logofacebook.jpg
Witaj
100.28.0.143
grafika_zmienna/banery/baner_153_1721815911.png

Sposoby na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym

1695053971.jpg
Artykuł sponsorowany
Ilość wyświetleń: 170
Prowadzenie sprzedaży w sieci nie jest proste, duża konkurencja, konieczność posiadania profesjonalnej strony internetowej skomplikowane działania w SEO marketingu, mogą nieco ostudzić zapędy na starcie. Jednak ilość sklepów internetowych, które postawiły albo tylko na tę formę sprzedaży, albo na tzw. omnichannel, czyli sprzedaż wykorzystująca wszystkie kanały zarówno internetowe, jak również stacjonarne, stale rośnie. To, że zadanie nie jest najprostsze, wcale nie oznacza, że nie można odnieść sukcesu, prowadząc biznes w sieci. Jak powinna wyglądać strona internetowa Twojego sklepu internetowego i jak zwiększać sprzedaż w sieci?

Dobra strona www nie jest zła!

Pamiętaj, jeśli chcesz zarabiać w sieci, na sprzedaży swoich produktów, musisz szczególnie zadbać o dobrą stronę internetową. To kluczowe, ponieważ właśnie na niej umieścisz swoje fantastyczne produkty. Klienci muszą Cię polubić, a także i Twoją stronę internetową. Jeśli nie jesteś programistą, nie prowadzisz własnej agencji interaktywnej, lub hobbystycznie nie tworzysz samodzielnie bardzo dobrych jakościowo stron internetowych, to zleć jej budowę profesjonalistą. Strona internetowa www jest Twoją wizytówką, dlatego warto aby była jak najlepsza.

Jaka powinna być strona www do sprzedaży online?

  • Użyteczna- użytkownik powinien poruszać się w obrębie strony bez większych problemów, szybko i skutecznie znajdując to po co przyszedł. Strona użyteczna, to taka, która jest maksymalnie funkcjonalna i dość prosta w obsłudze. W tym przypadku warto zadbać, np. o nawigację strony www.
  • Responsywna- w dobie smartfonów, i zwiększonej sprzedaży przy pomocy urządzeń mobilnych, nie można nie postawić na responsywność, czyli bezproblemowe uruchomienie strony www na urządzeniu mobilnym. Podpowiedź! Responsywność strony internetowej to znany czynnik rankingowy wyszukiwarki Google.
  • Bogata w atrakcyjne treści- treści które umieszczamy w sklepie internetowym też są ważne, warto aby były one atrakcyjne dla odwiedzających stronę internetową użytkowników, ale także w kontekście robotów wyszukiwarek. Warto na firmowej stronie internetowej, czy w sklepie online prowadzić bloga.
  • Odpowiednio zoptymalizowana pod kątem obrazów- nie sposób sobie wyobrazić strony internetowej bez grafiki, a już szczególnie jeśli prowadzimy własny sklep internetowy. Umieszczanie ich jest jak najbardziej pożądane, jednak nieumiejętne ich umieszczania i brak optymalizacji, może spowodować spowolnienie witryny.
  • Zoptymalizowana pod kątem SEO- dobra strona internetowa, najlepszy sklep internetowy, nie prowadzące działań SEO oraz pozycjonowania, nie uzyskują wysokich pozycji w rankingu wyszukiwarek, czyli nie dotrze do nawet połowy liczby użytkowników , jaką zakładałeś.

Wszystkie wyżej wymienione cechy, to cechy dobrej strony internetowej, warto je wdrożyć budując firmową stronę www, lub sklep internetowy.

Kilka trików, które pozwolą Ci zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym

Ułatwiaj składanie zamówienia

Proces prowadzący do finalizacji zamówienia nie powinien trwać za długo, klienci tego nie lubią. Warto przeanalizować jak to wygląda w przypadku naszego sklepu internetowego. Dobrym sposobem jest wdrożenie możliwości dokończenia składania zamówienia, bez konieczności zakładania konta.

Może darmowa dostawa?

Wiele znanych marek całkowicie zrezygnowała z pobierania opłaty za dostawę. Jeśli jednak dopiero zaczynasz wspinać się na szczyt, nie koniecznie będzie Cię stać na taki krok. Dobrym wyjściem z sytuacji jest zaproponowanie darmowej dostawy od konkretnej kwoty, którą trzeba przekroczyć, np. 200 zł. Takie działania bardzo pozytywnie wpływają na klientów. Warto tez przeprowadzać akcje, typu weekend z darmowa dostawą.

Sprawdź szybkość ładowania strony

Jeśli Twoja strona ładuje się zbyt długo może nie być nieatrakcyjna dla użytkowników, a już na pewno nie może liczyć na osiąganie wysokich pozycji w rankingu wyszukiwarki. Masz niską ilość wejść na stronę? Sprawdź czy to nie jest powód.

Wprowadź bloga w sklepie internetowym

Prowadzenie bloga, czy to w sklepie internetowym, czy na stronie www Twojej firmy, to zawsze dobry pomysł. W oczach klientów stajemy się ekspertem, możemy reklamować swoje produkty, czy odpowiedzieć we wpisach na najczęściej zadawane pytania. Wpisy powinny być jednak zawsze wartościowe, atrakcyjne i nie zduplikowane.

Podsumowanie

Strona internetowa, niezależnie czy będzie to strona firmowa, czy będzie to sklep internetowy, musi być zbudowana według pewnych zasad, dzięki czemu stanie się atrakcyjna nie tylko dla użytkowników, czyli potencjalnych klientów, ale także dla robotów wyszukiwarki.

Potrzebujesz profesjonalnej strony internetowej, zajrzyj na proformat.pl.

inf. pras. - 18-09-2023


Reklama
Dodanie opinii jest jednoznaczne z zatwierdzeniem regulaminu
Autor:
Dodanie wiadomości jest jednoznaczne z zatwierdzeniem regulaminu
Autor:
   Polecane przez INFO
baner_5_1570135131.jpgbaner_8_1658156824.jpgbaner_9_1570642654.jpgbaner_10_1570145489.jpgbaner_13_1587714979.jpgbaner_21_1672648553.jpgbaner_28_1677653215.jpgbaner_30_1680645093.jpgbaner_31_1695228839.pngbaner_32_1708625514.jpgbaner_33_1708625553.jpg
Copyright © Regionalny Informator Internetowy
info..pl M. Cywka
Robotnicza 9b
73-110 Stargard
tel. +48 609 804 424 / 91 578 42 10
e-mail: info.wiadomosci@gmail.com