyć odpowiednie szkolenie. Warto skorzystać z doświadczenia i wiedzy ekspertów, którzy przekażą najważniejsze zagadnienia i case study z zakresu marketingu szeptanego. Szkolenie content marketingowe jest jednak również interesującą opcją. Nie każdy musi być zaawansowanym specjalistą w branży, dlatego szkolenia są prowadzone zarówno dla osób początkujących, które chcą zdobyć nową wiedzę w skondensowanej formie, jak i marketerów potrzebujących uzupełnienia wiedzy. Wszelkiego rodzaju szkolenia, kursy czy webinary zapewniają dobre przygotowanie do prowadzenia samodzielnych działań z zakresu marketingu szeptanego.
inf. pras. - 23-11-2021


Reklama
Dodanie opinii jest jednoznaczne z zatwierdzeniem regulaminu
Autor:
Dodanie wiadomości jest jednoznaczne z zatwierdzeniem regulaminu
Autor:
   Polecane przez INFO
baner_5_1570135131.jpgbaner_8_1658156824.jpgbaner_9_1570642654.jpgbaner_10_1570145489.jpgbaner_13_1587714979.jpgbaner_16_1570645259.jpgbaner_21_1672648553.jpgbaner_28_1677653215.jpgbaner_30_1680645093.jpgbaner_31_1695228839.pngbaner_32_1708625514.jpgbaner_33_1708625553.jpg
Copyright © Regionalny Informator Internetowy
info..pl M. Cywka
Robotnicza 9b
73-110 Stargard
tel. +48 609 804 424 / 91 578 42 10
e-mail: info.wiadomosci@gmail.com